سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
ایکون خاک رس
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
به قلم نارین‌گل

ماسک مرطوب‌کننده گلیسیرین و خیار

كاربرد ماسک مرطوب‌کننده گلیسیرین و خیار برای پوست


دستور تهيه


تقویت سلول‌های پوست و آبرسانی مناسب به آن‌ها برای پیشگیری و درمان خشکی و چین و چروک عمیق پوست از مهم‌ترین توصیه‌هایی است که متخصصان زیبایی و پوست به مراجعه‌کنندگان خود می‌کنند. برای استفاده از ماسک مرطوب‌کننده کافی است یک خیار متوسط را بدون پوست رنده کنید و آن را با یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین ترکیب کرده و به‌مدت ۲۰ دقیقه هر شب روی پوست خود قرار دهید. تکرار این ماسک به‌مدت ۱۰ شب، آبرسانی مناسبی برای افرادی که پوست خشک یا فوق العاده خشک دارند، است. برای تهیه این ماسک حتی می‌توانید از پوست خیار به تنهایی نیز استفاده کنید. کافی است پوست خیار رارنده‌کرده و با گلیسیرین مخلوط کنید. 

اگر به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا برای مراقبت از پوست و موی خود هستید قطعا نارین گل بهترین انتخاب برای شماست و با توجه به نوع پوست شما بهترین محصولات مراقبت پوستی را برایتان ارائه می نماید. با مراجعه به دسته بندی محصولات می توانید براساس نوع پوست خود محصول مورد نظر خود را بیابید. روغن های اصل و ارگانیک را از نارین گل بخواهید.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

علت ریزش مو

علت ریزش مو وهر آنچه باید درباره آن بدانید

همه ما دوست داریم موهایی پرپشت و زیبا داشته باشیم و در راستای رسیدن به این هدف کارهای متنوعی انجام می‌دهیم. از جمله مصرف مواد مغذی برای سلامت و زیبایی موها، مصرف داروهای مکمل، استفاده از ماسک‌های مو و محصولات مراقبتی و مواردی از این دست. مشکل زمانی پیش می‌آید که ریزش موها به طور غیرمعمول اتفاق می‌افتد و علت ریزش مو به یک علامت سوال تبدیل می‌شود. سبک زندگی، وراثت و ابتلا به برخی از بیماری‌ها، عوامل مهم و تأثیرگذار بر وضعیت موها به شمار می‌روند.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید