سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
از بین بردن چین و چروک صورت
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
به قلم نارین‌گل
خرید روغن هسته انار خالص ارگانیک

معرفی بهترین روغن های گیاهی برای از بین بردن چین و چروک صورت

از بین بردن چین و چروک صورت امروزه به یک هدف زیبایی در پزشکی و امور مربوط به زیبایی تبدیل شده است. چرا که چین و چروک پوست یکی از اتفاقات ناخوشایندی است که در طول زندگی بنا به علل مختلف رخ می­دهد. ژنتیک، سبک زندگی، رژیم غذایی، استرس و اضطراب، مصرف دخانیات و... از جمله دلایل بروز چین و چروک پوست به شمار می­روند.افرادی که پوست صاف و بدون چروک می­خواهند برای درمان چین و چروک صورت، روش­های مختلفی را امتحان می‌کنند. از جمله استفاده از شوینده­‌های خاص، کرم‌های ضدچروک و حتی مصرف داروها برای بازسازی پوست را تجربه کرده­‌اند.

در حالی که اگر این افراد از خواص روغن­‌های گیاهی اصل مطلع باشند، دست از تلاش­های دیگر برداشته و در روتین پوستی خود، یک یا چند نوع از این روغن­ها را قرار خواهند داد. همراه ما باشید تا از فواید این روغن­ها مطلع شوید و هر چه زودتر برای جوانسازی پوست خود از روش‌های طبیعی و بی­‌خطر استفاده کنید.

چین و چروک خطوطی هستند که روی پوست ایجاد می‌شوند. این خطوط می‌توانند در هر قسمتی از بدن ایجاد شوند، اما معمولاً در صورت، گردن، دست‌ها و سینه بیشتر دیده می‌شوند.

علت اصلی ایجاد چین و چروک پوست، کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست است. کلاژن و الاستین دو پروتئین مهم در پوست هستند که به حفظ ساختار و استحکام آن کمک می‌کنند. با افزایش سن، بدن تولید کلاژن و الاستین را کاهش می‌دهد. این امر باعث می‌شود که پوست نازک‌‌تر و ضعیف‌تر شود و در نتیجه چین و چروک ایجاد شود.

به طورکلی عوامل زیر سبب ایجاد چین و چروک پوست می‌شوند :

  • افزایش سن
  • ژنتیک
  • قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید
  • استعمال دخانیات
  • رژیم غذایی نامناسب
  • کم آبی بدن
  • خشکی پوست و عدم استفاده از مرطوب کننده‌ها
  • برخی از بیماری‌ها و مصرف داروهای مربوط به آن

برای درمان چین و چروک پوست صورت روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم و سپس بهترین روش را معرفی می‌کنیم.

راهکارهای درمانی پزشکی

روش های درمانی پزشکی مانند تزریق ژل، بوتاکس و لیزر درمانی می‌توانند چین و چروک پوست را به طور موقت یا دائمی از بین ببرند.

روش های درمانی خانگی

برخی از روش های درمانی خانگی مانند استفاده از ماسک‌های صورت، کرم‌های ضدچروک و روغن‌های طبیعی می‌توانند به کاهش چین و چروک پوست صورت کمک کنند. بهترین روش برای از بین بردن چین و چروک صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله سن، شدت چین و چروک، و ترجیحات شخصی فرد.

شاید بتوان مدعی شد که روغن­‌های ارگانیک اصل بهترین انتخاب برای هر فردی جهت جوانسازی پوست صورت هستند؛ این روغن‌ها با داشتن خواص ارگانیک می­توانند به بازسازی پوست به شکل طبیعی آن کمک کرده و سلول­های مرده پوست را از بین ببرند. در نتیجه بعد از گذشت مدتی شاهد صاف شدن پوست خواهیم بود.

در اینجا به معرفی بهترین روغن‌های گیاهی برای از بین بردن چین و چروک پوست خواهیم پرداخت تا شما بتوانید با آگاهی کامل از خواص این روغن‌ها، نسبت به تهیه و مصرف آنها اقدام کنید.

روغن هسته انار

این روغن ارگانیک اصل دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی، ضدالتهابی و مرطوب‌کنندگی بوده و به این جهت روغن هسته انار یک ماده ضدپیری محسوب می‌شود. آنتی‌اکسیدان‌هایی از قبیل ویتامین C (اسید اسکوربیک) و ویتامین A (رتینول) عامل از بین رفتن خطوط ریز و چین ‌و چروک پوست صورت هستند و همچنین برای مقابله با رادیکال‌های آزاد نیز اثرگذاری بی‌­نظیری دارند.

این روغن گیاهی اصل دارای ترکیب پرفایده پونیک اسید است که ضمن تقویت و ترمیم پوست می­تواند خاصیت ارتجاعی آن را بهبود بخشد و حتی به شفاف­‌تر شدن پوست صورت هم کمک کند.

از بین بردن چین و چروک صورت

روغن شمعدانی

بی­‌انصافی است اگر از نقش روغن‌ها برای از بین بردن چین و چروک صورت صحبت شود اما از تاثیر روغن شمعدانی صحبتی به میان نیاید. روغن شمعدانی به خاطر داشتن آنتی­‌اکسیدان فراوان در رفع رادیکال‌های آزاد نقش قابل توجهی دارد. رادیکال­های آزاد باعث تخریب سلول‌های پوستی می­شوند و بایستی از پوست در برابر آن‌ها محافظت کرد. این روغن برای کلاژن‌سازی هم کم‌­نظیر است. همچنین برای انواع پوست مناسب است و چربی پوست را تنظیم می نماید.

بیشتر بخوانید: سریع‌ترین راه‌های رفع چین و چروک صورت

روغن چوب رز

این روغن گیاهی اصل برای مبازره با رادیکال­های آزاد و آسیب­‌های پوستی ناشی از آنها اثرگذار است. روغن چوب رز برای کلاژن­سازی پوست هم مفید بوده و مصرف آن باعث حفظ خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. به این ترتیب با مصرف این روغن پوست سفت شده و زمینه بروز چین و چروک به طرز قابل ملاحظه‌ای از بین می­رود. همچنین روغن چوب رز یک آبرسان قوی محسوب می­شود و به همین علت هم رطوبت را در همه لایه‌های پوست حفظ می­کند. به یاد داشته باشید، زمانی که پوست مرطوب باشد دچار چین و چروک هم نخواهد شد.

روغن هسته زردآلو

این روغن علاوه بر خاصیت جوانسازی پوست، آبرسان خوبی هم محسوب می­شود، بنابراین پوست­‌های خشک می­توانند روی خاصیت بی‌­نظیر مرطوب‌­کنندگی آن حساب کرده و از بروز چین و چروک پیشگیری کنند. ویتامین­‌ها و سایر مواد مغذی در روغن هسته زردآلو و همچنین خاصیت آنتی‌اکسیدانی این روغن، همه دست به دست هم داده تا پوست سفت بماند و در جوانسازی آن موفق عمل کند. بنابراین اگر پوستی شاداب و شفاف می­خواهید از این روغن در روتین پوستی خود استفاده کنید.

روغن دانه هویج

روغن بذر هویج دارای آنتی اکسیدان­‌هایی است که از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می­کنند. این روغن در مبارزه با رادیکال­های آزاد موفق بوده و با داشتن ترکیبات خاص خود از جمله بتاکاروتن، کاروتن، ویتامین A، ویتامین C و ویتامین E روند پیری پوست را تا حد زیادی به تعویق می‌­اندازد.

چنانچه از بین بردن چین و چروک صورت هدف شما است و حتی می­خواهید از بروز چین و چروک­های تازه هم جلوگیری کنید، استفاده از این روغن گیاهی اصل را فراموش نکنید. چرا که این روغن علاوه بر خاصیت گفته شده، مرطوب­‌کننده قوی هم هست و از این رو از شکست پوست به نحو قابل ملاحظه­‌ای جلوگیری می­‌کند.

روغن مر

این روغن ارگانیک اصل برای جوانسازی پوست و رفع علائم پیری آن شهرت دارد. بدن به شکل طبیعی فرایند تولید کلاژن را انجام می‌­دهد اما این پروسه با بالا رفتن سن کمتر شده و از این روی برای جوان ماندن پوست، باید از بیرون به آن کمک کرد و بهترین روغن هم در این راستا روغن مر است.

ماساژ پوست با این روغن باعث تولید سلول­های پوستی جوان می‌­شود و به این دلیل در پیشگیری و حتی در از بین بردن چین و چروک صورت اثرگذاری چشمگیری دارد. در این مسیر، این روغن گیاهی اصل ابتدا با رادیکال‌های آزاد پوست مبارزه کرده و آنها را از بین می‌برد سپس اسیدهای چرب آن آنتی‌اکسیدان تولید کرده و منجر به تولید کلاژن می­شوند.

روغن آرگان

روغن آرگان از جمله بهترین روغن­‌های گیاهی با هدف از بین بردن چین و چروک صورت محسوب می‌­شود. این روغن سرشار از ویتامین E و آنتی­‌اکسیدان است که به خاطر وجود آنها پوست مرطوب مانده و محافظت می­شود تا جوان بماند.  

اگر می­خواهید پوست­تان در برابر رادیکال­های آزاد محافظت شود و طراوت و شادابی‌­اش حفظ شود، از ماساژ پوست با این روغن گیاهی اصل غافل نمانید. احتمالا شما هم شنیده­‌اید که روغن آرگان خاصیت مرطوب کنندگی بالایی دارد که در نتیجه پوست­های خشک و حساس روی کمک این روغن حساب کنند و روند پیری پوست خود را به تعویق بیندازند.

روغن هسته انگور

بیشتر خانمها دغدغه رفع چین و چروک اطراف چشم خود را دارند و یا می­خواهند از بروز آنها پیشگیری کنند، اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، مصرف روغن هسته انگور برای حفظ شادابی پوست دور چشم را فراموش نکنید. روغن هسته انگور دارای پنی فنول است که به خاطر داشتن این ترکیب نه تنها از پیری زودرس جلوگیری می‌کند بلکه می­تواند سایر علائم پیری مثل لکه‌های پوستی و خطوط چین و چروک را هم از بین ببرد.

گفتنی است که این روغن بسیار سبک است و خیلی زود جذب پوست شده و از این رو اثرگذاری آن هم به زودی برای فرد قابل مشاهده است.

از بین بردن چین و چروک صورت

تاکنون در مورد خواص روغن­‌های مختلف برای رفع چین و چروک صورت صحبت شد و اکنون شاید این دغدغه را داشته باشید که محصولات اصل را از کجا تهیه کنید. برای تهیه روغن های ارگانیک و اصل به برند آن توجه کنید. ما به شما توصیه میکنیم این محصولات را از یک برند معتبر مانند شرکت نارین گل تهیه کنید. نارین گل سابقه درخشانی در فروش روغن‌های ارگانیک داشته و چندین گواهینامه بین‌المللی در این زمینه هم دریافت کرده است و همین هم زمینه­‌ساز اعتماد مشتریان به خرید محصولات اصل از این برند شده است.

برای خرید راحت این محصولات در هر جای ایران که باشید کافی است که به آدرس اینترنتی برند نارین گل مراجعه کرده و با ثبت سفارش خود در کمترین زمان ممکن، محصول را دریافت کنید.

در این مقاله با هدف پیشگیری و حتی از بین بردن چین و چروک صورت در مورد انواع مختلف روغن‌­های گیاهی اصل صحبت شده است. روغن­های مختلفی مثل آرگان، نارگیل، هسته انگور و... مورد بحث قرار گرفتند و از خواص آنها گفته شد؛ استفاده از این روغن­ها یک تیر با چند هدف است. چرا که این روغن­ها هم آبرسان محسوب می­شوند، هم برای درخشش پوست بی­‌نظیرند و هم برای رفع چین و چروک صورت اثرگذاری قابل ملاحظه­‌ای دارند.

برخی از این روغن­ها که مورد بحث قرار گرفتند از جمله روغن هسته انگور برای حفظ سلامت و زیبایی پوست دور چشم هم خاصیت داشته و بنابراین روند پیری پوست از جمله بروز چین و چروک اطراف چشم با مصرف این روغن­ها تا حد زیادی به تعویق می­‌افتد.

پس پیشنهاد می­کنیم پیش از درمان چین و چروک صورت با مواد شیمیایی، حتما از این روغن‌­های ارگانیک اصل استفاده کنید. مطمئن باشید در صورت تداوم در مصرف، به نتیجه مناسب هم خواهید رسید.

خرید روغن هسته زردآلو ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

رفع چین و چروک صورت

سریع‌ترین راه‌های رفع چین و چروک صورت

« اوا ماندس» هنرپیشه آمریکایی در مصاحبه‌ای که با مجله نیویورک کرده می‌گوید :« من عاشق روغن‌های ضد چروک هستم که پوستم را همانند شبنم مرطوب می‌کنند. من روزی چند بار از این روغن‌ها برای مرطوب کردن پوستم استفاده می‌کنم. » هنرپیشه‌های بسیاری هستند که از روغن‌های ارگانیک برای رفع چین و چروک صورت خود استفاده می‌کنند و پوستی صاف و شفاف دارند. این روزها هنرپیشه‌ها و سلبریتی‌ها محصولات ارگانیک را به کرم‌های شیمیایی ترجیح می‌دهند. حتما شما هم دوست ندارید وقتی در آینه به صورت خود نگاه می‌کنید چین و چروکی در پوست صورت خود ببینید. در این مقاله به شما روغن‌های ارگانیک مناسب برای رفع چین و چروک پوست را معرفی می‌کنیم.
ادامه مطلب
از بین بردن جوش

5 راه حل قطعی از بین بردن جوش

بسیاری از بازیگران برای رفع جوش‌های صورت خود رژیم غذایی مناسب می‌گیرند. بعضی دیگر به طور منظم از آبرسان مناسب پوست خود استفاده می‌کنند. برخی پیشنهاد می‌کنند که با نوشیدن آب از ایجاد آکنه جلوگیری کنیم. ولی همه آنها در یک چیز مشترک هستند. بیشتر این بازیگران و سلبریتی‌ها از روغن‌های ارگانیک مناسب برای از بین بردن جوش استفاده می‌کنند. مگان فاکس، بازیگر آمریکایی از روغن هسته انگور استفاده می‌کند و می‌گوید که این روغن سبک به تقویت کلاژن‌های پوست کمک کرده و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. روغن  هسته انگور برای انواع پوست مناسب است و عفونت‌های پوستی را از بین می‌برد. از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کرده و منافذ پوست را تمیز می‌کند. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که آکنه چرا به وجود می‌آید و روغن‌های ارگانیک مناسب برای رفع آن چیست.
ادامه مطلب
خواص روغن آرگان

مهمترین خواص روغن آرگان

روغن آرگان، طلای مایع و جادوی بزرگ طبیعت مراکش است. این روغن، رایج‌ترین و پرفروش‌ترین روغن دنیاست. زیرا هم برای مو و هم برای پوست فوق‌العاده عمل می‌کند. اگر به لیست فواید این روغن نگاه کنید متوجه می‌شوید که چرا به آن طلای مایع می‌گویند. در این مقاله می‌خواهیم با خواص روغن آرگان بیشتر آشنا شویم و ببینیم که این جادوی بزرگ طبیعت چگونه پوست و موی ما را درمان می‌کند. تا انتهای مقاله با ما باشید تا برای خرید روغن آرگان اصل به شما کمک کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید