سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
خواص روغن لوندر
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
به قلم نارین‌گل
خرید روغن لوندر فرانسوی ارگانیک

معجزه خواص روغن لوندر برای سلامتی

اگر به دنبال یک روغن بی‌نظیر هستید که منافذ پوست شما را کوچک کند، روغن لوندر یک محصول ارگانیک عالی برای این مشکل است. این روغن به روش پرس سرد تولید می‌شود و تمامی خواص آن حفظ می‌شود. در این مقاله به بررسی خواص روغن لوندر می‌پردازیم و در انتهای مقاله با برند نارین گل آشنا می‌شوید. با خرید از این برند می‌توانید از کیفیت محصولات، اطمینان کامل داشته باشید.

فهرست مطالبی که در این مقاله به آن می‌پردازیم:

  • روغن لوندر چیست و چگونه تولید می‌شود؟
  • چرا روغن لوندر برای پوست و مو مفید است؟
  • خواص روغن لوندر برای پوست و مو چیست؟
  • فواید روغن لوندر برای مو
  • فواید روغن لوندر در آروماتراپی چیست؟
  • روغن لوندر خالص را از کجا بخریم؟

روغن لوندر چیست و چگونه تولید می‌شود؟

روغن اسطوخودوس یا لوندر یک روغن ارگانیک است که از یک گونه خاص گیاه لوندر تولید می‌شود. این روغن از طریق پرس سرد تولید می‌شود. به این صورت که مقدار زیادی از این گیاه را تحت فشار در دمای پایین قرار می‌دهند تا روغن آن خارج شود. مقدار روغنی که به دست می‌آید حجم کمی دارد ولی بسیار باکیفیت است. زیرا این روغن تحت تاثیر حرارت زیاد قرار نگرفته و خاصیت اصلی آن حفظ شده است. همان‌طور که گفتیم مقدار زیادی از گیاه لوندر برای تولید روغن استفاده می‌شود. بنابراین قیمت روغن لوندر به نسبت حجمی که دارد بالاتر از یک روغن بی‌کیفیت است. پس یکی از معیارهای بسیار مهم برای انتخاب روغن اصل و باکیفیت قیمت آن است. قیمت پایین روغن‌های ارگانیک نشان دهنده کیفیت پایین آن است.

خرید روغن لوندر اصل

چرا روغن لوندر برای پوست و مو مفید است؟

افراد زیادی از روغن لوندر برای درمان مشکلات پوست و مو استفاده می‌کنند. چرا این روغن عوارض پوست و مو را برطرف می‌کند؟ روغن لوندر از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین A و C، کلسیم، منیزیم و آهن تشکیل شده است. این مواد معدنی هر کدام به تنهایی می‌توانند برای پوست و مو مفید باشند. هنگامی که در یک محصول در کنار هم قرار می‌گیرند نیز اثر آنها بیشتر و بهتر می‌شود. آنتی‌اکسیدان‌ها برای جوانسازی به کار می‌روند. ویتامین A  به بازسازی پوست و مو کمک می‌کند. ویتامین C اثر نور مستقیم خورشید را کم می‌کند و منیزیم و آهن برای تقویت پوست و مو استفاده می‌شوند. پس همان‌طور که می‌بینید این روغن شامل مواد معدنی بسیاری است که برای پوست و مو معجزه می‌کند.

خواص روغن لوندر برای پوست و مو چیست؟

در این بخش به فواید روغن لوندر بر روی پوست و مو می‌پردازیم و این خواص را بررسی می‌کنیم:

خواص روغن لوندر

1- پاکسازی پوست

یکی از خواص روغن لوندر پاکسازی پوست است.روغن لوندر یک روغن ضدباکتری است. این روغن تمامی منافذ پوست را از باکتری‌ها و عفونت‌ها پاک می‌کند و اثری از میکروب باقی نمی‌گذارد. بنابراین لوندر یک محصول بی‌نظیر برای پاکسازی پوست شماست. وقتی پوست شما تمیز باشد زمینه ایجاد جوش‌ و آکنه از بین می‌رود. بنابراین پاکسازی پوست رکن اصلی سلامتی پوست است که باید در روتین پوستی قرار بگیرد. برای پاکسازی پوست خود روغن لوندر را با روغن دانه پاپایا مخلوط کنید و آن را روی پوست خود ماساژ دهید. سپس بگذارید این ترکیب تا صبح روی پوست شما باقی بماند و صبح فردا آن را از صورت خود بشویید. اگر از منزل بیرون می‌روید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

2- کوچک کردن منافذ باز پوست

یکی دیگر از خواص روغن لوندر این است که منافذ باز پوست را کوچک می‌کند. حال این سوال پیش می‌آید که این روغن چگونه باعث کوچک شدن منافذ باز می‌شود؟ این روغن در مرحله اول پوست را از هر گونه باکتری و میکروب پاک می‌کند. همین کار باعث کوچک شدن منافذ می‌شود. زیرا اگر پوست شما آلوده به باکتری‌ها و میکروب‌ها باشد و یا چربی زیادی روی آن جمع شده باشد، منافذ پوست برای تنفس بیشتر بزرگ‌تر می‌شود. بزرگ شدن منافذ پوست زیبایی چهره شما را کم می‌کند و روی پوست شما را پر از حفره نشان می‌دهد. پس با استفاده از روغن لوندر علاوه بر اینکه می‌توانید پوست خود را پاکسازی کنید، زیبایی را نیز به چهره خود بر می‌گردانید.

3- رفع جوش و آکنه

از دیگر خواص روغن لوندر رفع جوش و آکنه است. این روغن با پاکسازی سطح پوست، از جمع شدن چربی و باکتری در منافذ پوست جلوگیری می‌کند. از طرفی می‌دانیم که چربی زیاد پوست معمولا باعث ایجاد جوش می‌شود. این روغن علاوه بر اینکه چربی‌ها را از منافذ پاک می‌کند و زمینه ایجاد آکنه را از بین می‌برد، میزان چربی پوست را هم کنترل می‌کند و آن را به مقدار متعادلی می‌رساند. همچنین با ضدعفونی کردن پوست از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند.

4- رفع چین و چروک

از خواص روغن لوندر می‌توانیم به جوانسازی پوست اشاره کنیم. این روغن مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان دارد که با رادیکال‌های آزاد پوست مبارزه می‌کند. همچنین باعث می‌شود تا پوست کلاژن بیشتری بسازد و چین و چروک‌ها از بین بروند. ویتامین A و E موجود در این روغن پوست را بازسازی کرده و علائم پیری را از بین می‌برد. بنابراین پوست جوان می‌شود.   

5- رفع اگزما و خارش

بسیاری از افراد در بخش‌های مختلف پوست خود دچار اگزما می‌شوند. اگزما معمولا با خارش و سوزش همراه است و معمولا بر اثر استفاده زیاد از شوینده‌های قوی ایجاد می‌شود. روغن لوندر یک روغن ضدالتهاب است که با تورم و قرمزی پوست مباره می‌کند. از طرفی این روغن قارچ‌های پوستی را از بین می‌برد. با استفاده منظم از این روغن می‌توانید اگزما، التهاب و خارش را از بین ببرید.

1- ضد شوره

روغن لوندر یک روغن ضدقارچ و ضدباکتری است. این روغن میزان چربی کف پوست سر را تنظیم می‌کند تا چربی اضافه  روی پوست باقی نماند و یا پوست کف سر خشک نشود. بنابراین با ایجاد شوره مقابله می‌کند. اگر از این روغن به طور منظم استفاده کنید شوره سر شما برای همیشه درمان می‌شود.

2- تقویت‌کننده

یکی دیگر از خواص روغن لوندر این است که موها و ریشه آنها را تقویت می‌کند. به این صورت که لوندر به کمک مواد معدنی و ویتامین‌هایی که در خود دارد تارهای مو را ضخیم کرده و آنها را سالم و شاداب می‌کند. همچنین این روغن جریان خون در پوست کف سر را بیشتر می‌کند و اکسیژن بیشتری به کف سر می‌رساند. بنابراین ریشه موها تقویت شده و رشد موها بیشتر می‌شود.

3- ضد ریزش

همان‌طور که گفتیم روغن لوندر تقویت‌کننده موهاست. این روغن با قوی کردن ریشه موها باعث می‌شود تا ریزش آنها متوقف شود و با افزایش جریان خون در پوست کف سر باعث می‌شود تا موهای جدید رشد کنند و جای موهایی که ریخته‌اند را بگیرد. بنابراین روغن لوندر هم ریزش مو را متوقف می‌کند و هم موجب رشد موهای جدید می‌شود.

خواص روغن لوندر

4- نرم‌کننده

روغن لوندر از جمله روغن‌هایی است کهموها را مانند ابریشم نرم می‌کند. چرا که این روغن موها را آبرسانی کرده و خشکی آنها را از بین می‌برد. بنابراین با مرطوب شدن تارهای مو و رفع خشکی آنها، موهایی نرم خواهید داشت.

فواید روغن لوندر در آروماتراپی چیست؟

روغن لوندر تنها برای پوست و مو مناسب نیست بلکه این روغن برای رایحه‌درمانی نیز استفاده می‌شود. خواص روغن لوندر در درمان چاکراها را نباید فراموش کرد. این روغن بر روی چاکرای قلب اثر مستقیم دارد و باعث می‌شود تا فرد تمرکز بیشتری داشته و خواب آرام‌تری داشته باشد. این روغن ضد افسردگی و ضد اضطراب است و توصیه می‌شود هنگام یوگا و مدیتیشن از آن استفاده شود. از این روغن هم می‌توانید در ترکیب با سایر روغن‌های حامل مانند روغن بادام شیرین برای ماساژ استفاده کنید و یا چند قطره از آن را در دستگاه دیفیوزر ریخته و از رایحه آن لذت ببرید.

روغن لوندر خالص را از کجا بخریم؟

همان‌طور که گفتیم روغن لوندر هم برای پوست و مو بی‌نظیر است و هم خواص آروماتراپی دارد. برای خرید روغن‌های ارگانیک لازم است تا از اصل بودن آن مطمئن شویم زیرا روغنی که اصل نباشد به بدن ما آسیب می‌زند. ما به شما توصیه می‌کنیم تا روغن لوندر اصل را از نارین گل تهیه کنید. زیرا این برند چند گواهینامه معتبر بین‌المللی دارد و سابقه درخشانی در تولید روغن‌های ارگانیک دارد. تمامی محصولات نارین گل به روش پرس سرد تولید می‌شوند و کیفیت آنها کاملا حفظ می‌شود.

سخن پایانی

همان‌طور که خواندید خواص روغن لوندر برای پوست و مو شگفت‌انگیز است. از این روغن برای رایحه‌درمانی یا آروماتراپی هم استفاده می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که این روغن یک محصول همه فن حریف است. به خصوص این روغن برای پوست بسیار مناسب و کارآمد است. کوچک کردن منافذ پوست و پاکسازی آن از مهم‌ترین ویژگی‌های این روغن است که باعث رفع جوش و آکنه و جوان شدن پوست می‌شود. همچنین خواص آروماتراپی این روغن نیز بی‌نظیر است. زیرا بر روی چاکرای قلب اثر گذاشته و اضطراب و افسردگی را از بین می‌برد. ما به شما توصیه می‌کنیم برای خرید محصولات اصل و با کیفیت به برند نارین گل مراجعه کنید. تمامی محصولات این شرکت قابل بازیافت هستند و تست حیوانی ندارند. همچنین این محصولات زیر نظر شرکت موکشا تولید می‌شوند. شرکت نارین ‌گل تنها نماینده شرکت موکشا Moksha اتریش در خاورمیانه است. تمامی محصولات نارین‌ گل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند و تاییدیه سازمان بهداشت جهانی دارند.

خرید روغن لوندر اصل

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

خواص روغن جوانه گندم

تاثیر شگفت انگیز خواص روغن جوانه گندم برای پوست و مو

اولین کاری که برای داشتن پوستی سالم و زیبا لازم است انجام دهید آبرسانی به آن است. اگر پوست خشک شود نه تنها باعث خارش و سوزش می‌شود، بلکه به مرور تیره و چروک هم می‌شود. یکی از مهم‌ترین خواص روغن جوانه گندم برای پوست این است که پوست را نرم و مرطوب می‌کند و آن را سالم و شاداب نگه می‌دارد. در این مقاله به بررسی فواید این روغن برای پوست و مو می‌پردازیم و در انتهای مقاله شما را برای خرید روغن جوانه گندم راهنمایی می‌کنیم:
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید