سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
نارین گل
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
به قلم نارین‌گل
خرید روغن سرو ارگانیک

بهترین روغن ماساژ لاغری

طبق تحقیقی که در واحد پرستاری دانشکده پزشکی Wonkwang صورت گرفته است به این نتیجه رسیده اند که ماساژ شکم برای مدتی خاصی با ترکیبی از روغن های گیاهی می تواند به کاهش سایز دور کمر و داشتن اندامی متناسب تر کمک کند.در این تحقیق افراد مورد آزمایش را به دو گروه تقسیم نمودند. گروه اول از روغن هسته انگور برای ماساژ شکم استفاده کرده اند و گروه دوم از ترکیب روغن سرو، روغن گریپ فروت و روغن لیمو به همراه یک روغن حامل مانند روغن نارگیل و یا روغن بادام برای ماساژ شکم خود استفاده کرده اند.برای آشنایی با روغن ماساژ لاغری با ما همراه باشید.

روغن ماساژ لاغری

این تحقیق بر روی زنان یائسه صورت گرفته است اما نتایج آن به تمامی زنان و حتی مردان قابل اعمال است. نتایج تحقیق نشان می دهد که اندازه دور کمر افرادی که از ترکیب روغن های لیمو، گریپ فروت و سرو استفاده کرده اند تا حد زیادی کاهش یافته است و اندام متناسب تری پیدا کرده اند.

نحوه ماساژ شکم:

مرحله اول: 50 کرم از یک روغن حامل (در این تحقیق از روغن بادام استفاده شده است.) را با 5 قطره روغن سرو، 5 قطره روغن گریپ فروت و 5 قطره روغن لیمو مخلوط نمایید.

مرحله دوم: این ترکیب را در یک ظرف شیشه ای کوچک بریزید.

مرحله سوم: روزانه 1 تا 2 بار این روغن را روی شکم ماساژ دهید تا به نتیجه دلخواه برسید. باید بدانید که افراد مورد آزمایش در این تحقیق روزی 2 بار، 5 روز از هفته و به مدت 6 ماه شکم خود را ماساژ داده اند تا به نتیجه دلخواه رسیده اند.

اگر این مقاله را دوست داشتید، آن را بادوستان خود به شاتراک بگذارید.

خرید روغن گریپ فروت ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

درمان سریع جوش صورت

نکات مهم برای درمان سریع جوش صورت

اگر پوست صورت شما جوش می‌زند ممکن است فکر کنید که بازیگران و مدل‌ها هیچ‌وقت دچار این مشکل نمی‌شوند. در حالی که بسیاری از آنها وقتی در مورد روتین پوستی خود صحبت می‌کنند، روش‌های درمان جوش صورت خود را نیز بیان می‌کنند. «کندال جنر» مدل معروف آمریکایی در مصاحبه‌های خود می‌گوید که برای درمان جوش‌های صورتش روزی دو بار پوست صورت خود را می‌شوید و آرایش خود را با پاک‌کننده پاک می‌کند. زیرا معتقد است که تمیز نگه داشتن پوست صورت در درمان آکنه اهمیت بسیار زیادی دارد. کندال می‌گوید که برای درمان سریع جوش صورت باید حساسیت بالایی در تمیز نگه داشتن منافذ پوست خود داشته باشید. در این مقاله به علت‌های ایجاد آکنه می‌پردازیم و روغن‌های ارگانیک مناسب برای درمان آن را معرفی می‌کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید