سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
خرید روغن بادام شیرین
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
به قلم نارین‌گل
خرید روغن بادام شیرین ارگانیک

نکاتی که پیش از خرید روغن بادام شیرین باید بدانید!

بسیاری از شرقی‌ها به خصوص هندی‌ها برای ما از رمز و راز استفاده از روغن‌ها گفته‌اند. امروزه نیز بسیاری از بازیگران هندی از روغن بادام شیرین استفاده می‌کنند. هنرپیشه هندی، کارینا کاپور می‌گوید که برای جوان شدن پوست خود از این روغن استفاده می‌کند و آن را بر روی صورت و بدن خود ماساژ می‌دهد. روغن بادام شیرین خواص بسیاری برای پوست و مو دارد. تقویت و رشد موها، رفع موخوره و شوره، آب‌رسانی و نرم کردن موها از فواید این روغن برای موهاست. در این مقاله به بررسی فواید این روغن برای پوست و مو می‌پردازیم و در انتهای مقاله درباره نحوه تشخیص روغن بادام اصل صحبت می‌کنیم تا با خیال راحت بتوانید از خرید روغن بادام شیرین لذت ببرید.

فهرست مطالبی که در این مقاله به آن می‌پردازیم:

  • روغن بادام چیست و چگونه تولید می‌شود؟
  • مواد مغذی موجود در روغن بادام چیست؟
  • انواع روغن بادام چیست؟
  • فواید روغن بادام برای پوست چیست؟
  • فواید روغن بادام برای مو چیست؟
  • چگونه روغن بادام اصل را تشخیص دهیم؟

روغن بادام چیست و چگونه تولید می‌شود؟

پیش از خرید روغن بادام شیرین لازم است مطالبی در مورد چگونگی تولید آن بدانید. برای تولید این روغن ابتدا آن را از ناخالصی‌ها پاک می‌کنند. سپس آنها را از پوسته جدا کرده و تمیز می‌کنند. بعد از این مرحله نوبت به روغن‌گیری از بادام می‌رسد. معمولا به کمک پرس سرد روغن را از بادام جدا می‌کنند. این روغن مقدار زیادی اسید اولئیک، اسید لینولئیک، بتا سیتوسترول و اسکوالن دارد که برای پوست و مو  بسیار مفید است.

مواد مغذی موجود در روغن بادام چیست؟

ویتامین A : این ویتامین باعث می‌شود تا سلول‌های پوست بازسازی شوند و از ایجاد چین و چروک‌های پوستی جلوگیری می‌کند. تولید سلول‌های جدید پوست را درخشان و جوان می‌کند.

ویتامینE : این ویتامین خواص آنتی‌اکسیدانی دارد و جلوی آسیب‌های وارد شده به سلول‌ها را می‌گیرد. ویتامین E آسیب‌هایی که اشعه ماورا بنفش به پوست می‌زند را کاهش می‌دهد و از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند.

زینک (روی) : این ماده جوش، آکنه و سایر اسکارهای صورت را درمان می‌کند. همچنین جای جوش‌ها را نیز از بین می‌برد.

ویتامین D : این ویتامین خاصیت ضدالتهابی دارد و قرمزی و خارش را از بین می‌برد. روغن بادام شیرین به دلیل داشتن این ویتامین برای رفع جای جوش نیز مفید است.

اسید چرب امگا 3:  همان‌طور که می‌دانید نور خورشید باعث چروک شدن و خشکی پوست می‌شود. این ماده مغذی از پیری زودرس جلوگیری کرده و از پوست در مقابل اشعه خورشید محافظت می‌کند.

انواع روغن بادام چیست؟

روغن بادام در دو نوع شیرین و تلخ تولید می‌شود. در این بخش با تفاوت کاربرد روغن بادام تلخ و شیرین آشنا می‌شوید.

روغن بادام شیرین برای پوست مناسب‌تر است. این روغن مقدار زیادی ویتامین A دارد. رتینول موجود در این ویتامین پوست را تحریک کرده و سلول‌های جدیدی برای پوست می‌سازد. همچنین این ویتامین می‌تواند پوست را صاف کند و خطوط ریز موجود در پوست را کم کند.

 روغن بادام تلخ فواید دیگری برای سلامتی دارد. این روغن برای مو، اسپاسم عضلانی، عفونت های باکتریایی، عفونت های قارچی، درد، مشکلات گوارشی و همچنین برای سرفه مفید است.

خرید روغن بادام شیرین

فواید روغن بادام برای پوست چیست؟

در ادامه مقاله با فواید روغن بادام برای پوست آشنا می‌شوید.

کاهش تیرگی و پف دور چشم: روغن بادام یک روغن اسانسی ضدالتهاب است. این روغن هم به درمان التهاب زیر چشم کمک می‌کند و هم می‌تواند تیرگی دور چشم را برطرف کند. بنابراین با خرید روغن بادام شیرین می‌توانید زیبایی را به چهره‌تان برگردانید.

روشن کردن پوست: این روغن به دلیل داشتن ویتامین E و خاصیت نرم‌کنندگی، رنگ پوست را روشن و درخشان می‌کند. ویتامین E به بازساری سلول‌ها کمک می‌‌کند و پوست شما با تولید سلول‌های جدید و تازه، روشن و درخشان می‌شود.

رفع خشکی پوست: روغن بادام خشکی پوست را برطرف می‌کند. این روغن با وجود مواد معدنی و مغذی خود می‌تواند پوست را چرب کند و لایه‌های آن را آب‌رسانی کند. همچنین این روغن جلوی تبخیر آب از پوست را می‌گیرد و رطوبت آن را نگه می‌دارد.

رفع آکنه: روغن بادام به دلیل داشتن اسیدهای چرب می‌تواند چربی اضافه روی پوست را حل کند. همچنین رتینوئیدهای موجود در این روغن آکنه را درمان می‌کنند و به عملکرد پوست کمک می‌کنند. بنابراین پوست جوش نمی‌زند.

جلوگیری از آسیب اشعه ماورای بنفش : ویتامین E موجود در این روغن از پوست شما در برابر اثرات مخرب نور خورشید محافظت می‌کند. بنابراین با خرید روغن بادام شیرین می‌توانید از آسیب رسیدن به پوست خود جلوگیری کنید. روغن بادام مانند یک سد محافظ در برابر نور خورشید عمل می‌کند و اثر آن را خنثی می‌کند.

بهبود جای زخم: روغن بادامدر طب باستانی چینبرای کاهش جای زخم استفاده می‌شده است. ویتامین E پوست را صاف می‌کند و اسکار و جای زخم را ترمیم می‌کند.

از بین بردن ترک‌های پوستی: طبق مطالعه‌ای که در سال 2016 انجام شدروغن بادام شیرینیک درمان موثربرای پیشگیری و همچنین کاهش علائم ترک‌های پوستی است. این روغن به کمک اسیدهای چرب خود می‌تواند ترک‌ها را از بین ببرد و از به وجود آمدن ترک‌های جدید جلوگیری کند.

فواید روغن بادام برای مو چیست؟

روغن بادام برای مو فواید بسیار زیادی دارد. با خرید روغن بادام شیرین می‌توانید موهایی سالم و شفاف داشته باشید. در ادامه با فواید این روغن برای مو آشنا می‌شوید.

تقویت و رشد موها: روغن بادام شیرین با تقویت موهای شما به رشد آنها کمک می‌کند. این روغن مواد مغذی و رطوبت کافی را به موها می‌رساند و رشد آنها را زیاد می‌کند.

تغذیه ریشه موها: این روغن با نفوذ به لایه‌های سلولی پوست، فولیکول‌ها و ریشه‌ها را تغذیه کرده و آنها را آب‌رسانی می‌کند. بنابراین روغن بادام شیرین بستری مناسب برای رویش موها فراهم می‌کند.

جلوگیری از سفیدی موها: سبک زندگی ناسالم باعث می‌شود تا موهای افراد زودتر از موعد سفید شوند و ریشه موها آسیب ببینند. ولی روغن بادام شیرین به احیای فولیکول‌ها و ریشه موها کمک کرده و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند.

رفع موخوره: روغن بادام با آب‌رسانی به موها از خشک شدن آنها جلوگیری کرده و از موخوره پیشگیری می‌کند. بنابراین با خرید روغن بادام شیرین می‌توانید از موخوره جلوگیری کنید.

نرم‌کننده مو: روغن بادام بافت موهای شما را نرم می‌کند. این روغن باعث می‌شود تا موهای‌تان به راحتی شانه شود و در نتیجه ریزش آن کمتر می‌شود. بنابراین اگر موهای زبری دارید و بر اثر استفاده از مواد شوینده و رنگ مو، موهای‌تان خشک شده این روغن برای شما بسیار مفید است.

خرید روغن بادام شیرین
چگونه روغن بادام اصل را تشخیص دهیم؟

یکی از دغدغه‌های افراد برای خرید اینترنتی روغن بادام این است که نمی‌دانند چگونه روغن اصل را تشخیص دهند. روغن‌های ارگانیک به شیوه‌های مختلفی تولید می‌شوند و با درجه خلوص و کیفیت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند. بنابراین برای خرید آن لازم است که دقت زیادی داشته باشید. زیرا خالص بودن این روغن بر تاثیری که بر پوست و موی شما می‌‌گذارد کاملا موثر است. اما چگونه اصل بودن یک روغن را تشخیص دهیم؟ برای خرید روغن بادام شیرین حتما به برند آن محصول توجه کنید. پیشینه آن را بررسی کنید و به گواهینامه‌های آن برند دقت کنید.

ما به شما توصیه می‌کنیم تا روغن بادام شیرین را از شرکت نارین گل تهیه کنید. زیرا این شرکت نه تنها سابقه درخشانی در تولید روغن‌های ارگانیک دارد بلکه چند گواهینامه معتبر بین‌المللی نیز دارد. همچنین توجه داشته باشید که قیمت روغن بادام شیرین رابطه مستقیمی با کیفیت و اعتبار آن برند دارد. هر چه درجه خلوص روغن ارگانیک بالاتر باشد و کیفیت بهتری داشته باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود. شرکت نارین گل محصولات ارگانیک خود را با قیمت مناسبی تولید می‌کند و در اختیار شما قرار می‌دهد.  شما می‌توانید با خرید از این برند، اطمینان کافی از قیمت و کیفیت این محصول داشته باشید.

خرید روغن بادام شیرین ارگانیک

سخن پایانی

روغن بادام شیرین از جمله روغن‌های بسیار کاربردی برای مشکلات پوست و مو است. این روغن به دلیل داشتن ویتامین‌ها و اسیدهای چرب تاثیر زیادی بر پوست و مو می‌گذارد. این روغن، نرم‌کننده مو، ضد ریزش و ضد موخوره است. از طرفی برای پوست نیز فواید زیادی دارد. رفع آکنه، رفع ترک‌های پوستی، رفع خشکی پوست، محافظت در برابر نور خورشید، روشن کردن پوست و رفع چین و چروک پوست از جمله مزیت‌های استفاده از روغن بادام شیرین است. همان‌طور که گفتیم خرید روغن بادام شیرین اصل اهمیت زیادی دارد. زیرا اگر روغن با کیفیت نباشد نه تنها اثر مثبتی روی پوست و مو نمی‌گذارد بلکه باعث تخریب بافت آنها نیز می‌شود.

شرکت نارین گل بهترین روغن‌های ارگانیک را با بالاترین درجه خلوص در اختیار شما قرار می‌دهد.  این شرکت تنها نماینده شرکت موکشا Moksha اتریش در خاورمیانه است. تمامی محصولات نارین‌ گل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند، تائیدیه سازمان بهداشت جهانی و عدم تست حیوانی دارند. همچنین تمام محصولات نارین‌‌ گل قابل بازیافت هستند.

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

مصرف روغن آووکادو

آموزش رایگان طریقه مصرف روغن آووکادو برای پوست و مو

پوست و موی خشک، آسیب‌های زیادی به سلامتی بدن شما می‌زند. بنابراین اگر از خشکی پوست و موی خودتان خسته شده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم با یک روغن آب‌رسان بسیار مفید آشنا شوید. با مصرف روغن آووکادو می‌توانید برای همیشه این عارضه را برطرف کنید. آووکادو یک روغن آّ‌ب‌رسان بسیار قوی است که با استفاده از آن مشکلاتی مانند شوره سر، خشکی موها، چین و چروک پوست و جوش و آکنه برطرف می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید به کمک یک محصول مشکلات بسیاری را برطرف کنید. در این مقاله به بررسی این روغن و فواید آن بر روی پوست و مو می‌پردازیم. در انتهای مقاله برای یک خرید مطمئن شما را راهنمایی می‌کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید