سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
مرحله سوم
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
به قلم نارین‌گل

لوسیون گیاهی ویژه ۳۰ساله‌ها

كاربرد  لوسیون گیاهی ویژه ۳۰ساله‌ها

دستور تهيه لوسیون گیاهی

تمامی خانم‌هایی که به تازگی ۳۰ سالگی را پشت سر گذاشته‌اند بهتر است از لوسیون گوجه فرنگی برای حفظ لطافت پوست و پیشگیری از خشکی و چین و چروک زودرس استفاده کنند. بسیاری از درمانگران شیوه‌های طبیعی، درمان با گوجه‌فرنگی که یک سبزی طبیعی است را بهترین شیوه برای جلوگیری از بروز چین و چروک در پوست صورت می‌دانند. برای تهیه لوسیون گیاهی نیاز به ۲ گوجه فرنگی دارید. یکی از آن‌ها را رنده کرده و کنار بگذارید. سپس دیگری را داخل مخلوط‌کن انداخته و به‌صورت مایع در‌آورید سپس آن را با یک قاشق غذاخوری آبلیموی تازه ترکیب کرده و کنار بگذارید. برای شروع کافی است به‌مدت ۲۰ دقیقه گوجه‌فرنگی رنده شده را روی تمامی پوست صورت و گردن خود قرار دهید و سپس آن را از صورت خود برداشته و یک دستمال نخی تمیز را درون مخلوط گوجه فرنگی و آبلیمو بیندازید و آن را به‌مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت خورد قرار دهید و در محیطی آرام دراز بکشید. سپس صورت خود را با آب نیم ولرم بشویید.

اگر شما هم به دنبال محصولاتی با کیفیت برای مراقبت از پوست و موی خود هستید قطعا نارین گل بهترین انتخاب برای شماست.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

درمان چاکرای چهارم

پاکسازی و درمان چاکرای چهارم (چاکرای قلب)

چاکرای قلب در وسط قلب قراردارد. اگر روابط شما با پدر، مادر، خیشاوندان و همسر دچار مشکل بوده باشد، اگر در عشق آسیب دیده باشید اگر نتوانسته باشید علایق خود را دنبال کنید اگر هنوز نتوانستید افرادی را ببخشید چاکرای قلب شما از تعادل خارج شده است. برای باز گرداندن چاکرای قلب به حالت تعادل و پاکسازی چاکرای چهارم روش های متفاوتی از مدیتیشن تا رایحه درمانی وجود دارد که می توانید از یک یا چند مورد از این روش ها استفاده کنید.
ادامه مطلب
رفع چین و چروک

بهترین ضدچروک طبیعی برای پوست شما چیست؟

پوست در حالت جوانی، شادابی و انعطاف‌پذیری بالایی دارد و نتیجه آن یک زیبایی طبیعی خواهد بود. اما رفته رفته چین و چروک‌هایی در صورت افراد به وجود می‌آید که بسیار آزاردهنده است. این چروک‌ها ممکن است در اثر افزایش سن، مصرف دخانیات، آلودگی هوا و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش به وجود آیند. تحقیقات متعددی انجام شده است و نتایج آن نشان‌دهنده‌ی آن است که در شهرهای پرجمعیت که آلودگی هوا در آن‌ها بیشتر از سایر شهرها است، چین و چروک در صورت افراد آن شهر زودتر نمایان می‌شود. در این مقاله به بررسی ضدچروک طبیعی برای پوست شما عزیزان می پردازیم، در ادامه با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید