سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
خواص روغن هسته زردآلو
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
به قلم نارین‌گل
خرید نارین‌باکس رفع چین و چروک پوست خشک

مهمترین خواص روغن هسته زردآلو

روغن هسته زردآلو از هسته میوه زردآلو گرفته می‌شود و خواص درمانی زیادی دارد. ولی بسیاری از مردم از این خواص اطلاع ندارند. این روغن برای رفع چروک‌های پوست فوق‌العاده عمل می‌کند. روغن هسته زردآلو خواص دیگری نیز دارد که بی‌نظیر هستند. مانند رفع سیاهی دور چشم و مرطوب‌کننده پوست. در این مقاله درباره خواص روغن هسته زردآلو صحبت می‌کنیم و در انتهای مقاله برای یک خرید مطمئن شما را راهنمایی می‌کنیم.

فهرست مطالبی که در این مقاله به آن می‌پردازیم:

  • خواص روغن هسته زردآلو برای پوست
  • نحوه استفاده از روغن هسته زردآلو برای پوست چگونه است؟
  • خواص روغن هسته زردآلو برای مو
  • نحوه استفاده از روغن هسته زردآلو برای موها چگونه است؟
  • خرید روغن هسته زردآلو اصل

خواص روغن هسته زردآلو برای پوست

حتما شما هم قبول دارید که پوست چه عضو حساسی در بدن ماست. پوست همیشه نیاز به مراقبت دارد. روغن زردآلو برای چین و چروک یک راه حل فوق‌العاده است. روغن هسته زردآلو، روغن پایه در باکس ضدچروک پوست خشک نارین گل هم وجود دارد. این باکس را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید. از دیگر خواص روغن زردآلو برای پوست رفع لکه‌های پوستی است. دلیل آن ویتامین A موجود در روغن هسته زردآلو است.

خواص روغن زردآلو برای پوست صورت کاملاً منحصربه‌فرد است و عوارضی ندارد. شفافیت و لطافت دو موردی است که برای داشتن یک پوست سالم و زیبا بسیار اهمیت دارد. خواص روغن هسته زردآلو برای پوست باعث شده است تا امروز به یک روغن پرطرفدار برای خرید تبدیل شود. به غیر از پوست صورت، روغن زردآلو برای پوست بدن خواص بسیار فوق العاده ای دارد و بسیار هم در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی فواید این روغن برای پوست به شرح زیر است:

جوان‌سازی و ضدچروک

زیبایی صورت چالشی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند و تقریباً همه دوست دارند تا آن را حفظ کنند. اما یکی از مشکلاتی که با افزایش سن برای افراد به وجود می‌آید، پیدایش چین و چروک بر روی صورت و چروک دور چشم است. راه‌حل‌های مختلفی برای درمان این چین و چروک‌ها وجود دارد. اما راه‌حل طبیعی بهترین انتخاب است. چراکه هیچ عوارضی برای پوست صورت ندارد. مواد مغذی، ویتامین‌های موجود در روغن هسته زردآلو و خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن مجموعه عواملی است که باعث شده است تا روغن هسته زردآلو برای چروک صورت کارساز باشد.

خرید روغن هسته زردآلو

درمان سیاهی دور چشم

از دیگر خواص روغن هسته زردآلو رفع سیاهی دور چشم است. از این روغن می‌توانید به‌صورت موضعی برای دور چشم خود استفاده کنید. این روغن جایگزین طبیعی برای کرم‌های دور چشم است. روغن هسته زردآلو برای دور چشم بهترین راه‌حل است و دلیل آن این است که استفاده از آن باعث درمان تیرگی دور چشم، پف همیشگی دور چشم و چین و چروک دور چشم می‌شود.

خواص روغن هسته زردآلو

تنظیم چربی پوست

این روغن به دلیل داشتن مواد مغذی و ضد التهابی که در آن وجود دارد، می‌تواند در تنظیم چربی پوست موثر باشد. روغن هسته زردآلو حاوی فسفولیپید‌ها، گلوکولیپید‌ها، ویتامین‌ها از جمله ویتامین A و E و اسیدهای چرب چندگانه است که پوست را ترمیم و بازسازی می‌کند. این روغن موادغذایی را به پوست می‌رساند و آن را ترمیم می‌کند. با توجه به این که روغن هسته زردآلو ویتامین E دارد، پوست را آب‌رسانی و لطیف می‌کند. این روغن همچنین به عنوان یک ضد التهاب طبیعی برای پوست عمل می‌کند و می‌تواند به کاهش التهاب و قرمزی پوست کمک کند. روغن هسته زردآلو بسیار سبک است و برای پوست‌های چرب نیز مناسب است.

مرطوب‌کننده

روغن هسته زردآلو برای پوست‌های خشک و ترک‌خورده بسیار مفید است. این روغن به خاطر ترکیبات بی‌نظیری که دارد، پوست را مرطوب و تغذیه می‌کند. اسیدهای چرب موجود در روغن هسته زردآلو، به پوست کمک می‌کنند تا رطوبت طبیعی خود را حفظ کرده و مانع از خشکی و ترک خوردن آن شوند. علاوه بر این، روغن هسته زردآلو غنی از ویتامین‌هایی  مانند ویتامین E است که برای بهبود سلامت پوست بسیار مؤثر هستند. ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان قوی است که باعث روشنی و لطافت پوست می‌شود.

نحوه استفاده از روغن هسته زردآلو برای پوست چگونه است؟

روغن هسته زردآلو یک روغن حامل است و می‌توانید آن را به صورت تکی هم بر روی پوست خود استفاده کنید. به این صورت که هر شب 2 تا 4 قطره از این روغن را روی پوست خود ماساژ دهید و اجازه دهید تا صبح روی پوست‌تان بماند. اگر می‌خواهید یک ترکیب ضدچروک بسازید روغن هسته زردآلو را با چند قطره روغن اسانسی چوب رز مخلوط کنید و آن را روی پوست صورت ماساژ دهید. اجازه دهید تا صبح این محلول بر روی پوست صورت‌تان باقی بماند. سپس آن را بشویید و از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید. اگر می‌خواهید از منزل بیرون بروید حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

خواص روغن هسته زردآلو برای مو

روغن هسته زردآلو برای مو فواید زیادی دارد. روغن زردآلو رطوبت مورد نیاز فولیکول‌های مو را تامین می‌کند. این روغن سرشار از انواع ویتامین است. ویتامین‌های  D، B، A  و E که برای مو بسیار مفید هستند در این روغن وجود دارند. افرادی که از شوره سر و پوسته پوسته شدن پوست سر خود رنج می‌برند با مصرف روغن هسته زردآلو می‌توانند این مشکل را حل کنند. خواص روغن زردآلو برای مو همچنین به علت وجود مقادیر زیاد ویتامین E است که به کاهش ماده شیمیایی آلفا 5 ردوکتاز کمک می‌کند. این روغن یک نرم‌کننده طبیعی موهای سر است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای شامپوها و مرطوب کننده‌های گران‌قیمت باشد. فواید این روغن برای مو به شرح زیر است:

نرم‌کننده

از خواص روغن هسته زردآلو این است که موهای خشک را نرم می‌کند. این روغن به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا موها را آب‌رسانی کرده و سلول‌های مو را مرطوب می‌کند. با استفاده از این روغن موهای شما به مرور نرم شده و خشکی آن از بین می‌رود.

خواص روغن هسته زردآلو

رفع ریزش مو

روغن زردآلو ریشه موها را تقویت می‌کند. وقتی این روغن را به پوست سر ماساژ می‌دهید، به ریشه‌های مو نفوذ می‌کند و آنها را تغذیه می‌کند. این باعث می‌شود موهای شما قوی‌تر رشد کنند و ریزش موها کاهش یابد. همچنین روغن زردآلو مقدار زیادی ویتامین E، فسفر و پتاسیم دارد. این ترکیبات مغذی موها را تقویت می‌کنند. به علاوه، روغن زردآلو خشکی و شکنندگی موها را از بین می‌برد.

این روغن یک آنتی‌اکسیدان قوی است. این به معنای آن است که با جلوگیری از تولید رادیکال‌های آزاد و آسیب رساندن به موها، به سلامت موها کمک می‌کند. این آنتی اکسیدان‌ها ریشه موها را تقویت کرده و از ریزش آن جلوگیری می‌کند. روغن زردآلو یک ضدالتهاب است و مشکلات پوست سر را که یک عامل مهم در ریزش مو است برطرف می‌کند. با استفاده منظم از روغن زردآلو، می‌توانید از عوارض التهابی مانند خارش، قرمزی و التهاب روی پوست سر جلوگیری کنید.

تقویت موها

یکی از مهم‌ترین خواص روغن هسته زردآلو تقویت موهاست. این روغن مقدار زیادی اسید چرب و ویتامین دارد و موها را سالم و شاداب نگه می‌دارد. از طرفی این روغن با تقویت ریشه موها آنها را قوی کرده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند. همچنین باعث می‌شود که موهای جدید رشد کنند. این روغن ساختار موها را تقویت کرده و از ضعیف شدن آن جلوگیری می‌کند.

نحوه استفاده از روغن هسته زردآلو برای موها چگونه است؟

اگر از این روغن برای بهبود سلامت موهای خود استفاده می‌کنید می‌توانید به‌صورت مستقیم روغن را بر روی پوست سرتان بریزید و ماساژ دهید. این روغن رایحه ملایمی دارد و شما می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید مقداری از این روغن را بر روی دستان خود بریزید و آن را با ملایمت به انتهای موهای خود بمالید. برای کمک به ‌سلامت پوست نیز می‌توانید با ترکیب روغن هسته زردآلو با روغن‌های دیگری همچون روغن رزماری و روغن لیمو و استفاده موضعی نتیجه مناسب‌تری بگیرید. ویتامین‌های موجود در روغن هسته زردآلو سریعاً جذب پوست شده و موجب مرطوب شدن و سالم ماندن پوست می‌شوند.

خرید روغن هسته زردآلو اصل

هنگام خرید روغن‌های گیاهی، کیفیت و اصالت حرف اول را می‌زند. بنابراین در انتخاب برند بسیار دقیق باشید. اگر تا به‌ حال از روغن هسته زردآلو استفاده نکرده‌اید و به دنبال خرید روغن زردآلو اصل هستید ما پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً آن را از فروشگاه نارین گل خریداری کنید تا همیشه پوست و مویی جذاب داشته باشید و مشتری دائمی این محصول شوید. تمامی محصولات نارین گل زیر نظر شرکت موکشا تولید می‌شوند. این محصولات بدون استفاده از هرگونه کود شیمیایی تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردارند.

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم خواص روغن هسته زردآلو برای پوست و مو زیاد است. این روغن به خصوص برای رفع چین و چروک و علائم پیری پوست فوق‌العاده است. از آنجایی که این محصول یک روغن حامل است شما می‌توانید آن را به تنهایی استفاده کنید و یا برای اثربخشی بیشتر آن را با روغن اسانسی چوب رز ترکیب کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا روغن هسته زردآلو را از نارین گل تهیه کنید. تمامی محصولات این شرکت قابل بازیافت هستند و تست حیوانی ندارند. همچنین این محصولات زیر نظر شرکت موکشا تولید می‌شوند. شرکت نارین ‌گل تنها نماینده شرکت موکشا Moksha اتریش در خاورمیانه است. تمامی محصولات نارین‌ گل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند و تاییدیه سازمان بهداشت جهانی دارند.

خرید روغن هسته زردآلو

خرید روغن هسته زردآلو ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید