سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
رفع چین و چروک صورت
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
به قلم نارین‌گل
خرید روغن هسته انار خالص ارگانیک

سریع‌ترین راه‌های رفع چین و چروک صورت

« اوا ماندس» هنرپیشه آمریکایی در مصاحبه‌ای که با مجله نیویورک کرده می‌گوید :« من عاشق روغن‌های ضد چروک هستم که پوستم را همانند شبنم مرطوب می‌کنند. من روزی چند بار از این روغن‌ها برای مرطوب کردن پوستم استفاده می‌کنم. » هنرپیشه‌های بسیاری هستند که از روغن‌های ارگانیک برای رفع چین و چروک صورت خود استفاده می‌کنند و پوستی صاف و شفاف دارند. این روزها هنرپیشه‌ها و سلبریتی‌ها محصولات ارگانیک را به کرم‌های شیمیایی ترجیح می‌دهند. حتما شما هم دوست ندارید وقتی در آینه به صورت خود نگاه می‌کنید چین و چروکی در پوست صورت خود ببینید. در این مقاله به شما روغن‌های ارگانیک مناسب برای رفع چین و چروک پوست را معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالبی که در این مقاله به آن می‌پردازیم:

  • چین و چروک صورت چیست؟
  • علت ایجاد چین و چروک صورت چیست؟
  • چند توصیه برای درمان چروک صورت
  • روغن‌های ارگانیک ضد چین و چروک صورت کدامند؟

چین و چروک صورت چیست؟

منظور از چین و چروک صورت خطوطی هستند که در پوست ایجاد می‌شوند. با بالا رفتن سن این خطوط عمیق‌تر می‌شوند و بیشتر در اطراف چشم، پیشانی و گردن دیده می‌شوند. در بعضی از افراد این چین و چروک خیلی زود ایجاد شده و باعث می‌شود که سن افراد بیشتر از سن واقعی‌شان به نظر بیاید. هر چند که ایجاد چین و چروک‌ها بخشی طبیعی از روند بالا رفتن سن است ولی این چین و چروک‌ها قابل کنترل هستند و راه‌هایی برای پیشگیری و رفع چین و چروک صورت وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

علت ایجاد چین و چروک صورت چیست؟

چین و چروک صورت به دلایل مختلفی به وجود می‌آیند که بسیاری از آنها قابل پیشگیری هستند. در ادامه به برخی از این دلایل اشاره می‌کنیم:

  • سن: با افزایش سن، پوست سبوم یا چربی کمتری تولید می‌کند. بنابراین پوست خشک و چروک می‌شود. وقتی چربی طبیعی پوست در لایه‌های عمیق آن کم می‌شود پوست افتاده شده و خطوط و چروک‌های آن عمیق‌تر می‌شود. بنابراین برای تنظیم چربی پوست و رفع چین و چروک صورت لازم است که از مرطوب‌کننده‌ها و روغن‌های ارگانیک مناسب استفاده کنید.
  • اشعه ماورای بنفش خورشید: قرار گرفتن در برابر نور شدید خورشید باعث می‌شود تا کلاژن‌های پوست تجزیه شوند و پوست خاصیت انعطاف‌پذیری خود را از دست بدهد. بنابراین پوست شل و چروک می‌شود. برای درمان چروک صورت حتما از کرم ضدآفتاب مناسب با پوست خود استفاده کنید.
  • سیگار کشیدن: سیگار روی کلاژن‌های پوست اثر می‌گذارد و پوست را تیره، پیر و چروکیده می‌کند.
  • عدم تحرک: عدم تحرک باعث می‌شود که اکسیژن به پوست نرسد و کلاژن کافی در پوست تولید نشود. بنابراین پوست شما سلول‌های جدید نمی‌سازد و چروک‌های پوستی زیاد می‌شوند. برای رفع چروک پوست خود لازم است حتما ورزش کنید.
  • حرکات تکراری صورت: بعضی از چروک‌های صورت که اطراف چشم، روی پیشانی و اطراف لب به وجود می‌آیند به دلیل حرکات تکراری صورت مثل اخم کردن و خندیدن هستند. با مرطوب نگه داشتن پوست و استفاده از روغن‌های مناسب می‌توانید از ایجاد آنها پیشگیری کنید و یا این چروک‌ها را کاملا رفع کنید.
  • رژیم غذایی نامناسب: تحقیقات نشان می‌دهند که خوردن غذاهای چرب و فرآوری شده بر بافت و رنگ پوست اثر می‌گذارند و باعث ایجاد چروک و پیری زودرس پوست می‌شوند. بسیاری از متخصصان برای رفع چین و چروک صورت توصیه می‌کنند که روزانه حتما از سبزیجات تازه استفاده کنید و به مقدار کافی آب بنوشید.
رفع چین و چروک صورت

چند توصیه برای درمان چروک صورت

  • از مرطوب‌کننده و روغن‌های ارگانیک مناسب پوست خود استفاده کنید.
  • ورزش کنید و به مقدار کافی آب بنوشید.
  • از ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.
  • سیگار نکشید.
  • در رژیم غذایی خود از میوه‌ و سبزیجات تازه استفاده کنید.
  • به پشت بخوابید تا به پوست صورت‌تان فشار نیاید.
  • پوست صورت‌تان را حداکثر دو بار در روز بشویید. شستشوی زیاد چربی طبیعی پوست را از بین می‌برد.

روغن‌های ارگانیک ضد چین و چروک صورت کدامند؟

استفاده از روغن‌های ارگانیک برای رفع چین و چروک صورت بسیار مفید هستند. با استفاده از این روغن‌ها علاوه بر درمان چین و چروک صورت، میزان چربی یا سبوم پوست شما تنظیم می‌شوند و پوستی سالم و شاداب خواهید داشت. در ادامه این محصولات ارگانیک را که برای رفع چین و چروک پوست مناسب هستند بررسی می‌کنیم.

پکیج ضدچروک پوست چرب

این پکیج شامل روغن هسته انار، روغن شمعدانی و روغن چوب رز است و برای درمان چین و چروک صورت توصیه می‌شود. این روغن‌ها برای پوست چرب مناسب هستند.

روغن هسته انار بسیار سبک است و برای رفع چین و چروک صورت بسیار مناسب است. این روغن مملو از آنتی‌اکسیدان بالا، اسید فولیک (یا ویتامین B9) ، اسید الاژیک و پلی‌فنول‌ها است که پوست را سم‌زدایی کرده و رادیکال‌های آزاد پوست را از بین می‌برد. همچنین این روغن می‌تواند پوستی را که بر اثر اشعه ماورای خورشید آسیب دیده است ترمیم کند. مطالعات نشان می‌دهد که خاصیت ترمیم‌کنندگی و سم‌زدایی روغن هسته انار خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد و سلول‌ها را بازسازی می‌کند. در نتیجه چین و چروک پوست کم می‌شود. این روغن با آبرسانی عمیق پوست از خشکی پوست و ایجاد چروک در آن جلوگیری می‌کند. روغن هسته انار به دلیل سبک بودن برای پوست چرب مناسب است و میزان چربی پوست را نیز تنظیم می‌کند.

خرید روغن هسته انار

روغن شمعدانی با سفت کردن پوست، چین و چروک‌های آن را از بین می‌برد. همچنین با افزایش حالت کشسانی پوست از ایجاد چروک‌ها جلوگیری می‌کند. این روغن مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان دارد و با تولید کلاژن زیاد باعث می‌شود تا پوست سلول‌های تازه بسازد. روغن شمعدانی بسیار سبک است و برای تنظیم میزان چربی پوست‌های چرب توصیه می‌شود. این روغن برای رفع چین و چروک صورت بسیار مناسب است.

خرید روغن شمعدانی

روغن چوب رز مقدار بسیار زیادی ویتامین A دارد که باعث افزایش عملکرد سلول‌های پوستی می‌شود. این روغن چروک‌های پوست را از بین برده و ویتامین C موجود در آن رنگ پوست را یکنواخت می‌کند. همانطور که می‌دانیم چروک شدن پوست رنگ آن را تیره می‌کند. بنابراین روغن چوب رز نه تنها چین و چروک پوست را از بین می‌برد بلکه به روشن شدن تیرگی پوست نیز کمک می‌کند. روغن چوب رز علاوه بر رفع چین و چروک صورت میزان چربی یا سبوم پوست را نیز تنظیم می‌کند.

پکیج ضدچروک پوست چرب نارین گل را اینجا ببینید.

این پکیج شامل هسته زردآلو، روغن شمعدانی و روغن چوب رز است. همانطور که در بالا گفتیم روغن شمعدانی و روغن چوب رز با تولید کلاژن و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست باعث درمان چروک صورت می‌شوند. در ادامه با یک محصول ضد چروک دیگر در این پکیج آشنا می‌شویم:

پکیج ضدچروک پوست خشک

روغن هسته زردآلو  یک روغن نسبتا سبک است و حاوی ویتامین‌های A، B، D و E است. این روغن مقدار بسیاری زیادی اسید چرب امگا 9 و امگا 6 دارد که چربی و رطوبت را تنظیم کرده، رادیکال‌های آزاد پوست را از بین می‌برد و با تولید کلاژن پوست شما را جوان می‌کند. روغن هسته زردآلو برای رفع چین و چروک صورت بسیار مفید است. این روغن با مرطوب نگه داشتن پوست شما از خشکی آن جلوگیری می‌کند. بنابراین روغن هسته زردآلو علاوه بر اینکه موجب رفع چروک صورت می‌شود، از ایجاد چین و چروک جدید در پوست شما نیز جلوگیری می‌کند.

پکیج ضدچروک پوست خشک نارین گل را اینجا ببینید.

رفع چین و چروک صورت

روغن دانه هویج مقدار زیادی ویتامین A، EوC  دارد و برای رفع چین و چروک صورت مناسب است. این روغن چربی طبیعی پوست را متعادل کرده و از خشک شدن پوست که عامل اصلی ایجاد چین و چروک است جلوگیری می‌کند. از طرفی رادیکال‌های آزاد پوست را از بین می‌برد و به پوست کمک کند تا سلول‌های جدید بسازد. با بالا رفتن سن، پوست به طور طبیعی کلاژن مورد نیاز خود را تامین نمی‌کند بنابراین روغن دانه هویج به مقدار کافی کلاژن تولید کرده و پوست را جوان و شاداب می‌کند.

خرید روغن دانه هویج

روغن مر دارای خواص ضدالتهابی است و آنتی اکسیدان بسیار بالایی دارد. این روغن پوست را تقویت کرده و لایه‌های آن را آبرسانی می‌کند. روغن مر خطوط صورت را از بین برده و با تولید کلاژن چین و چروک‌ها را درمان می‌کند. روغن مر یک روغن اسانسی است و برای رفع چین و چروک صورت لازم است با یک روغن حامل مثل روغن هسته انار ترکیب شده و استفاده شود. این روغن پوست شما را جوان، سالم و شاداب نگه می‌دارد.

خرید روغن مر اصل

سخن پایانی

با بالا رفتن سن پوست شما چربی کمتری تولید می‌کند. از طرفی رادیکال‌های آزاد پوست بیشتر شده و پوست کلاژن کمتری تولید می‌کند. بنابراین پوست خشک و چروکیده می‌شود. هر چند عوامل دیگری مانند تغذیه، ورزش و ژنتیک در ایجاد چین و چروک صورت تاثیر دارند ولی برای رفع چین و چروک صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم که از روغن‌های ارگانیک ضد چروک نارین گل که مناسب پوست شما هستند استفاده کنید. این روغن‌ها رادیکال‌های آزاد پوست را از بین برده و به کلاژن سازی پوست کمک می‌کند. شرکت نارین ‌گل تنها نماینده شرکت موکشا Moksha اتریش در خاورمیانه است. تمامی محصولات نارین‌ گل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند، تاییدیه سازمان بهداشت جهانی و عدم تست حیوانی دارند. همچنین تمام محصولات نارین‌‌ گل قابل بازیافت هستند.

خرید روغن رز شمعدانی ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

درمان چاکرای پنجم

پاکسازی و درمان چاکرای پنجم (چاکرای گلو)

چاکرای گلو در ناحیه سیب آدم قرار دارد. در صورتیکه این چاکرا در تعادل نباشد روابط بین فردی شما موثر و جدی نخواهد بود و در برقراری ارتباط با دیگران با مشکل روبرو خواهید بود. هم چنین چاکرای گلو اگر تیره شده باشد شما نمی توانید با اعتماد به نفس و رسا صحبت کنید و حرفتان را بزنید. از مراقبه تا رایحه درمانی راه هایی بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند چاکرای پنجم خود را پاکسازی کرده و به تعادل برسانید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید