سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
روغن هسته انار برای لک صورت
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
به قلم نارین‌گل
خرید روغن هسته انار خالص ارگانیک

طرز استفاده از روغن هسته انار برای لک صورت

چگونگی استفاده از روغن هسته انار برای لک صورت از جمله دغدغه‌های افرادی است که به دنبال داشتن پوستی صاف و بدون لک هستند و می‌خواهند معجزه این روغن را برای داشتن پوستی درخشان تجربه کنند.
استفاده از روغن‌های طبیعی مثل روغن دانه انار برای سلامت و زیبایی پوست دارای نتایج عالی بوده و با عوارض جانبی همراه نیست. به همین علت اغلب خانمها ترجیح می‌دهند روش‌های سالم اینچنینی را تجربه کرده و تا کنون هم اکثر خانمها و حتی آقایان از خواص روغن هسته انار برای رفع لک صورت خود بهره‌ برده‌اند.
این مقاله به بررسی تاثیر کاربرد این روغن برای از بین بردن لک صورت پرداخته است. اگر تا پایان ما را همراهی کنید از خواص شگفت‌انگیز روغن هسته انار برای شفاف شدن پوست آگاهی بیشتری پیدا می‌کنید.

این روغن از دانه‌­های انار بدست می­‌آید. دارای ویتامین C، ویتامین K و پتاسیم است. ترکیبات مهم این روغن عبارتند از:

  • اسید پانیکیک
  • اسید اولئیک (امگا 9)
  • اسید لینولئیک (امگا 6)
  • اسید پالمیتیک
  • اسید استئاریک
  • فیتواسترول­ها
  • ویتامین E

کاربرد این روغن برای زیبایی پوست و مو بسیار گسترده است؛ از جمله روغن هسته انار برای لک صورت کارایی بی­‌نظیری دارد و از همین رو از این روغن در تهیه وسایل آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود.

در ادامه بحث از طرز استفاده از روغن هسته انار برای لک صورت باید گفت که این روغن مملو از آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها بوده و از این رو برای جوان‌سازی پوست بسیار مفید است.
از جمله فواید روغن هسته انار برای پوست می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع چروک پوست صورت و دور چشم
  • رفع آکنه و جوش صورت
  • لایه برداری پوست صورت بدون نازک شدن پوست
  • رفع انواع لک‌های ناشی از بارداری، جای جوش، آفتاب سوختگی، لک ناشی از افزایش سن، کک و مک
  • روشن کننده قوی برای پوست‌های سبزه و گندمی
  • روشن کننده تیرگی پوست بدن
  • درمان لک ناشی از لیزر، پلکسر، میکرو و دیگر روش‌های تهاجمی
  • رفع اگزما و پسوریازیس

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره خواص روغن هسته انار

در راستای بحث طرز استفاده از روغن هسته انار برای لک صورت باید گفته شود که این روغن نوعی لایه‌برداری ارگانیک محسوب می‌شود. با لایه‌برداری پوست، سلول‌های مرده آن و لک‌ها از بین رفته و پوست یک‌رنگ و شفاف می‌شود. روغن دانه انار حتی برای از بین بردن کک و مک هم مفید است.
در توضیح بیشتر باید گفت که روغن دانه انار فیتوسترول دارد و به همین دلیل توانایی تولید سلول‌های پوستی جدید را دارد. با تولید سلول‌های پوستی جدید لک‌های قهوه‌ای صورت، لک‌های سفید روی صورت، لک‌های قرمز، جای جوش و همینطور اسکار سوختگی قدیمی به سادگی از بین می‌روند. طرز استفاده از روغن هسته انار در این زمینه بسیار ساده است و نیازمند کاربرد وسایل خاصی نیست.
از آنجایی که این روغن مقادیر زیادی ویتامین E دارد در درمان لک و اسکار بهترین کمک‌کننده است. به همین دلیل است که همه جا سخن از خواص روغن هسته انار برای لک صورت است.

روغن هسته انار برای لک صورت

همانطور که اشاره شد این روغن لایه‌برداری پوست را انجام داده و در نتیجه پوست را روشن می‌کند. پس اگر پوستی درخشان و سفید می‌خواهید حتما روغن دانه انار را در بین لوازم آرایشی خود جا دهید و به مرور شاهد رفع لک صورت خود خواهید بود.

با ماساژ پوست صورت با این روغن، به‌ویژه ماساژ نقاطی که دارای لک است به مرور شاهد محو شدن این لک­ه‌ها شده و پوستی درخشان تحویل می­گیرید. در ادامه نحوه مصرف این روغن برای رفع لک صورت به شیوه­‌های مختلف آمده است.

  1. مقدار کمی روغن هسته انار را روی انگشتان خود بمالید و به آرامی آن را روی پوست صورت خود ماساژ دهید. این کار را هر شب قبل از خواب انجام دهید.
  2. چند قطره روغن هسته انار را به مرطوب‌کننده یا سرم صورت خود اضافه کنید و سپس آن را روی پوست خود بمالید.
  3. سه قاشق غذاخوری روغن هسته انار و ده قطره روغن چوب رز را با همدیگر مخلوط کنید. هر شب دو تا چهار قطره از این محلول را بر پوست تمیز ماساژ دهید و بگذارید تا صبح روی پوست صورت­تان بماند.

صبح روز بعد صورت را با شوینده مخصوص پوست خود شسته و پیش از این که از منزل خارج شوید، حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

لازم است توجه داشته باشید که برای مشاهده نتایج مطلوب، باید به طور منظم از روغن هسته انار استفاده کنید. ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد تا لک‌های صورت شما به طور کامل از بین بروند. پس باید صبور باشید.

بله از این روغن می‌توانید مانند سرم بر روی پوست خود استفاده کنید و از فواید روغن هسته انار برای پوست کمک گرفته و داشتن پوستی درخشان را تجربه کنید.

وقتی صحبت از روغن هسته انار برای لک صورت است و نحوه استفاده از روغن هسته انار برای لک صورت بیان می‌شوند، باید اصل بودن این روغن را هم در نظر داشت تا اثرگذاری آن را دید. روغن هسته انار اصل دارای ویژگی های زیر است:

  • روغن دانه انار اصل معمولاً دارای رنگ قرمز مایل به نارنجی است.
  • اصل این روغن دارای بوی ملایمی است که شبیه به بوی انار است.
  • روغن دانه انار اصل دارای غلظت متوسطی است.

روغن دانه انار باید از هسته‌های سالم و تازه انار استخراج شده باشد. این روغن نباید حاوی هیچ گونه مواد افزودنی یا نگهدارنده باشد. اگر در مورد اصل بودن روغن هسته انار شک دارید، بهتر است آن از فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر مانند شرکت نارین گل خریداری کنید که دارای سابقه درخشانی در ارائه محصولات اصل به مشتریان خود است.

روغن هسته انار برای لک صورت

پیشتر ویژگی‌های روغن هسته انار اصل عنوان شدند. در نظر داشته باشید که اثرگذاری این روغن برای محو لک‌های صورت فقط در صورت اصل بودن آن است، در غیر اینصورت ممکن است که عوارض جانبی هم به دنبال خود داشته باشد.
توصیه می‌کنیم که این محصول را از شرکت‌های معتبر مثل شرکت نارین گل تهیه کنید. نارین گل سابقه درخشانی در فروش روغن‌های ارگانیک داشته و چندین گواهینامه بین‌المللی در این زمینه هم دریافت کرده است و همین هم زمینه‌ساز اعتماد مشتریان به خرید محصولات اصل از این برند شده است.

در این مقاله به نحوه استفاده از روغن هسته انار برای لک صورت پرداخته شد. این روغن دارای ترکیباتی است که می‌توانند به از بین بردن لک‌های پوست کمک کنند. البته باید دقت کرد که یک روغن اصل حامل این خاصیت است و از این رو برای آگاهی بیشتر شما ویژگی‌های روغن دانه انار اصل مورد اشاره قرار گرفتند.
ترکیب این روغن با سایر روغن‌ها منجر به تسریع درمان لک صورت می‌شود. از این رو برخی از مهمترین ترکیب‌ها اشاره شدند. امیدواریم با کمک مطالب گفته‌شده بتوانید از شر لک‌های پوست خود رهایی یابید.

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

رفع چین و چروک صورت

سریع‌ترین راه‌های رفع چین و چروک صورت

« اوا ماندس» هنرپیشه آمریکایی در مصاحبه‌ای که با مجله نیویورک کرده می‌گوید :« من عاشق روغن‌های ضد چروک هستم که پوستم را همانند شبنم مرطوب می‌کنند. من روزی چند بار از این روغن‌ها برای مرطوب کردن پوستم استفاده می‌کنم. » هنرپیشه‌های بسیاری هستند که از روغن‌های ارگانیک برای رفع چین و چروک صورت خود استفاده می‌کنند و پوستی صاف و شفاف دارند. این روزها هنرپیشه‌ها و سلبریتی‌ها محصولات ارگانیک را به کرم‌های شیمیایی ترجیح می‌دهند. حتما شما هم دوست ندارید وقتی در آینه به صورت خود نگاه می‌کنید چین و چروکی در پوست صورت خود ببینید. در این مقاله به شما روغن‌های ارگانیک مناسب برای رفع چین و چروک پوست را معرفی می‌کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید