سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
مرحله اول
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
به قلم نارین‌گل
خرید روغن گریپ فروت ارگانیک

روغن ترکیبی برای درمان سلولیت

سلولیت در اصل ناهمواری هایی هست که روی کشاله ران، باسن و گاهی اوقات شکم به دلیل اضافه وزن، بالا رفتن سن و سایر موارد ایجاد می شود و ممکن است از نظر برای بعضی سلولیت ظاهر بدن و پاها را غیر جذاب کند. امروز می خواهیم یک روغن ترکیبی ماساژ برای بهبود و درمان سلولیت را به شما معرفی کنیم. اما یادتون نره که برای تاثیر گذاری بیشتر این سرم ورزش و پیاده وری و خوردن غذاهای سالم (و به حداقل رساندن مصرف فست فود و غذاهای آماده) را حتما باید در برنامه خودتان قرار دهید. این سرم پوست را نرم و یکدست کرده و ظاهر سلولیت را به حداقل می رساند. اگر شما هم برای درمان سلولیتهای خود راه های بسیاری را رفته اید و نتیجه ای نگرفته اید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با یک سرم عالی برای درمان آن آشنا کنیم.

مواد لازم برای تهیه این سرم فوق العاده برای درمان سلولیت :

30 گرم روغن هسته انگور

5 قطره روغن فلفل سیاه

5 قطره روغن گریپ فروت

خرید اینترنتی روغن گریپ فروت برای سرم درمان سلولیت

5 قطره روغن رازیانه

5 قطره روغن سرو کوهی

خرید اینترنتی روغن سرو کوهی

طرز تهیه و نحوه مصرف :

همه مواد را در یک ظرف شیشه ای تیره با هم مخلوط نمایید و هر روز بعد از یک حمام داغ این سرم بی نظیر را بر روی محل سلولیت ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوستتان شود و به داخل پوست نفوذ کند و بدن را سم زدایی کند. با این ترکیب می توانید درمان سلولیت خود را انجام دهید.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خرید روغن سرو کوهی ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

علت ریزش ابرو

مهمترین علت ریزش ابرو و روش جلوگیری از آن

ابروهای زیبا و پرپشت چهره شما را جذاب می‌کنند. ابروها این قدرت را دارند که عیب‌های جزیی صورت را بپوشانند. مثلا اگر چشم‌های کوچکی دارید ولی در عوض ابروهای سالم و پرپشتی دارید، صورت شما زیبایی خودش را حفظ خواهد کرد. شکل ابروها تاثیر مستقیمی بر فرم صورت شما دارند. ابروهای گرد چهره شما را مهربان‌تر می‌کنند در حالی که ابروهای شکسته و زاویه‌دار فرمی جدی به صورت شما می‌دهند. پس اگر در آینه به چهره خودتان نگاه می‌کنید و از ریزش ابروهای خود نگران هستید تا انتهای مقاله با ما باشید تا با علت ریزش ابرو و روش‌های درمان آن آشنا شوید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید