سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
مدیتیشن با روغن اسانسی
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
به قلم نارین‌گل
خرید روغن چوب‌ سدر ارگانیک

5 روغن اسانسی شگفت انگیز برای یوگا و بهبود اثربخشی تمرین‌های یوگا با آروماتراپی

اگر قبلا در کلاس‌های یوگا شرکت کرده باشید، احتمالا با آرماتراپی و فواید آن آشنا شده‌اید. آروماتراپی ( رایحه درمانی ) به دلایل متعددی در یوگا مورد استفاده قرار می‌گیرد، در واقع روغن‌های اسانسی و رایحه‌های خوش عطر و دوست داشتنی آن‌ها به بهبود تمرکز، هوشیاری بدن، آرامش و ... کمک می‌کنند، اما بعضی از این روغن‌ها موجب بهبود اثربخشی تمرینات یوگا می‌شوند، به طوری که سطح تمرین‌های یوگا شما را ارتقا می‌دهند. برای انجام تمرین‌های یوگا با آروماتراپی با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آروماتراپی ( رایحه درمانی ) چیست؟

 از کاهش استرس گرفته، تا بهبود سیستم ایمنی  و افزایش انرژی بدن همگی قسمتی از فواید روغن‌های اسانسی فراوان هستند. هنگامی که افراد این رایحه‌های جادویی را تنفس می‌کنند در واقه با هر دم و بازدم، اثربخش آساناهای خود را بیشتر و بهتر لمس می‌کنند.

هر رایحه یک بو و تجربه‌ی منحصر به فرد دارد. بنابراین  انتخاب رایحه و روغن‌ اسانسی بستگی دارد به مود شما و اینکه چه نوع انرژی از هستی می‌خواهید دریافت کنید.

به خاطر داشته باشید، ممکن است که به روغن‌های موجود در آرماتراپی آلرژی داشته باشید پس بهتر است در ابتدا بسیار کم از این روغن‌های اسانسی مصرف کنید.

 در اینجا 5 روغن اسانسی مورد استفاده در آروماتراپی را که می‌تواند سراسر وجود شما را سرشار از  احساس شادی و آرامش کند معرفی کرده‌ایم.

روغن اسانسی چوب سدر 

روغن اسانسی چوب سدر که از درختی تنومند استخراج می‌شود به منظور هوشیاری و بهبود تجربه ذهن و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. اعتقاد بر این هست روغن چوب سدر به  دلیل اینکه درخت سدر ریشه‌های قدرتمند و عمیقی در خاک دارد، باعث می‌شود که شما به زمین متصل شوید و لذت تمرینات  بهتر و مفید را ببرید.برای چشیدن این لذت کافیست که  رایحه لطیف و زیبا روغن اسانسی چوب سدر را استنشاق کنید

خرید روغن اسانسی چوب سدر خالص و ارگانیک

روغن اسانسی چوب صندل

رایحه روغن اسانسی چوب صندل شیرین است و مانند روغن اسانسی چوب سدر از درخت بزرگی و زیبا استخراج می شود. چند قطره از روغن اسانسی چوب صندل باعث آرامش ذهن ، تمرکز و اثربخشی تمرین یوگا می شود.سعی کنید چند دقیقه در مراقبه بنشینید و تنفس عمیق مداوم داشته باشید زیرا عطر آرامش بخشش واقعاً شما را تحت تاثیر قرار دهد

روغن اسانسی اسطوخدوس

این روغن به طور گسترده در تمرینات یوگا مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از مربیان و آموزگاران یوگا هنگام تمرین از این روغن استفاده می‌کنند تا استرس را در بین مراجعان خود کاهش دهند

بیشتر بخوانید: چرا روغن اسطوخودوس برای رایحه درمانی مناسب است؟

همان طور که گفته شد این روغن یک آرام بخش فوق‌العاده است پس بهترست درصورتی که صبح‌ها یوگا انجام می‌دهید، از این روغن استفاده نکنید. اما در صورتی که پس از پایان روز کاری و یا  چند ساعت قبل از خواب تمرین‌های یوگا با آروماتراپی انجام می‌دهید، استفاده از این روغن می‌تواند بسیار عالی و موثر باشد.

خرید روغن اسانسی اسطوخودوس خالص و ارگانیک

روغن اسانسی علف لیمو

 این روغن از گیاه علف لیمو  که در مناطق گرمسیری رشد می‌کند استخراج می شود. رایحه‌ی مرکباتی روغن اسانسی علف لیمو می‌تواند مشوش‌ترین مغزها را نیز آرام کند و انرژی مناسبی را در اختیار ذهن و بدن دهد.

این روغن برای انجام تمرین‌های یوگا با آروماتراپی که در صبح انجام می‌شود و یا در ساعتی از روز که نیاز به انرژی دارید، بسیار انتخاب هوشمندانه و مناسبی است. گفته می‌شود استفاده  این روغن باعث بهبود اعتماد به نفس می‌شود و زمانی که از این روغن در تمرینات خود بهره می‌برد احساس می‌کنید که قدرت انجام سخت‌ترین کارها را نیز دارید.

خرید روغن اسانسی علف لیمو خالص و ارگانیک

روغن اسانسی نعناع فلفلی

روغن نعناع فلفلی رایحه ای خنک، نعنایی و تازه دارد و هنگامی که آن را در اسانس سوز بریزید و عطر آن اتاق را پر کند، پس از تنها چند دقیقه، احساس تازگی و طراوت، نشاط و سرزندگی و آرامش مطلق تمام وجودتان را پر می کند. اگر در هنگام انجام حرکات یوگا در عضلات خود درد شدید حس می‌کنید حتما لازم است قبل از خوردن هرگونه قرص آرام‌بخش از روغن اسانسی نعنا فلفلی استفاده کنید تا متوجه تاثیرات فوق‌العاده این روغن برای کاهش درد شوید و دیگر هرگز در حین تمرینات، نیازی به قرص‌های آرام بخش ندارید. این روغن می‌تواند درد و اسپاسم عضلات را کاهش دهد.

خرید روغن اسانسی نعناع فلفلی خالص و ارگانیک

شما می‌توانید برای خرید و یا اطلاعات بیشتر محصولات مورد نظر، مشاهده نظرات کاربران و مشاهده گواهی‌نامه‌های موجود  به لینک پایین هر بخش بروید. در صورتیکه محصول مورد نظرتان را خریدید، بسیار خوشحال می‌شویم ما را از نظرات‌تان آکاه کنید.

اگر مطالعه این مقاله را دوست داشتید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خرید روغن لوندر فرانسوی ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

مراقبت از پوست چرب

نکات مهم در روتین مراقبت از پوست چرب

اگر شما در حال مطالعه این مقاله هستید، حتما دغدغه‌تان مراقبت از پوست چرب بوده و می‌خواهید از مشکلاتی مانند: جوش، آکنه و منافذ باز خلاص شوید. اغلب کسانی که جنس پوست‌شان چرب است از این که همیشه صورت‌شان برق ناشی از چربی دارد، گلایه داشته و اکثریت هم با مشکلات ناشی از آن که همان جوش و آکنه است، دست به گریبانند. اما جای نگرانی نیست؛ این دست از افراد می‌توانند با مراقبت‌های معمولی و روزانه، پوستی صاف و بدون چربی‌های اضافه و سایر مشکلات آن داشته باشند.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید