سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
روغن هسته انگور اصل
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
به قلم نارین‌گل
خرید روغن هسته انگور ارگانیک

بررسی جدیدترین قیمت روغن هسته انگور اصل

آیا پوست و موی شما خشک است؟ آیا پوست صورت‌تان جوش می‌زند و لک و جای جوش روی پوست‌تان باقی مانده است؟ روغن هسته انگور با خواص فوق‌العاده‌ای که دارد مشکل شما را حل می‌کند. این روغن با کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوتی در بازار به فروش می‌رسد. بهترین روش تولید روغن هسته انگور پرس سرد است. قیمت روغن هسته انگور که با این روش به دست می‌آید به دلیل کیفیت بالا و اصل بودن آن بالاتر از روغن‌هایی است که کیفیت پایینی دارند. در این مقاله به بررسی روش تولید این روغن و فواید آن می‌پردازیم و در انتها برای خرید روغن هسته انگور اصل و باکیفیت از برند نارین گل شما را راهنمایی می‌کنیم.

فهرست مطالبی که در این مقاله به آن می‌پردازیم:

  • روغن هسته انگور چیست و چگونه به دست می‌آید؟
  • فواید روغن هسته انگور برای پوست چیست؟
  • 10 فایده روغن هسته انگور برای موهای شما
  • روغن هسته انگور اصل را از کجا تهیه کنیم؟

روغن هسته انگور چیست و چگونه به دست می‌آید؟

روغن هسته انگور از طریق پرس سرد به دست می‌آید. به این صورت که هسته انگور را تحت فشار بسیار زیاد در دمای پایین و بدون استفاده از حرارت قرار می‌دهند. به این ترتیب ماهیت اصلی روغن و خواص آن حفظ می‌شود. در حال حاضر پرس سرد بهترین روش روغن‌گیری است. زیرا در این روش تمامی ارزش روغن حفظ می‌شود. بنابراین برای خرید روغن هسته انگور لازم است تا حتما به کیفیت آن توجه شود و با اطمینان تهیه شود. قیمت روغن هسته انگور با توجه به فرایند تولید و کیفیت آن تعیین می‌شود.

فواید روغن هسته انگور برای پوست چیست؟

روغن هسته انگور سرشار از ویتامین E و C و همچنین اسیدهای چرب است. به همین دلیل خواص این روغن برای پوست بی‌نظیر است. خلوص و کیفیت مواد معدنی موجود در آن، قیمت روغن هسته انگور اصل را تعیین می‌کند. در بسیاری از لوسیون‌ها و مواد آرایشی و بهداشتی این روغن به وفور دیده می‌شود. در ادامه با چند ویژگی بسیار مهم روغن هسته انگور برای پوست آشنا می‌شوید:

مرطوب‌کننده قوی: روغن هسته انگور یک مرطوب‌کننده قوی است. این روغن با آب‌رسانی به تمام لایه‌های پوست آن را مرطوب کرده و از خشکی و ترک‌ محافظت می‌کند. لایه‌های عمیق پوست به کمک این روغن آب‌رسانی شده و نرم و لطیف می‌شوند.

خرید روغن هسته انگور اصل

ضد جوش و آکنه: یکی از مهم‌ترین فواید روغن هسته انگور خاصیت ضد جوش بودن آن است. این روغن به دلیل داشتن اسید لینولئیک زیاد با جوش‌ها مبارزه می‌کند. روغن هسته انگور ضدالتهاب و ضدمیکروب است و همین خاصیت آن باعث می‌شود که آکنه و جوش را از بین ببرد. از طرفی روغن هسته انگور چربی پوست را متعادل می‌کند. همان‌طور که می‌دانید چربی زیاد پوست باعث جوش و آکنه می‌شود. هسته انگور چربی زیاد پوست را کم می‌کند تا مانع آکنه شود. همان‌طور که دیدید روغن هسته انگور یک روغن ضد جوش است که به شکل‌های مختلفی با جوش‌ها مبارزه می‌کند.

روشن شدن پوست: روغن هسته انگور یک آنتی‌اکسیدان بسیار قوی به نام پروانتوسیانیدین دارد که باعث روشن شدن پوست می‌شود. از طرفی این روغن پوست را بازسازی می‌کند و لایه‌های جدیدی برای پوست می‌سازد. بازسازی پوست باعث می‌شود که لک‌ها و تیرگی‌های پوست کاملا از بین بروند.

محافظت در برابر نور خورشید: این روغن به دلیل داشتن ویتامین E و آنتی‌اکسیدان فراوان در برابر اشعه UV خورشید از پوست محافظت می‌کند و از ایجاد لکه و تیرگی روی پوست جلوگیری می‌کند.

روغن هسته انگور اصل

10 فایده روغن هسته انگور برای موهای شما

آیا می‌دانستید که روغن هسته انگور اصل یکی از بهترین محصولات ارگانیک برای مو است؟ طبق تحقیقاتی که دانشمندان و محققین انجام داده‌اند این روغن حاوی ویتامین E، اسید لینولئیک و فلاونوییدهاست. تمامی این مواد معدنی برای رشد و شادابی موها ضروری هستند. قیمت روغن هسته انگور اصل نیز بر اساس کیفیت این مواد معدنی تعیین می‌شوند.

در ادامه به 10 مورد از این خواص اشاره می‌کنیم:

1- تقویت موها و پوست سر

روغن هسته انگور به دلیل داشتن مواد معدنی و اسیدهای چرب، تارهای مو و پوست سر را تقویت می‌کند. روغن هسته انگور مرطوب‌کننده است. بنابراین با هیدراته کردن پوست سر می‌تواند فولیکول‌های مو را تقویت کند و زمینه مناسبی برای رشد موها فراهم کند.

2- درخشندگی موها

پوست سر به طور طبیعی چربی تولید می‌کند. با افزایش سن میزان این چربی کم می‌شود، بنابراین درخشش و سلامتی موها کاهش می‌یابد. روغن هسته انگور ارگانیک شباهت زیادی به سبوم کف سر دارد. بنابراین با ماساژ دادن این روغن بر روی کف سر چربی پوست کف سر تامین می‌شود و درخشندگی موها افزایش پیدا می‌کند.

3- مرطوب‌کننده قوی

روغن هسته انگور یک مرطوب‌‌کننده قوی است. این روغن به دلیل اینکه حاوی ویتامین E است، پوست کف سر و مو را هیدراته می‌کند. هر چه کیفیت آن بالاتر باشد، قیمت روغن هسته انگور اصل بالاتر می‌رود و خاصیت آّ‌ب‌رسانی آن افزایش پیدا می‌کند. اسیدلینولئیک موجود در این روغن ریشه و تارهای مو را مرطوب کرده و آن را نرم می‌کند.

4- درمان موخوره

روغن هسته انگور موخوره را درمان می‌کند. اگر مقداری از این روغن را در انتهای موهای خود ماساژ دهید و به طور مرتب از آن استفاده کنید موخوره را از بین می‌برد. همچنین این روغن از ایجاد موخوره جدید نیز جلوگیری می‌کند زیرا مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان دارد که با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کنند.

5- رفع خشکی و وز موها

یکی از مهم‌ترین فواید روغن هسته انگور رفع وز موهای فر و رنگ‌شده است. روغنی که اصل و باکیفیت باشد موهای خشک شما را نرم و ابریشمی می‌کند. به همین دلیل است که قیمت روغن هسته انگور ارتباط مستقیمی با کیفیت آن روغن دارد. محصولی باکیفیت و درجه یک قطعا قیمت بالاتری دارد.

6- محافظت در مقابل اشعه مضر خورشید

روغن هسته انگور به دلیل آنتی‌اکسیدانی که دارد از موها و پوست سر درمقابل اشعه خورشید محافظت می‌کند. ویتامین Cو E مانند یک محافظ جلوی نور خورشید را می‌گیرد تا موها و پوست سر آسیب نبینند.

7- رفع خارش پوست سر

روغن هسته انگور یک روغن ارگانیک ضدالتهاب است. بنابراین اگه پوست کف سر شما می‌خارد و یا حساس است با ماساژ دادن این روغن بر روی آن می‌توانید مشکل خود را حل کنید.

8- رفع شوره

روغن هسته انگور یک روغن ضدباکتری و ضدقارچ است. این روغن چربی پوست کف سر را نیز متعادل می‌کند. چربی زیاد، باکتری و قارچ از عواملی هستند که باعث ایجاد شوره سر می‌شوند. این روغن همه این عوامل را برطرف می‌کند تا موهای شما شوره نزند.

9- جلوگیری از سفیدی موها

روغن هسته انگورسرشار از یک نوع آنتی‌اکسیدان قوی است.ترکیبیبه نام OPC در روغن هسته انگور وجود دارد که این ماده با سفید شدن موها مبارزه می‌کند و علائم پیری موها را به تعویق می‌اندازد.

10- درمان شکنندگی موها

موها معمولا به دلیل خشکی آسیب می‌بینند و می‌شکنند. روغن هسته انگور با مواد معدنی و اسیدهای چربی که دارد این شکنندگی را ترمیم می‌کند و همچنین از شکنندگی بیشتر موها جلوگیری می‌کند.

روغن هسته انگور اصل

روغن هسته انگور اصل را از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه روغن هسته انگور اصل لازم است که حتما به نام آن برند و سابقه فروش آن توجه کنید. زیرا تشخیص تفاوت روغن هسته انگور اصل و تقلبی برای افراد غیرمتخصص کار بسیار سختی است. پس با بررسی نام یک برند و گواهینامه‌های بین‌المللی که دریافت کرده است می‌توانید محصول اصل را خریداری نمایید. همان‌طور که گفتیم برای تهیه روغن هسته انگور از پرس سرد استفاده می‌کنند. از مقدار زیادی هسته انگور می‌توان مقدار کمی روغن به دست آورد. به همین دلیل است که قیمت روغن هسته انگور خالص و باکیفیت بالاتر از قیمت روغن با کیفیت پایین است. شرکت نارین گل با سابقه درخشانی که در تولید روغن‌های ارگانیک دارد، بهترین محصولات را ارائه می‌دهد. تمامی گیاهانی که برای تولید روغن استفاده می‌شوند بدون کود شیمیایی رشد می‌کنند و کاملا زیر نظر شرکت موکشا هستند. با خرید از شرکت نارین گل روغن‌های ارگانیک با بالاترین کیفیت را تهیه کنید و با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

سخن پایانی

همان‌طور که در بالا گفتیم روغن هسته انگور اصل از روش پرس سرد به دست می‌آید. این روغن با حرارت پایین تحت فشار قرار می‌گیرد و روغن آن استخراج می‌شود. در این روش، کیفیت روغن کاملا حفظ می‌شود و هیچ کدام از خواص معدنی آن بر اثر حرارت از بین نمی‌روند. قیمت روغن هسته انگور با توجه به کیفیت و خلوص آن تعیین می‌شود. قیمت پایین این روغن نشان‌دهنده کیفیت پایین آن است. بنابراین برای خرید این محصول لازم است تا به کیفیت آن دقت کنید. شرکت نارین گل بهترین روغن‌های ارگانیک را از طریق پرس سرد تولید می‌کند و تمامی گیاهان بدون استفاده از کود شیمیایی رشد می‌کنند. شرکت نارین گل تنها نماینده شرکت موکشا Moksha اتریش در خاورمیانه است. تمامی محصولات نارین‌ گل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند، تاییدیه سازمان بهداشت جهانی و عدم تست حیوانی دارند. همچنین تمام محصولات نارین‌‌ گل قابل بازیافت هستند.

خرید روغن هسته انگور اصل

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

فواید روغن هسته انگور برای پوست

فواید روغن هسته انگور برای پوست و سلامتی

جالب است بدانید که از شش هزار سال پیش از خواص درمانی روغن هسته انگور استفاده می‌شده است. فواید روغن هسته انگور برای پوست و مو تا به امروز نیز مورد توجه افراد بوده است. از جمله مهم‌ترین این فواید درمان جوش با روغن هسته انگور است. همچنین این روغن ضدچروک و آبرسان نیز هست. روغن هسته انگور برای تقویت مو، درمان شوره و موخوره نیز استفاده می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که روغن هسته انگور یک روغن همه فن حریف است. در این مقاله به بررسی خواص روغن هسته انگور برای پوست و مو می‌پردازیم. از آنجایی که می‌دانیم خرید یک روغن مطمئن برای بسیاری از افراد چالش بزرگی است، در انتهای مقاله برای خرید روغن هسته انگور با کیفیت و مطمئن شما را راهنمایی می‌کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید