سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
روغن‌ مناسب موهای آسیب دیده
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
به قلم نارین‌گل

معرفی بهترین روغن‌ مناسب موهای آسیب دیده

حتما برای شما هم پیش آمده که موهایتان زبر و شکننده شده باشند. به خصوص اگر موهایتان را زیاد رنگ می‌کنید و یا در جریان هوای گرم و خشک هستید، موهای شما بیشتر آسیب می‌بینند. یک راه درمان عالی برای شما استفاده از روغن‌ مناسب موهای آسیب دیده است. در این مقاله به شما می‌گوییم که چه روغن‌هایی برای موهای شکننده مناسب هستند و چرا باید از آنها استفاده کنیم؟

فهرست مطالبی که در این مقاله به آن می‌پردازیم:

  • روغن‌ مناسب موهای آسیب دیده
  • روغن آرگان
  • چرا از روغن آرگان استفاده کنیم؟
  • روغن نارگیل
  • چرا از روغن نارگیل استفاده کنیم؟
  • روغن آووکادو
  • چرا از روغن آووکادو استفاده کنیم؟
  • روغن جوجوبا
  • چرا از روغن جوجوبا استفاده کنیم؟

روغن‌ مناسب موهای آسیب دیده

همه کسانی که موهایشان را رنگ و دکلره کرده‌اند و یا به هر دلیل دیگری موهایشان زبر، شکننده و وز شده و نرمی و سلامت خود را از دست داده است به دنبال یک راه حل برای برگرداندن زندگی به موهای خودشان هستند. ما کار شما را بسیار راحت می‌کنیم. فقط کافی است روغن‌های اسانسی بسیار موثر را در برنامه مراقبت از موی خودتان قرار دهید تا موهایی نرم‌ و سالم‌ داشته باشید. در ادامه به بررسی روغن‌‌های مناسب موهای آسیب دیده می‌پردازیم.

روغن آرگان

مطمئنا با روغن آرگان در زمینه مراقبت از مو آشنا هستید. به این روغن طلای مایع هم می‌گویند. این روغن از میوه یک درخت مراکشی  به دست می‌آید و سرشار از مواد فوق‌العاده مغذی مانند ویتامین E، امگا 3 و اسیدهای چرب است.

چرا از روغن آرگان استفاده کنیم؟

خواص مرطوب‌کنندگی این روغن با خشکی کف سر مقابله می‌کند. علاوه بر این روغن آرگان برای نرم کردن خشکی و  شکنندگی موها فوق‌العاده است و در بیشتر محصولات مراقبت از مو وجود دارد. این روغن قابلیت ایجاد درخشش در موها را دارد و موی شما را درخشان و نرم می‌کند و این روغن‌ مناسب موهای آسیب دیده است زیرا می‌تواند آسیب‌های مو را بهبود بخشد.

روغن‌ مناسب موهای آسیب دیده

روغن نارگیل

روغن نارگیل به دلیل داشتن ترکیبات کربوهیدارتی، مواد معدنی، اسیدهای چرب و ویتامین‌ها برای موهای دکلره شده و آسیب دیده فوق العاده است. بهتر است بگوییم روغن نارگیل یکی از بهترین روغن‌های نرم‌کننده مو است.

چرا از روغن نارگیل استفاده کنیم؟

روغن نارگیل برای سالم نگه داشتن پوست کف سر فوق‌العاده است. این روغن سرشار از خواص آنتی‌باکتریال است و با افزایش گردش خون رشد موها را زیاد می‌کند. این روغن فولیکول‌های مو را مرطوب کرده و آسیب‌های مو را ترمیم می‌کند. در یک مطالعه ثابت شده که استفاده از روغن نارگیل برای مو سرعت از دست دادن پروتئین مو را کاهش می‌دهد. مصرف مداوم روغن نارگیل بر روی موها، سبب تقویت و همچنین لطافت و درخشندگی آن می‌شود.

طبق یک تحقیق انجام شده در سال 2003 تاثیر روغن نارگیل، آفتابگردان و روغن‌های گیاهی دیگر بر روی بهبود موهای آسیب دیده بررسی شد. از بین این روغن‌ها، روغن نارگیل بهترین نتایج را داشت. روغن نارگیل چه قبل از شستشو و چه بعد از شستشو مصرف شود سطح پروتئین از دست رفته مو را تا حد زیادی، هم برای موهای آسیب دیده و هم برای موهای سالم افزایش می‌دهد. یکی از عوامل تعیین‌کننده میزان نفوذ روغن به موها میزان تری‌گلیسیرید و زنجیره کوتاه اسیدهای چربی است که روغن نارگیل حاوی آن است.

روغن آووکادو

وقتی آووکادو تبدیل به روغن می‌شود میزان اسیدهای چرب اشباع شده آن بیشتر از روغن زیتون می‌شود. بنابراین، روغن آووکادو را به یک محصول عالی و روغن‌ مناسب موهای آسیب دیده شما تبدیل می‌کند.

چرا از روغن آووکادو استفاده کنیم؟

با ماساژ روغن آووکادو به کف سر گردش خون در کف سر زیاد شده و رشد موها تحریک می‌شود. علاوه بر این روغن آووکادو موها را آبرسانی کرده، ساقه‌های مو را تقویت می‌کند و به نرم شدن و تغذیه موهای آسیب دیده و خشک کمک می‌کند.

روغن‌ مناسب موهای آسیب دیده

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا در اصل مومی مایع شده است که از بوته‌های بومی جنوب غرب امریکا به دست می‌آید. جوجوبا سرشار از ویتامین A، E و D است و برای انواع مو مناسب است.

چرا از روغن جوجوبا استفاده کنیم؟

این روغن را می‌توانید در انواع شامپوها  و نرم‌کننده‌های مو پیدا کنید. اما مصرف مستقیم این روغن قاعدتا تاثیر بیشتری دارد. این روغن موهای آسیب‌دیده را ترمیم کرده و به رشد موهایی سالم و جدید کمک می‌کند. اگر به دنبال روغن مناسب موهای آسیب دیده خود هستید جوجوبا انتخاب درستی است.

سخن پایانی

روغن‌های ارگانیک یکی از بهترین محصولاتی هستند که برای درمان موهای آسیب‌دیده استفاده می‌شوند. این روغن‌ها با مرطوب نگه داشتن مو و تقویت آن به سلامت موها کمک می‌کنند. بسیار مهم است که این روغن‌ها اصل باشند. بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که این روغن‌ها را از جای مطمئنی تهیه کنید. روغن‌های ارگانیک اصل را می‌توانید با خیالی آسوده از شرکت نارین گل تهیه کنید. محصولات ما در نارین گل با بالاترین کیفیت تولید می‌شوند و در دسترس شما قرار می‌گیرند. همچنین تمام محصولات نارین‌‌ گل قابل بازیافت هستند. شرکت نارین ‌گل تنها نماینده شرکت موکشا Moksha اتریش در خاورمیانه است. تمامی محصولات نارین‌ گل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند، تاییدیه سازمان بهداشت جهانی و عدم تست حیوانی دارند.

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

درمان خشکی پوست

بهترین راه های درمان خشکی پوست

آیا می‌دانستید بسیاری از ستارگان هالیوود که پوستی شفاف و شاداب دارند در روتین پوستی خود از مرطوب‌کننده‌ها استفاده می‌کنند؟ استفاده مرتب از لوازم آرایشی باعث خشکی پوست می‌شود ولی این ستارگان با مرطوب کردن پوست خود آن را جوان و شاداب نگه می‌دارند. مرطوب کردن پوست خاصیت ارتجاعی آن را بیشتر کرده و از چروک شدن آن جلوگیری می‌کند. خشک شدن پوست صورت و دست آزاردهنده است زیرا معمولا با التهاب، سوزش و خارش همراه است. در این مقاله به بررسی عواملی که باعث خشک شدن پوست می‌شوند می‌پردازیم و در ادامه با هم می‌خوانیم که برای درمان خشکی پوست از چه محصولاتی استفاده کنیم.
ادامه مطلب
شمع عطری

نحوه استفاده از شمع عطری در آروماتراپی

تا به حال برای‌تان پیش آمده که ذهن‌تان خسته باشد و دلتان بخواهد که آرامش خود را دوباره به دست بیاورید؟ استفاده از شمع عطری به شما کمک می‌کند که ذهن‌تان را آرام کنید و انرژی خود را بیشتر کنید. از شمع معطر در آروماتراپی استفاده زیادی می‌کنند. زیرا رایحه روغن‌های اسانسی اثر مستقیمی بر روی ذهن دارند و به فرد کمک می‌کنند که انرژی و نشاط خود را دوباره به دست بیاورند. در این مقاله درباره شمع‌های معطر اطلاعات بیشتری به دست می‌آورید و در انتهای مقاله برای خرید شمع معطر با کیفیت عالی شما را راهنمایی می‌کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید