سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
ایکون اسپری کردن
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
به قلم نارین‌گل

اسپری آرام بخش پوست (facial mist)

برای روزهای داغ تابستان که پوستمان احساس برافروختگی می کند و داغ می شود و شاید اعصابمان هم کمی به هم بریزد دستور تهیه یک اسپری آرام بخش پوست یا فیس میست برای آرامش بخشیدن به پوست و آرام کردن روح و اعصاب شما در این گرما در اختیار شما قرار می دهیم.

مواد لازم برای تهیه اسپری آرام بخش پوست :

یک ظرف اسپری کوچک ( در صورت امکان از یک ظرف face mist یا  body mist استفاده نمایید.)

3 قاشق غذاخوری گلاب

3 قاشق غذاخوری آب

4-5 قطره روغن سروکوهی

گلاب:

گلاب هم یک مرطوب کننده فوق العاده و از بین برنده چربی های زائد است و باعث زیبایی و درخشش پوست می شود.

روغن سروکوهی:

رایحه خنک و پاک کننده روغن سرو کوهی با عطر خنک و آرامش بخش خود پوست شما را آرام کرده و روحتان را تسلی می بخشد

تمامی موارد را در ظرف اسپری ریخته و خوب بهم بزنید تا مایع یک دست رقیقی حاصل شود. شب ها یا عصرها پس از بازگشت از بیرون پس از پاکسازی و شست و شوی کامل صورت و گردن خود از این محلول معجزه گر بر پوست صورت و گردن خود اسپری کنید. بهتر است اینکار را شب انجام دهید و بعد از اسپری 3 تا 4 دقیقه چراغ را خاموش کنید تا این مخلوط عمیقا جذب پوستتان شود. نیازی به شست و شوی اسپری آرام بخش پوست از روی صورت نیست.

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

خواص روغن بادام شیرین برای پوست

آشنایی با خواص روغن بادام شیرین برای پوست

اگر به دنبال یک روغن ارگانیک هستید که بیشتر مشکلات پوستی شما را برطرف کند، ما به شما روغن بادام شیرین را پیشنهاد می‌کنیم. این روغن با اسیدهای چرب فراوانی که دارد درمانی برای مشکلات پوستی شماست. از مهم‌ترین خواص روغن بادام شیرین برای پوست خاصیت نرم‌کنندگی و رطوب‌رسانی به آن است. ولی این روغن محدود به این خاصیت نمی‌شود. بلکه خواص بی‌نظیر دیگری مانند رفع پیری زودرس پوست، مراقبت از پوست در مقابل نور خورشید و نیز رفع ترک‌های پوستی را نیز دارد.
ادامه مطلب
درمان چروک دور چشم

7 روغن فوق العاده برای درمان چروک دور چشم

درمان چروک دور چشم یکی از مهمترین اقداماتی است که در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارد؛ اما آیا از پوست ظریف دور چشمتان مراقبت می‌کنید؟ آیا می‌خواهید راه‌حل طبیعی و موثر برای مراقبت از پوست دور چشم خود را پیدا کنید؟ پاسخ به سوالات فوق مهم هستند چرا که پوست دور چشم نازک‌ترین و حساس‌ترین قسمت پوست صورت است و اولین جایی است که علائم پیری را نشان می‌دهد. اما با مراقبت صحیح از پوست دور چشم می‌توانید تا 10 سال جوان‌تر به نظر برسید. کافی است که راه‌حل‌های عنوان شده در این مقاله را دنبال کنید؛ مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید