سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
خواص روغن جوانه گندم
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
به قلم نارین‌گل
خرید روغن جوانه گندم ارگانیک

تاثیر شگفت انگیز خواص روغن جوانه گندم برای پوست و مو

اولین کاری که برای داشتن پوستی سالم و زیبا لازم است انجام دهید آبرسانی به آن است. اگر پوست خشک شود نه تنها باعث خارش و سوزش می‌شود، بلکه به مرور تیره و چروک هم می‌شود. یکی از مهم‌ترین خواص روغن جوانه گندم برای پوست این است که پوست را نرم و مرطوب می‌کند و آن را سالم و شاداب نگه می‌دارد. در این مقاله به بررسی فواید این روغن برای پوست و مو می‌پردازیم و در انتهای مقاله شما را برای خرید روغن جوانه گندم راهنمایی می‌کنیم:

فهرست مطالبی که در این مقاله به آن می‌پردازیم:

  • آشنایی با روغن جوانه گندم
  • بررسی خواص روغن جوانه گندم برای پوست
  • خواص روغن جوانه گندم برای مو
  • نکات مهم در تشخیص و خرید روغن جوانه گندم اصل
  • راهنمای خرید اینترنتی روغن جوانه گندم

آشنایی با روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم از طریق پرس سرد دانه‌های گندم به وجود می‌آید و یک روغن بسیار مفید برای پوست و مو است. این روغن نه تنها پوست را تقویت می‌کند، بلکه باعث جوانسازی پوست شده و علایم پیری را به تعویق می‌اندازد. همچنین این روغن بسیار سبک است و برای پوست‌های چرب مناسب است. از طرفی این روغن به عنوان نرم‌کننده و آبرسان برای موها و پوست سر هم استفاده می‌شود. از این روغن در بسیاری از محصولات پوست و مو مانند ماسک‌ها، شامپوها، نرم‌کننده مو و کرم‌های مراقبت از پوست استفاده می‌شود. با خرید روغن جوانه گندم از فواید آن بهره‌مند شوید.

بررسی خواص روغن جوانه گندم برای پوست

نرم‌کننده و مرطوب‌کننده

روغن جوانه گندم یک نرم‌کننده بی‌نظیر برای پوست است. با خرید روغن جوانه گندم می‌توانید پوست خود را برای همیشه نرم و مرطوب کنید و از لطافت آن لذت ببرید. این محصول یک روغن بسیار مناسب برای پوست‌های خشک است و به سرعت جذب پوست می‌شود. این روغن سرشار از اسید چرب لینولئیک است که باعث آبرسانی به پوست می‌شود. ویتامین‌های A و E که در این محصول وجود دارد علاوه بر اینکه پوست را تقویت می‌کند، مقدار زیادی رطوبت به لایه‌های آن می‌رساند. به خصوص ویتامین E که در روغن جوانه گندم وجود دارد مانند یک سد محافظ بر سطح پوست قرار می‌گیرد و از تبخیر رطوبت جلوگیری می‌کند.

ضد چین و چروک

یکی دیگر از خواص روغن جوانه گندم برای پوست این است که آن را جوان می‌کند و از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می‌کند. به علاوه چروک‌های قبلی را هم از بین می‌برد. این روغن به دو روش پیری پوست را به تعویق می‌اندازد. روغن جوانه گندم مقدار زیادی ویتامین E دارد که یک آنتی‌اکسیدان قوی است و باعث می‌شود که پوست کلاژن بیشتری تولید کند. کلاژن به پوست کمک می‌کند تا استحکام بیشتری داشته باشد و بافت آن سفت و محکم شود و از افتادن آن جلوگیری می‌کند. از طرفی ویتامین A که در این روغن وجود دارد با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و پیری پوست و تیره شدن آن که به دلیل افزایش رنگدانه‌های پوست است را برطرف می‌‌‌کند. با خرید روغن جوانه گندم می‌توانید پوستی جوان داشته باشید.

تنظیم چربی

روغن جوانه گندم یک روغن سبک است که منافذ پوست را نمی‌بندد و به سرعت در پوست جذب می‌شود. این روغن چربی پوست را تنظیم می‌کند و سبوم اضافی پوست را از بین می‌برد. بنابراین برای پوست‌های چرب که مستعد آکنه هستند بسیار مناسب است.

رفع جوش و آکنه

یکی دیگر از خواص روغن جوانه گندم برای پوست این است که با پاکسازی منافذ پوست، تمامی آلودگی‌ها و ذرات چربی را از حفره‌های پوست بیرون می‌کشد. همچنین این روغن منافذ را نمی‌بندد و باعث می‌شود که پوست به راحتی تنفس کند. بنابراین عامل اصلی ایجاد جوش را که بسته شدن منافذ است از بین می‌برد.

خواص روغن جوانه گندم

بهبود التهاب

با خرید روغن جوانه گندم می‌توانید التهاب پوستی خود را برطرف کنید زیرا اسیدهای چرب امگا، ویتامین A و E که در روغن جوانه گندم وجود دارد التهاب پوست را برطرف می‌کند. همچنین این مواد معدنی جای زخم و اسکار را هم ترمیم می‌کنند. زیرا ویتامین‌ها و اسیدهای چرب، پوست را بازسازی می‌کنند و با لایه‌برداری آن باعث می‌شوند که سلول‌های مرده و آسیب‌دیده از بین بروند و جای آن را پوست جوان و سالم بگیرد.

درمان آسیب‌های پوستی

یکی دیگر از خواص روغن جوانه گندم برای پوست این است که این روغن بسیاری از مشکلات پوستی مانند اگزما، پسوریازیس و درماتیت را از بین می‌برد. چرا که این روغن عفونت‌های پوستی را از بین می‌برد و بافت ناسالم پوست را ترمیم می‌کند.

خرید روغن جوانه گندم اصل

روشن‌کننده

روغن جوانه گندم پوست را روشن می‌کند. به این صورت که اسید فولیک و ویتامین B6   موجود در آن پوست را جوان می‌کند و آنتی‌اکسیدانی که در روغن جوانه گندم وجود دارد پوست را چند درجه روشن‌تر می‌کند.

خواص روغن جوانه گندم برای مو

با خواص روغن جوانه گندم برای پوست آشنا شدید. جالب است بدانید که روغن جوانه گندم نه تنها برای پوست بسیار مناسب است، بلکه بر روی موها هم فواید زیادی دارد. در ادامه به بررسی خواص این روغن برای موها می‌پردازیم. برای خرید روغن جوانه گندم به انتهای مقاله مراجعه کنید:

ترمیم موهای آسیب‌دیده

معمولا موها به دلیل اینکه در معرض آلودگی هوا هستند و نور خورشید مستقیم به آنها می‌تابد به مرور زمان آسیب می‌بینند. همچنین استفاده از رنگ مو و مواد دکلره باعث می‌شود که تارهای مو ضعیف و سست شوند و سلامتی خود را از دست بدهند. روغن جوانه گندم نه تنها آسیب موها را برطرف می‌کند، بلکه از ایجاد آسیب‌های جدید بر روی موها جلوگیری می‌کند.

تقویت و رشد موها

ویتامین B که در روغن جوانه گندم وجود دارد باعث می‌شود تا گردش خون در پوست سر زیاد شود و در نتیجه رشد موها بیشتر می‌شود. به همین دلیل در بسیاری از شاپوها و نرم‌کننده‌ها از روغن جوانه گندم استفاده می‌کنند.

آبرسانی

این روغن موها را عمیقا آبرسانی می‌کند. به این دلیل که این روغن ویتامین E زیادی دارد و موها را هیدراته می‌کند. بنابراین یک محصول فوق‌العاده برای موهای خشک محسوب می‌شود. چرا که رطوبت را به همه تارهای مو می‌رساند و آنها را بسیار خوش‌حالت می‌کند. با خرید روغن جوانه گندم خشکی موها را برای همیشه برطرف کنید.

رفع ریزش مو

وقتی روغن جوانه گندم را بر روی پوست سر ماساژ می‌دهید باعث می‌شود که گردش خون در آن زیاد شود. بنابراین اکسیژن بیشتری به فولیکول‌های مو می‌رسد و باعث می‌شود که ریشه موها تقویت شود. در نتیجه ریزش موها کم شده و موها پرپشت می‌شوند. از طرفی این روغن به پوست سر کمک می‌کند تا موهای بیشتری بر روی آن برویند و در نتیجه این روغن هم به عنوان پیشگیری از ریزش مو عمل می‌کند و هم برای درمان ریزش مو استفاده می‌شود.

خواص روغن جوانه گندم

نکات مهم در تشخیص و خرید روغن جوانه گندم اصل

همان‌طور که دیدید خواص روغن جوانه گندم برای پوست و مو آنقدر زیاد است که در بسیاری از لوازم بهداشتی و شوینده‌های پوست و مو از آن استفاده می‌شود. درست است که محصولاتی مانند کرم و پاک‌کننده‌های پوست از این روغن برای رفع خشکی پوست استفاده می‌کنند، اما در نظر داشته باشید که اگر این روغن را به طور مستقیم استفاده کنید چقدر می‌تواند اثر بیشتری بر روی پوست شما بگذارد و آن را نرم کند. بنابراین لازم است تا بدانیم که این محصول را از کجا می‌توانیم تهیه کنیم؟ قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که روغن‌های ارگانیکی که از دل طبیعت به دست می‌آیند از درجه خلوص و کیفیت‌های گوناگونی برخوردارند.

بنابراین هنگام خرید این روغن‌ها باید توجه داشته باشید که بهترین کیفیت را تهیه کنید تا سلامتی شما تضمین شود و به علاوه اثر بیشتری بر روی پوست و موی شما بگذارد. از آنجایی که تشخیص روغن اصل برای کسانی که متخصص نیستند کار دشواری است، بنابراین لازم است که هنگام خرید به پیشینه آن برند و گواهینامه‌های معتبری که دارد توجه کنید. زیرا این دو مورد مهم می‌تواند به شما کمک کند که بتوانید روغنی با درجه خلوص بالا تهیه کنید و از آن لذت ببرید. ما به شما توصیه می‌کنیم که این روغن را از شرکت نارین گل تهیه کنید.

راهنمای خرید اینترنتی روغن جوانه گندم

شرکت نارین گل با سابقه خوبی که در فروش محصولات ارگانیک دارد، به شما این امکان را می‌دهد که بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت تهیه کنید. کافی است برای خرید آنلاین روغن جوانه گندم به سایت نارین گل مراجعه کنید و از کیفیت و خلوص این محصولات مطمئن باشید. این برند چند گواهینامه بین‌المللی دارد و تمامی محصولات آن بدون کود شیمیایی و زیر نظر شرکت موکشا اتریش تولید می‌شود. خواص روغن جوانه گندم برای پوست و مو زیاد است بنابراین چه بهتر که این محصول را با بالاترین کیفیت تهیه کنید. قیمت روغن جوانه گندم در بازار متفاوت است زیرا این روغن با کیفیت‌های متفاوتی ارائه می‌شود. با خرید روغن جوانه گندم از سایت نارین گل بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را تجربه کنید.

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم روغن جوانه گندم از طریق پرس سرد دانه گندم تولید می‌شود. خواص روغن جوانه گندم برای پوست و مو به قدری زیاد است که از این روغن در بسیاری از کرم‌ها، لوسیون‌ها و شامپوها استفاده می‌شود. تخصص اصلی اسن روغن آبرسانی و مرطوب کردن پوست است. زیرا این روغن مقدار زیادی اسید چرب و چند نوع ویتامین دارد. بنابراین برای رفع جوش و آکنه مفید است، چین و چروک‌ها را از بین می‌برد و پوست را روشن می‌کند. همچنین این روغن چربی پوست را تنظیم می‌کند و التهاب پوست را از بین می‌برد.

از این روغن برای نرم کردن و تقویت موها هم استفاده می‌شود و ریزش مو را برطرف می‌کند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید روغن جوانه گندم حتما به سایت نارین گل مراجعه کنید. شرکت نارین ‌گل تنها نماینده شرکت موکشا Moksha اتریش در خاورمیانه است. تمامی محصولات نارین‌ گل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند، تاییدیه سازمان بهداشت جهانی و عدم تست حیوانی دارند.

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

درمان بی خوابی

تاثیر باورنکردنی آروماتراپی در درمان بی‌ خوابی

بی خوابی یکی از مشکلات بسیار عذاب‌آور است که بر جنبه‌های مختلف زندگی تاثیر منفی دارد. دلایل مختلفی در بروز این مشکل نقش دارند. برای مثال، استرس و درگیری فکری مهم‌ترین عوامل ایجاد اختلال در روند طبیعی خواب هستند. درمان بی‌ خوابی زمانی موفقیت‌آمیز خواهد بود که دلیل بروز عارضه به‌خوبی تشخیص داده شود. رایحه درمانی یا آروماتراپی از طریق کاهش اضطراب به بهبود خواب کمک می‌کند. اگر برای انجام فعالیت‌های روزانه به انرژی بیشتری نیاز دارید، اگر می‌خواهید در تمام طول روز شادابی خود را حفظ کنید بهتر است با تاثیرات معجزه‌آسای رایحه درمانی آشنا شوید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید