سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
ماسک خاک رس
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
به قلم نارین‌گل

ماسک ضد جوش و جوان کننده چای ترش و خاک رس

ماسک ضد جوش به دلیل خواص آنتی اکسیدانی چروک های صورت را کاهش می دهد و با مواد سم زدای خود جوش های سرسیاه را از بین می برد. این ماسک صورتتان را تغذیه کرده و صاف می کند.

مواد لازم:

چای ترش:

چای ترش یکی از بهترین آنتی اکسیدان های گیاهی است وقتی چای ترش آسیاب شده یا پودر شده را به این ماسک اضافه کنید با قدرت فوق العاده خود جوانی پوست را حفظ می کند. آنتی اکسیدان ها تولید کلاژن را افزایش می دهد و خاصیت لیفتینگ داشته و انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد و چروک ها را کاهش می دهد.

خاک رس:

خاک رس خاصیت پاکسازی منافذ پوست (خداحافظ جوش های سرسیاه) و کوچک کردن منافذ را دارد. علاوه بر این خاک رس سموم زیر پوست را پاک می کند و جوش ها، جای جوش و بافت های آسیب دیده را درمان می کند. با مصرف مداوم خاک رس جوش های سرسیاه پوست کاملا از بین می رود و منافذ پوست محو شده و پوست را متعادل می سازد.

خرید اینترنتی خاک رس 

عسل:

عسل چیزی بیشتر از یک شیرین کننده است. خواص آنتی باکتریایی عسل می تواند جوش ها را از بین ببرد، عسل پوست را شاداب کرده و جلوی پیری پوست را می گیرد.

سرکه سیب:

همه ما خواص سرکه سیب را می دانیم. اضافه کردن این معجون معجزه گر به ماسک می تواند پی اچ پوست را کاهش داده، جوش ها را درمان کرده و به پوست درخششی خاصی دهد.

استفاده کردن از این ماسک به صورت هفته ای یک بار می تواند چهره شما را فوق العاده کند. وقتی این ماسک را درست کردید در یک ظرف شیشه ای در دار بریزید و در یخچال نگهداری کنید. من توصیه می کنم هفته ای یک بار از این ماسک استفاده کنید و اگر پوستتان چرب است هفته ای 2 بار استفاده کنید . بلافاصله پس از استفاده از این ماسک اثرات آن را می بینید و بعد از چندین هفته تفاوت را احساس می کنید.

طرز تهیه:

4 قاشق غذاخوری چای ترش خشک

6 قاشق غذاخوری خاک رس

2 قاشق غذاخوری روغن هسته انگور و یا روغن بادام شیرین

1 قاشق چایخوری عسل

1 قاشق غذاخوری سرکه سیب

چای ترش را در دستگاه آسیاب خانگی ریخته و آسیاب کنید تا پودر پودر شود سپس خاک رس را به آن اضافه کنید و با قاشق بهم بزنید. عسل، سرکه سیب و روغن هسته انگور یا روغن بادام شیرین را با هم مخلوط کنید تا ماسکی خمیر مانند به دست آید. پس از شست وشوی کامل صورت با یک صابون مقداری از ماسک را بر صورت بزنید و بگذارید برای 15 تا 20 دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب گرم شست و شو دهید.

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

روغن حامل

خواص روغن بذر کتان ،ضد سرطان ، جلوگیری از بیماری قلبی و عروقی و ….

بذر کتان منبع غنی فیبر غذایی است که موجب کاهش کلسترول خون می شود و از نظر پزشکی برای پیشگیری از بیماری قلبی و عروقی و سرطان مفید تشخیص داده شده است . این ماده غذایی اخیرا توجه دانشمندان را برای پی بردن به نقش آن ها در بهبود سلامت قلب و عروق به خود جلب کرده است . روغن بذر کتان دارای اسید چرب از نوع امگا 3 و 6 است و این نامگذاری به ساختار شیمیایی این اسید چرب غیر اشباغ از لحاظ جایگاه پیوند دو گانه در ساختمان اسید چرب
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید