سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
خواص روغن آرگان
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
به قلم نارین‌گل
خرید روغن آرگان ارگانیک

مهمترین خواص روغن آرگان

روغن آرگان، طلای مایع و جادوی بزرگ طبیعت مراکش است. این روغن، رایج‌ترین و پرفروش‌ترین روغن دنیاست. زیرا هم برای مو و هم برای پوست فوق‌العاده عمل می‌کند. اگر به لیست فواید این روغن نگاه کنید متوجه می‌شوید که چرا به آن طلای مایع می‌گویند. در این مقاله می‌خواهیم با خواص روغن آرگان بیشتر آشنا شویم و ببینیم که این جادوی بزرگ طبیعت چگونه پوست و موی ما را درمان می‌کند. تا انتهای مقاله با ما باشید تا برای خرید روغن آرگان اصل به شما کمک کنیم.

  • فهرست مطالبی که در این مقاله به آن می‌پردازیم:
  • روغن آرگان چیست؟
  • روغن آرگان، سمبل کشور مراکش است
  • مواد تشکیل‌دهنده روغن آرگان چیست و چه خواصی دارد؟
  • خواص روغن آرگان برای مو و پوست چیست؟
  • خواص روغن آرگان برای پوست
  • خواص روغن آرگان برای مو
  • ماسک آرگان
  • شامپو آرگان
  • خرید روغن آرگان
  • چگونگی تشخیص روغن آرگان اصل
  • برای تشخیص روغن آرگان اصل به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • قیمت روغن آرگان اصل
  • خرید روغن آرگان اصل و بایدها و نبایدهای آن
  • خرید بهترین روغن آرگان اصل از نارین گل

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان یکی از نام‌های آشنا در دنیای مراقبت از پوست و مو است و حتما شما نیز در خصوص فواید روغن آرگان یا Argan Oil برای پوست و مو زیاد شنیده‌اید. یکی از روغن‌های کاربردی که معجزه پوست و مو نامیده می‌شود، روغن آرگان است. این روغن طبیعی و کاربردی، از هسته درخت آرگان که یکی از درختان بومی مراکش است، استخراج می‌شود. روغن آرگان به صورت  موضعی مصرف می‌شود. اما این روزها محصولات متنوعی با آن ساخته شده که دارای فواید روغن آرگان است. روغن آرگان خواص فراوانی برای پوست و مو دارد که در ادامه به طور مفصل  درمورد خواص روغن آرگان برای پوست و مو توضیح خواهیم داد.

خرید روغن آرگان خالص و ارگانیک

روغن آرگان، سمبل کشور مراکش است

روغن آرگان که از دانه‌های آرگان استخراج می‌شود، به طلای مایع نیز معروف است و اکسیری است که برای پوست و موی شما جادو می‌کند. درخت آرگان برای هزاران سال در آب‌ وهوای کشور مراکش به رشد خود ادامه داده است و به عنوان سمبل کشور مراکش شناخته می‌شود. فواید روغن آرگان مراکش و خاصیت درمانی آن توانسته آن را به یکی از رایج‌ترین و پرفروش‌ترین روغن‌های دنیا تبدیل کند. آرگان اصل از میوه درخت Argania spinosa تولید می‌شود. ارتفاع درخت آرگان حدود ۸ متر بوده و در ۳۰ سالگی میوه می‌دهد.

درون میوه آرگان مغزی قرار دارد که روغن از آن استخراج می‌شود. بد نیست بدانید که درخت آرگان مقاومت بالایی نسبت به خشکی، گرما، خاک ضعیف دارد. استخراج این روغن امروزه به کمک کارخانه‌های مجهز و دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود، گل آرگان در فصل بهار ظاهر می‌شود. دوره گلدهی درخت آرگان 3 تا 4 هفته است و رنگ گل آرگان سبز مایل به زرد یا گاهی سفید است و اندازه آن 5 تـا 6 میلی‌متر است.

مواد تشکیل‌دهنده روغن آرگان چیست و چه خواصی دارد؟

این روغن استخراج شده از دانه آرگان حاوی مقادیر فراوانی ویتامین‌، مواد معدنی، اسید چرب، ویتامین آ، ویتامین سی، ویتامین ای، امگا ۶ و ۹، لینولئیک اسید و آنتی‌اکسیدان است و به هیدراتاسیون و نرمی مو، صورت، بدن و ناخن‌ها کمک می‌کند. آرگان با داشتن آنتی‌اکسیدان‌ها، اسیدهای چرب و ویتامین E نقش مهمی در احیای پوست و بالابردن خاصیت ارتجاعی موها دارد و از پوست افراد در برابر اشعه ماورای بنفش و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. روغن آرگان خالص یک آب‌رسان قوی برای پوست است و درخشش بالایی را برای موهای خشک و بی‌جان به ارمغان می‌آورد. خواص آرگان حتی از روغن زیتون هم بیشتر است.

ویتامین آ موجود در روغن آرگان پوست و مو را تغذیه کرده و محصولی تقویتی و ترمیم‌کننده برای آسیب‌دیدگی‌های مو و پوست است. رشد و تولید سلول به کمک روغن گیاه آرگان بهبود می‌یابد. باتوجه‌ به خواص فراوان آرگان از روغن آن در محصولات آرایشی و بهداشتی به‌ وفور استفاده می‌شود. برای اینکه بدانید روغن آرگان چه خواصی دارد تا انتهای مقاله با ما باشید.

روغن آرگان اصل

خواص روغن آرگان برای مو و پوست چیست؟

احتمالا در تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات دنیای مجازی، مکرر در خصوص خواص روغن آرگان برای مو و پوست شنیده‌اید. فواید روغن آرگان برای پوست تاحدی است که روغن آرگان با ترکیبات دیگر محصولات پوستی، می‌تواند نیاز شما به یک کرم فوق‌العاده خوب را پاسخگو باشد.

از سوی دیگر، روغن آرگان برای مو نیز فواید خاص خود را دارد. خواص‌ روغن آرگان برای لک صورت نیز بسیار مفید است؛ چرا که روغن آرگان سرشار از ویتامین E، آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب است. این مواد مغذی موجود در روغن آرگان، برای پوست و مو کاربرد فراوانی دارند. به همین دلیل، هرگاه اسم روغن آرگان معجزه‌آسا باشد، ذهن افراد به روتین‌های مراقبتی پوست و مو جلب می‌شود. جالب است بدانید که خواص روغن آرگان برای ابرو نیز بی‌نظیر است و اثرات مثبت فوق‌العاده‌ای دارد. اگر برای شما هم سوال است که روغن آرگان چه خواصی دارد تا انتهای مقاله با ما باشید.

خواص روغن آرگان برای پوست

حتما برای‌تان جالب است، باتوجه به فواید فوق‌العاده روغن آرگان برای پوست و مو، کاربردهای روغن آرگان را بدانید. شاید از خودتان بپرسید روغن آرگان چه خاصیتی دارد؟ در این بخش به تفکیک رایج‌ترین و محبوب‌ترین موارد استفاده آرگان را مطالعه می‌کنید.

 محافظت از پوست در مقابل آفتاب سوختگی

یکی از کاربردهای عالی روغن آرگان اصل، محافظت از پوست در مقابل اشعه خورشید است. آنتی اکسیدان‌های موجود در روغن آرگان، در مقابل رادیکال‌های آزاد حاصل از نور آفتاب از پوست محافظت می‌کنند.

 مرطوب کننده قوی پوست

خواص روغن آرگان برای پوست بی‌نظیر است. روغن آرگان اصل می‌تواند خاصیت مرطوب کنندگی عالی برای پوست داشته باشد. به دلیل همین ویژگی، در اکثر محصولات پوستی، شوینده‌های آرایشی و صابون‌ها، ردپایی از Argan Oil دیده می‌شود. آنتی اکسیدان‌ها، اسیدهای چرب و ویتامین E از علل چنین عملکرد فوق‌العاده‌ای توسط روغن آرگان است.

درمان پسوریازیس

روغن آرگان با اثربخشی بالا، توانایی بهبود برخی بیماری‌های پوستی را داراست. درمان بیمارانی که دچار پسوریازیس هستند، به‌ وسیله استفاده موضعی از روغن آرگان به خوبی انجام می‌شود. پس می‌توان از روغن آرگان به عنوان یک روغن درمانی یاد کرد.

 درمان آکنه

خواص روغن آرگان برای صورت بسیار مطلوب است. از بین بردن آکنه با تنظیم سبوم Sebum) ) پوست، یکی از خواص عالی روغن آرگان محسوب می‌شود. به همین دلیل، معمولا در محصولات پوستی که خواص درمان آکنه دارند، از آرگان استفاده شده است.

ضدعفونی کننده

از گذشته در مراکش، خانم‌ها عفونت‌های پوستی را به ‌وسیله آرگان درمان می‌کردند. خواص عالی روغن آرگان برای ازبین بردن قارچ‌ها و باکتری‌ها، به بهترین شکل می‌تواند عفونت‌های پوستی را درمان کند. از بین بردن جوش‌های سر سفید نیز، یکی از همین خواص فوق‌العاده روغن آرگان است.

ترمیم کننده زخم

این روزها نگرانی از به جا ماندن اسکارهای پوستی، به شدت زیاد است. خوشبختانه، روغن آرگان به عنوان ترمیم کننده حرفه‌ای پوست می‌تواند جای زخم و اسکار پوستی را کاهش دهد. وجود آنتی اکسیدان‌های قوی و ویتامین E در روغن آرگان اصل، موجب خواص عالی در بهبود زخم می‌شود.

ضدچروک

استفاده از لوازم آرایشی که دارای آرگان هستند، می‌توانند اثرات مطلوبی برای پوست داشته باشند. روغن آرگان بر روی پوست، خواص ضد پیری دارد. شما به راحتی می‌توانید از طریق روغن آرگان، شادابی و نشاط در پوست‌تان احساس کنید. از سوی دیگر، انعطاف پذیری پوست نیز، یکی دیگر از خواصی است که پس از استفاده از روغن آرگان شاهد آن خواهید بود.

کاهش چربی پوست

از خواص روغن آرگان کاهش چربی پوست است. شاید برای‌تان جالب باشد که روغن آرگان اصل، می‌تواند چربی پوست را کاهش دهد. افزایش چربی پوست در طول روز و براق شدن آن، یکی از مشکلاتی است که افراد دارای پوست چرب از آن شاکی هستند. خوشبختانه، روغن آرگان می‌تواند با تنظیم سبوم پوست، این چربی را کاهش دهد و مشکل پوست‌های چرب را برطرف کند.

پیشگیری و درمان ترک‌های پوستی

ترک‌های پوستی یا همان استرچ مارک‌ها، یکی از دغدغه‌های اساسی در ذهن خانم‌ها هستند. این ترک‌های پوستی در زمان بارداری افزایش پیدا می‌کنند و گاهی بر اثر افزایش وزن نیز، خودنمایی می‌کنند. به همین دلیل، می‌توانید با کمک روغن آرگان به بهترین شکل از ایجاد ترک های پوستی جلوگیری کنید.

جالب است بدانید که خواص درمانی روغن آرگان، توانایی درمان ترک های پوستی را دارد. پس اگر نگران این استرچ مارک‌ها هستید، همین حالا از معجزه آرگان استفاده کنید.

روغن بدن و صورت آرگان

استفاده از روغن بدن و صورت آرگان می‌تواند تا حد زیادی نرمی، جوان‌سازی و درخشندگی پوست را به دنبال داشته باشد. خواص روغن آرگان برای چروک صورت بسیار زیاد است. ارگان روغنی است که ضد لک، ضد چین‌ وچروک و ضد پیری است و برای درمان جوش و آکنه نیز استفاده می‌شود. خواص روغن آرگان برای صورت بسیار زیاد است. به کمک این روغن پوست بدن و صورت شما تقویت شده و دیگر خشک نخواهد بود. اسیدهای چرب روغن بدن آرگان، التهاب پوست را کاهش داده و خشکی کف پا را نیز برطرف می‌کند. همچنین شما عزیزان می‌توانید از این روغن معجزه‌گر برای مراقبت از ناخن‌های خود نیز استفاده کنید و به تقویت آن‌ها، رفع شکنندگی و لایه‌لایه شدنشان بپردازید.

ضدلک

استفاده از روغن آرگان اصل می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش لک‌های صورت نظیر هایپرپیگمنشن یا لکه‌های قهوه‌ای ناشی از دست‌کاری یا تغییرات هورمونی داشته باشد. روغن آرگان در روشن شدن پوست و بهبود تناژ پوستی تأثیر فراوانی دارد. همچنین روغن آرگان حاوی مقادیر زیادی توکوفرول است که خود نوعی مهارکننده پیگمنت‌های اضافی، اسکار، سوختگی و جای زخم است. استفاده مداوم و منظم از روغن آرگان می‌تواند جهت برطرف کردن انواع لک و اسکار پوستی نتیجه‌‌بخش باشد چرا که خواص روغن آرگان برای لک صورت فوق‌العاده است.

خواص روغن آرگان برای مو 

حتما برای شما هم پیش آمده که بپرسید روغن آرگان چه خاصیتی برای مو دارد؟ خواص روغن آرگان برای مو شامل موارد زیادی می شود. یکی از بهترین روغن‌های درمانی و آرایشی در بین روغن‌های مخصوص مو، روغنی است که از دانه آرگان استخراج می‌شود. روغن آرگان معجزه‌ای برای موهای شما است. همان‌طور که می‌دانید داشتن موهای پرپشت، سالم و درخشان برای هر فردی از اهمیت بالایی برخوردار است. مو بر روی ظاهر، اعتمادبه‌نفس و شخصیت افراد تأثیرگذار است؛ بنابراین اگر از موهای آسیب‌دیده خودتان ناامید هستید، وقتش رسیده تا روغن آرگان معجزه‌گر را امتحان کنید.

خواص روغن آرگان

باتوجه‌ به آنکه موها اغلب در معرض حرارت، مواد شیمیایی، انواع رنگ مو و … قرار می‌گیرند، برای حفظ سلامت خود نیازمند مراقبت ویژه هستند. در ادامه به چند مورد از فواید روغن آرگان برای مو اشاره می‌کنیم و می‌خوانیم که روغن آرگان چه خاصیتی برای مو دارد.

درمان شوره سر

ازآنجایی که آرگان دارای ویتامینE  و انواع آنتی‌اکسیدان‌های مفید است، مرطوب‌کننده بسیار مناسبی برای مو و پوست سر بوده و می‌تواند به‌ خوبی با شوره و پوسته‌های خشک سر مقابله کند. هنگامی که از روغن آرگان برای درمان شوره سرخود استفاده می‌کنید، مقادیر فراوانی از ویتامین به پوست سر شما می‌رسد و به‌ مرور مشکل بر طرف خواهد شد.

نرم‌کنندگی پس از حمام

روغن آرگان یک نرم‌کننده مؤثر برای موهای شما پس از حمام است. با کمک آن وزی و خشکی مو گرفته می‌شود و موخوره رفته‌رفته درمان می‌گردد. پس از هر حمام دو تا سه قطره روغن آرگان را بر روی کف دست بریزید و ساقه موهای خود را با آن ماساژ دهید تا موهایی نرم و درخشنده داشته باشید.

 محافظت از مو در برابر حرارت

با کمک روغن ارگان دیگر نگران اثرات مخرب حرارت ناشی از اتو و سشوار بر موهای خود نباشید. پیش از استفاده از ابزار حرارتی برای مو، ساقه موهای خود را با روغن آرگان ماساژ دهید و با برس آن را به تمام تارهای موی خود برسانید.

مراقبت از مو در زمان شنا

هنگام گرم‌ شدن هوا، شنا در دریا و استخر بسیار لذت‌بخش خواهد بود. اما اگر در این تفریحات آبی از موهای خود در مقابل مواد شیمایی نظیر کلر و نمک محافظت نکنید، ممکن است به‌ مرور سلامت موهای خود را از دست بدهید. یکی از محصولات مؤثر برای محافظت موی شما هنگام شناکردن روغن آرگان اصل است.

درمان ریزش مو

ریزش موها یکی از معضلات هر فردی است که به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود. روغن آرگان برای ریزش مو بسیار مفید است. به کمک آرگان می‌توان تا حد زیادی ریزش مو را کنترل نمود و رشد موهای جدید را افزایش داد. همچنین خواص روغن آرگان برای ریش نیز فوق‌العاده است و به رشد آن کمک می‌کند. از روغن آرگان برای تقویت ابرو نیز استفاده می‌شود زیرا خواص روغن آرگان برای ابرو بی‌نظیر است.

مراقبت از مو در برابر خورشید

طبیعتاً اثراتی که اشعه ماورا بنفش موجود در نور خورشید بر مو و پوست افراد می‌گذارد، می‌تواند منجر به آسیب‌های عمیقی شود. روغن مخصوص مو آرگان می‌تواند تا حد زیادی از موی شما در برابر نور خورشید محافظت کند.

از روغن آرگان می‌توانید به شکل‌های متفاوتی استفاده کنید:

ماسک آرگان

از روغن اصل آرگان می‌توانید یک ماسک باکیفیت خانگی برای موهای خود تهیه کنید و در طول شب آن را بر روی موهایتان بگذارید در طول این مدت مواد مغذی زیادی جذب موهایتان خواهد شد.

شامپو آرگان

امروزه شامپوهایی در بازار وجود دارند که از میزان قابل ‌توجهی روغن آرگان تشکیل شده‌اند. شامپو آرگان سبب نرمی، استحکام و درخشندگی مو شده و با خشکی، شکنندگی و آسیب مو مقابله می‌کند. برای نتیجه بهتر از شامپو آرگان آن را هرگز به‌ صورت مستقیم روی کف سر نزنید و ابتدا آن را بر روی کف دست ریخته، دو دست را به هم بمالید و سپس موها را با آن شست‌وشو دهید.

خرید روغن آرگان 

حتما در ذهن شما نیز، دغدغه پیدا کردن روغن آرگان اصل وجود دارد. از خودتان می‌پرسید که روغن آرگان اصل را از کجا تهیه کنیم؟  خوشبختانه، این روزها محصولات آرایشی و مراقبتی باکیفیتی وجود دارد که روغن آرگان بخش مهمی از مواد تشکیل دهنده آن‌ها است. شما به راحتی می‌توانید محصولات باکیفیت حاوی روغن آرگان را تهیه کرده و خواص عالی این روغن را تجربه کنید. اما خرید روغن آرگان خالص ارگانیک به صورت تنها، تاثیر روغن آرگان را چند برابر می کند. خرید روغن آرگان از برندهای مطرح و باکیفیت که خیال‌تان از بابت اصالت و کیفیت راحت باشد نیز، فکر خوبی است.

 چگونگی تشخیص روغن آرگان اصل

روغن آرگان اصل را چگونه تشخیص دهیم؟ حتما این سوال برای شما هم هنگام خرید روغن آرگان پیش آمده است. تشخیص روغن آرگان اصل اصلا سخت نیست، کافیست قبل از خرید روغن آرگان، به برند روغن آرگان توجه کنید. با کمی تحقیق درباره برند روغن آرگان و نگاهی به گواهینامه های روغن آرگان می توانید تشخیص دهید روغن آرگان اصل کدام است. از آنجایی که روغن آرگان بسیار معروف است، در بسیاری از سایت ها و حتی عطاری ها می توانید روغن آرگان را پیدا کنید اما در صورتی که روغن آرگان اصل نباشد هیچ تاثیری مشاهده نخواهید کرد.

فقط با خرید روغن آرگان اصل می توانید به نتیجه دلخواه خود برسید. اما قبل از خرید روغن آرگان اصل باید از اصل بودن روغن مطمئن شویم و این کار راحتی نیست زیرا همه برندها ادعا می کنند که روغن آرگان اصل را به فروش می رسانند. راه حل چیست؟ چگونه روغن آرگان اصل را تشخیص دهیم؟ با ما همراه باشید.

برای تشخیص روغن آرگان اصل به چه نکاتی توجه کنیم؟

روغن آرگان اصل کدام است؟ حتما این سوال برای شما هم پیش آمده است. به ‌منظور تشخیص روغن آرگان اصل مراکشی از تقلبی کافی است اطمینان داشته باشید که روغن شما خالص و اصل است. برای استفاده از خواص روغن آرگان لازم است که این روغن اصل باشد. روغن طبیعی و کاملاً خالص، نباید هیچ‌گونه مواد افزودنی مانند آب، ماده معطر یا حتی مواد نگهدارنده داشته باشد و باید در بطری شیشه‌ای تیره نگهداری شود. نور می‌تواند اثرات روغن آرگان را از بین ببرد.

این روغن هرگز آبکی و شل نیست و بافت نرمی دارد. توجه داشته باشید که روغن‌های آرگان اصل کمی کدر و مات به نظر می‌رسد و هرگز کاملاً شفاف نیست و رنگی کهربایی دارد. روغن آرگان اصل مراکش جذب بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و بر روی پوست شما خیلی صاف و هموار است. بوی روغن‌های آرگان اصل بویی شبیه به مغزیجات و آجیل می‌دهد و دلیل آن هم استخراج روغن از هسته درون میوه است. 

قیمت روغن آرگان اصل

توجه داشته باشید که قیمت روغن ارگان 100% خالص ارزان نیست و می‌توان آن را برای مدت طولانی نگه داشت. عمر طولانی این روغن سبب شده تا خواص آن حفظ شود. توجه داشته باشید که خرید این روغن با قیمت بسیار پایین‌تر از حد معمول ممکن است نشان از تقلبی بودن آن باشد. برای گرفتن نتیجه بهتر از این روغن به سراغ انواع بکر و خالص آن بروید، مواد تشکیل‌دهنده دیگر ممکن است اثرات این روغن را کاهش دهد.هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید. اگر می خواهید از روغن آرگان اصل استفاده کنید و روغن آرگان ارگانیک را به پوست خود هدیه دهید، باید هزینه این زیبایی را بپردازید. مطمئن باشید هنگاهی که قیمت روغن آرگان خالص کم نخواهد بود چرا که باید از دستگاه های پیشرفته برای گرفتن روغن آرگان استفاده شود.

خواص روغن آرگان

خرید روغن آرگان اصل و بایدها و نبایدهای آن

دقت کنید که روغن آرگان را از منابع نامشخص اینترنتی تهیه نکنید. عطاری‌های ناشناخته نیز، گزینه مناسبی برای خرید روغن‌ آرگان نخواهند بود؛ چرا که تنها آزمایشگاه‌های مجهز می‌توانند روغن اصلی و تقلبی روغن آرگان را تشخیص دهند. در ادامه به برخی سوالات در مورد خواص روغن آرگان پاسخ می‌دهیم.

  • آیا روغن‌ آرگان برای پوست‌های چرب مناسب است؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم بله؛ این روغن حتی برای پوست‌های چرب هم مفید است و به دلیل آنکه ۱۰۰ درصد طبیعی و غیرکومدوژنیک است، هرگز منافذ پوست را مسدود نمی‌کند. ساختار این روغن‌ریز مولکول است و بسیار سرعت جذب بالایی دارد.

  • آیا روغن‌های آرگان برای پوست‌های مستعد آکنه مناسب است؟

بله. این روغن تولید سبوم و چربی طبیعی پوست را کنترل می‌کند و مانع از پیشرفت آکنه خواهد شد.

  • بهترین روش نگهداری از روغن‌های آرگان اصل چیست؟

بهتر است روغن خود را در محیط‌های تاریک و خنک به ‌دوراز نور خورشید نگه دارید تا اثر آن حفظ شود. می‌توانید از ظروف تیره دربسته استفاده کنید.

  • روغن آرگان اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟

روغن اصل هسته آرگان دارای رنگی کهربایی است و به ‌راحتی و به‌ صورت کاملاً هموار بر روی پوست قرار می‌گیرد و جذب آسانی دارد.

خرید بهترین روغن آرگان اصل از نارین گل

به‌ منظور خرید آرگان اصل توصیه می‌کنیم تا حتماً از مارک‌ها و برندهای برتر و معتبر خرید کنید. برند نارین گل که تنها نمایندگی شرکت موکشای اتریش در خاورمیانه است این روغن را به صورت خالص دارد. در شرکت موکشا، از دانه آرگان به روش پرس سرد تحت یک دمای مشخص روغن استخراج می‌شود. با این روش استخراج به دلیل آنکه دما و فشار مشخصی را بر دانه‌ها وارد می‌کند، خواص روغن آرگان به طور کامل حفظ می‌شود و موجب ریز مولکول شدن آن خواهد شد. روش پرس سرد یکی از بهترین روش‌های استخراج روغن از دانه و هسته محسوب می‌شود و همین موضوع یکی از مزیت‌های مهم رقابتی برای مجموعه نارین گل است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با خواص روغن آرگان و اثرات آن برای پوست، مو و ناخن آشنا کنیم. همان‌طور که گفته شد، بهترین روش استخراج این روغن، روش پرس سرد است. توجه داشته باشید که هر روغنی اصل نیست و باید برای تشخیص این موضوع بسیار دقت کرد. در زمان خرید این روغن محصولی را انتخاب کنید که هم برای پوست و هم برای مو کاربرد داشته باشد. شما می‌توانید این محصول را به‌صورت کاملاً اصل، ارگانیک و با قیمت و کیفیت بسیار مناسب از فروشگاه آنلاین معتبر نارین گل تهیه فرمایید. نارین گل تنها نماینده شرکت موکشای اتریش در خاورمیانه است. کلیه محصولات موجود در این وب‌سایت دارای گواهینامه معتبر ارگانیک از آمریکا و هند است.

خرید روغن آرگان ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

از بین بردن چربی صورت

موثرترین راهکارهای از بین بردن چربی صورت

گویینت پالترو، بازیگر سرشناس آمریکایی پوستی چرب دارد. او همیشه از محصولات بهداشتی و آرایشی بدون چربی استفاده می‌کند تا بتواند پوست سالمی داشته باشد. همچنین او به این نکته اشاره می‌کند که بازیگران به دلیل موقعیت خاص خود لازم است که برای داشتن پوستی شفاف مراقبت‌های خاصی را انجام دهند. به خصوص که پوست چرب مستعد آکنه و جوش است. برای از بین بردن چربی صورت لازم است با نحوه نگهداری پوست چرب آشنا شوید. اگر شما هم این مشکل را دارید تا انتهای مقاله با ما باشید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید