سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
ایکون اسپری کردن
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
به قلم نارین‌گل
خرید روغن درخت‌ چای ارگانیک

طرز تهیه اسپری ضد جوش بدن

بعضی از ما به دلایل مختلف ممکن است روی بدن (پشت، بازوها، گردن و قفسه سینه) جوش بزنیم که در فصل گرما و تابستان به دلیل گرما و تعریق بیشتر ممکن است این مورد شدت پیدا کند. برای این که پوست بدنتان لطیف و بدون جوش شود علاوه بر رعایت مواردی نظیر داشتن تغذیه سالم و سرشار از میوه و سبزی و ویتامین و شست و شوی هر روز بدن با صابون یا شامپو مناسب می توانید پس از شست و شوی بدن و قبل از خروج از منزل از اسپری ضد جوش بدن استفاده کنید.

پایه این اسپری از ترکیب دم کرده چای سبز، ژل آلوئه ورا، گلاب و عسل می باشد. علاوه بر این مواد از روغن های اسانسی ضد جوش در این اسپری استفاده می شود تا باکتری ها و عفونت ها ی روی بدن از بین برود و بدن ضد عفونی شود. همه این مواد با هم یک اسپری بدن خوشبو، شاداب کننده و پاک کننده را در اختیار شما قرار می دهد. این اسپری برای روزهای داغ خنک کننده است و شما را سرحال می کند و برای بعد از حمام فوق العاده است. امتحانش کنید، فکر می کنم عاشقش شوید. برای ساخت اسپری ضد جوش بدن با ما همراه باشید.

مواد لازم: 1 فنجان دم کرده چای سبز خنک شده

10 قطره روغن اسطوخودوس

5 قطره رغن درخت چای

خرید اینترنتی روغن درخت چای 

8 روغن اکالیپتوس

خرید اینترنتی روغن اکالیپتوس 

1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

3 قاشق غذاخوری گلاب

1 قاشق چایخوری عسل

نحوه تهیه و مصرف اسپری ضد جوش بدن :

همه مواد را در یک ظرف اسپری مخلوط نمایید و بعد از حمام و قبل از خارج شدن از خانه بر بدن ( بازوها، پشت و قفسه سینه) اسپری کنید.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خرید روغن اکالیپتوس خالص و ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

درمان اگزما

معرفی بهترین روغن‌ها برای درمان اگزما

اگزما یک مشکل پوستی مزمن است که تاثیر بسیاری بر روی کیفیت زندگی افراد مبتلا دارد. این بیماری باعث تحریک و التهاب پوست می‌شود، که به طور معمول با خارش، قرمزی و ترشحات پوستی همراه است. برای درمان اگزما معمولاً از محصولات مراقبتی ضد التهاب و داروهای ضد حساسیت استفاده می‌شود. همچنین مراقبت‌های پوستی مناسب و اجتناب از عوامل تحریک‌کننده مانند استرس، آلرژن‌ها و تغذیه نقش مهمی در کنترل این بیماری دارند.
ادامه مطلب
فواید روغن آووکادو

آشنایی با مهمترین فواید روغن آووکادو

معمولا با شروع فصل سرما، پوست و مو خشک می‌شوند. کسانی که با این مشکل مواجه هستند، با شروع فصل پاییز نیاز دارند که بیشتر به خود رسیدگی کنند. یکی از مهم‌ترین فواید روغن آووکادو این است که پوست و مو را آبرسانی می‌کند و رطوبت کافی را به آنها می‌رساند. بنابراین خشکی پوست و مو به مرور از بین می‌رود و حس بهتری به شما می‌دهد. روغن آووکادو خواص دیگری نیز برای پوست و مو دارد که در این مقاله با آنها بیشتر آشنا می‌شوید. در این مقاله از خواص این روغن می‌گوییم و در انتهای مقاله برای خرید این روغن شما را راهنمایی می‌کنیم.
ادامه مطلب
علت ریزش ابرو

مهمترین علت ریزش ابرو و روش جلوگیری از آن

ابروهای زیبا و پرپشت چهره شما را جذاب می‌کنند. ابروها این قدرت را دارند که عیب‌های جزیی صورت را بپوشانند. مثلا اگر چشم‌های کوچکی دارید ولی در عوض ابروهای سالم و پرپشتی دارید، صورت شما زیبایی خودش را حفظ خواهد کرد. شکل ابروها تاثیر مستقیمی بر فرم صورت شما دارند. ابروهای گرد چهره شما را مهربان‌تر می‌کنند در حالی که ابروهای شکسته و زاویه‌دار فرمی جدی به صورت شما می‌دهند. پس اگر در آینه به چهره خودتان نگاه می‌کنید و از ریزش ابروهای خود نگران هستید تا انتهای مقاله با ما باشید تا با علت ریزش ابرو و روش‌های درمان آن آشنا شوید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید