سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
ایکون اسپری کردن
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
به قلم نارین‌گل
خرید روغن نعناع‌ فلفلی ارگانیک

اسپری خنک کننده پوست (facial mist)

در روزهای طولانی تابستان و بهار وقتی از بیرون به خانه بر می گردیم (به خصوص اگر مواد آرایشی روی پوستمان باشد) پوستمان صورت بیش از حد گرم می شود، عرق می کند و حتی گاهی اوقات جوش می زند و ملتهب می شود. امروز می خواهیم دستور تهیه یک اسپری خنک کننده پوست گیاهی فوق العاده خوش عطر برای خنک کردن صورت را در اختیار شما بگذاریم. این اسپری پوستتان را خنک و مرطوب می کند و اگر هر روز استفاده شود در طول تابستان پوستی فوق العاده خواهید داشت. توجه داشته باشید که این اسپری خنک کننده پوست برای پوست های چرب و معمولی توصیه می شود.

مواد لازم:

یک ظرف اسپری کوچک ( در صورت امکان از یک ظرف face mist یا  body mist استفاده نمایید.)

3 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

3 قاشق غذاخوری گلاب

4-5 قطره روغن نعناع فلفلی

20 قطره روغن هسته هندوانه

ژل آلوئه ورا:

آلوئه ورا یک مرطوب کننده و خنک فوق العاده است بخصوص برای پوست های چرب و مستعد جوش.

گلاب:

گلاب هم یک مرطوب کننده فوق العاده و از بین برنده چربی های زائد است و باعث زیبایی و درخشش پوست می شود.

روغن نعنا فلفلی:

رایحه خنک و پاک کننده روغن نعناع فلفلی با کمی عطر شیرین نعنا حس تازگی و شادابی به پوست شما می دهد و آنرا کاملا خنک می کند.

خرید اینترنتی روغن نعناع فلفلی خالص 

روغن هسته هندوانه:

روغن هسته هندوانه یک روغن فوق العاده خوشبو است و علاوه بر خنک کردن و مرطوب کردن پوست فوق العاده ی دیگری هم دارد. روغن هسته هندوانه یک ضد چروک و جوان کننده بی نظیر نیز هست و به دلیل داشتن ویتامین E برای درمان تیرگی دورچشم فوق العاده است.

خرید اینترنتی روغن هسته هندوانه خالص 

تمامی موارد را در ظرف اسپری ریخته و خوب بهم بزنید تا مایع یک دست رقیقی حاصل شود. شب ها یا عصرها پس از بازگشت از بیرون پس از پاکسازی و شست و شوی کامل صورت و گردن خود از این محلول معجزه گر بر پوست صورت و گردن خود اسپری کنید. بهتر است اینکار را شب انجام دهید و بعد از اسپری 3 تا 4 دقیقه چراغ را خاموش کنید تا این مخلوط عمیقا جذب پوستتان شود. نیازی به شست و شوی اسپری خنک کننده پوست از روی صورت نیست.

خرید روغن هسته‌ هندوانه خالص‌ ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

شمع عطری

نحوه استفاده از شمع عطری در آروماتراپی

تا به حال برای‌تان پیش آمده که ذهن‌تان خسته باشد و دلتان بخواهد که آرامش خود را دوباره به دست بیاورید؟ استفاده از شمع عطری به شما کمک می‌کند که ذهن‌تان را آرام کنید و انرژی خود را بیشتر کنید. از شمع معطر در آروماتراپی استفاده زیادی می‌کنند. زیرا رایحه روغن‌های اسانسی اثر مستقیمی بر روی ذهن دارند و به فرد کمک می‌کنند که انرژی و نشاط خود را دوباره به دست بیاورند. در این مقاله درباره شمع‌های معطر اطلاعات بیشتری به دست می‌آورید و در انتهای مقاله برای خرید شمع معطر با کیفیت عالی شما را راهنمایی می‌کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید