سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
رفع چین و چروک
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
به قلم نارین‌گل
خرید روغن هسته زردآلو ارگانیک

بهترین ضدچروک طبیعی برای پوست شما چیست؟

پوست در حالت جوانی، شادابی و انعطاف‌پذیری بالایی دارد و نتیجه آن یک زیبایی طبیعی خواهد بود. اما رفته رفته چین و چروک‌هایی در صورت افراد به وجود می‌آید که بسیار آزاردهنده است. این چروک‌ها ممکن است در اثر افزایش سن، مصرف دخانیات، آلودگی هوا و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش به وجود آیند. تحقیقات متعددی انجام شده است و نتایج آن نشان‌دهنده‌ی آن است که در شهرهای پرجمعیت که آلودگی هوا در آن‌ها بیشتر از سایر شهرها است، چین و چروک در صورت افراد آن شهر زودتر نمایان می‌شود. در این مقاله به بررسی ضدچروک طبیعی برای پوست شما عزیزان می پردازیم، در ادامه با ما همراه باشید.

درمان قطعی چین و چروک


راه‌های مختلفی برای درمان این چروک‌های موجود بر روی پوست وجود دارد که استفاده از ضدچروک طبیعی می‌تواند مؤثرتر باشد. اما به‌راستی چرا باید از ضدچروک های طبیعی و ارگانیک استفاده کنیم؟ در ادامه به چند دلیل مهم آن می‌پردازیم.

ضدچروک های ارگانیک سرعت عمل بالایی دارند


این ضدچروک ها نسبت به سایر روش‌ها می‌توانند تاثیرگذاری سریع‌تری داشته باشند و افراد نیز دقیقاً به دنبال همین موضوع هستند؛ یعنی بیشترین تاثیرگذاری در کمترین زمان.

رفع چین و چروک ارگانیک عوارض ندارند


هر روشی که برای برطرف کردن چین و چروک‌های صورت خود استفاده کنید ممکن است عوارضی داشته باشد مثل استفاده از ضدچروک های شیمیایی. به دلیل این‌که پوست صورت حساسیت زیادی دارد باید روشی را انتخاب کنید که کمترین عوارض را داشته باشد و یا هیچ عوارضی نداشته باشد. ضد چروک‌های طبیعی این مشخصه را دارند.

رفع چین و چروک صورت با روغن های گیاهی

روغن هسته انار


روغن هسته انار حاوی موادی همچون ویتامین A، ویتامین E، فلاونوئیدها و لینولئیک اسید است. همچنین آنتی اکسیدان های موجود در روغن هسته انار باعث ساخت کلاژن پوست می‌شود و یک ضدچروک طبیعی است.

روغن هسته زردآلو


 روغن هسته زردآلو با توجه به داشتن ترکیباتی همچون آنتی اکسیدان یک تونر طبیعی است که چین و چروک های صورت را از بین می‌برد. این یک روغن ضدچروک قوی است که با لایه برداری از روی پوست باعث می‌شود تا پوست به‌راحتی تنفس کند و بهتر بتواند خود را بهبود دهد.

روغن نارگیل


 روغن نارگیل باعث کلاژن سازی بر روی پوست می‌شود و یک مرطوب کننده طبیعی است. بهتر است این روغن را به روی پوست خود ماساژ دهید تا نتیجه بهتری بگیرید. این روغن در برطرف کردن چروک‌ها و برای از بین بردن خط خنده و خط اخم بسیار مؤثر است. روغن نارگیل یک مرطوب کننده طبیعی است و به همین دلیل است که از آن در ماساژ نیز استفاده می‌شود. نارگیل رطوبت پوست را به‌خوبی حفظ می‌کند. رطوبت نیاز اول پوست است و اگر رطوبت کافی به پوست نرسد، پوست دچار چین و چروک می‌شود، براق بودن خود را از دست می‌دهد و حتی رنگش از سفید به تیرگی تغییر می‌کند.

روغن اسانسی چوب رز


چوب رز از گیاهان قدیمی و بومی کشور پرو است و روغنی که از آن استخراج می‌شود یکی از قوی‌ترین ضدچروک های طبیعی است. روغن چوب رز باعث شادابی و لطافت پوست می‌شود و برای افرادی که به دنبال جوان نگه‌داشتن پوست خود هستند بسیار مناسب است. رایحه گرم و شیرین روغن چوب رز خاصیت رایحه درمانی فوق‌العاده‌ای دارد.

ضدچروک طبیعی یا شیمیایی؟

پوست صورت حساس‌ترین نقطه پوست است و زیبایی آن اهمیت زیادی برای افراد دارد. تقریباً اولین چیزی که ذهن طرف مقابل را در دیدار اول درگیر می‌کند صورت طرف مقابل است. حال تصور کنید که صورت فردی دچار لکه‌های قهوه‌ای، جوش‌های کوچک و بزرگ و سرسیاه و چین و چروک‌های مختلف باشد. این باعث می‌شود تا ظاهر فرد کاملاً خراب شود. افراد برای شفاف کردن، لایه‌برداری و برطرف کردن چروک‌ها دو راه بیشتر ندارند. استفاده از کرم‌ها و داروهای شیمیایی و یا استفاده از روغن‌ها و داروهای گیاهی. اما کدام راه‌حل مؤثرتر است و کدام راه‌حل عوارض بیشتری دارد؟ این مهم‌ترین سؤالی است که ذهن خریداران این محصولات را درگیر می‌کند.

کرم‌های لایه‌بردار، کرم‌های دور چشم و کرم‌های ضدچروک که از مواد شیمیایی تهیه شده‌اند در بازار به‌وفور یافت می‌شوند ولی ایراد بزرگ آن‌ها این است که این کرم‌های شیمیایی مناسب پوست نیستند و حتی ممکن است اثرات غیر قابل جبرانی بر روی پوست بگذارند. این کرم‌ها برای پوست‌های حساس اصلاً مناسب نیستند و بهتر است افرادی که پوست‌های حساس، خشک و یا چرب دارند از گیاهان طبیعی یا روغن‌های گیاهی موجود در بازار استفاده کنند.

فتالات یک ماده شیمیایی مشخص است که در ضدچروک های شیمیایی استفاده می‌شود. این ماده باعث اختلالات هورمونی می‌شود و اگر به‌صورت بلندمدت از آن استفاده کنید اثرات غیرقابل جبرانی خواهد داشت. پارابن ماده دیگری است که هم در کرم‌های ضدچروک شیمیایی و هم در مواد آرایشی به‌عنوان نگه‌دارنده استفاده می‌شود. این ماده اگرچه از رشد میکروب‌ها بر روی پوست جلوگیری می‌کند اما باعث اختلالات هورمونی در افراد می‌شود. مواد شیمیایی دیگری نیز در این کرم‌ها استفاده می‌شود که موجب حساسیت پوستی، التهاب پوست، خشکی پوست و یا حتی سرطان می‌شود.گیاهان با پوست انسان سازگار است و علاوه بر اینکه راه‌حل مؤثرتری نسبت به داروهای شیمیایی هستند، عوارض کمتری نیز دارند. بنابراین توصیه ما به شما خرید پکیج‌های ضدچروک طبیعی است. این پکیج‌ها درمان قطعی چروک بدون بازگشت است، یعنی شما بعد از استفاده خیالتان راحت است که چروک هایتان دیگر باز‌نمی‌گردند.

ضدچروک و کلاژن سازی پوست


شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیش از 75 درصد از پوست شما را کلاژن تشکیل می‌دهد. کلاژن یک پلی پپتید با ترکیبی از اسیدهای آمینه است که در بدن به‌صورت طبیعی تولید می‌شود. اما با افزایش سن ساخت کلاژن در بدن کم می‌شود و دلیل چروک‌های صورت نیز همین است.

تاثیر استرس بر چین و چروک


استرس عامل دیگری است که باعث می‌شود تا ساخت کلاژن کاهش یابد و چین و چروک‌ها ظاهر شوند.

تاثیر تغذیه بر چین و چروک


افراد می‌توانند با مصرف مواد غذایی مثل سبزیجات و میوه‌ها کلاژن سازی را در پوست خود تقویت کنند.

بهترین راه حل برای جوانسازی پوست


راه‌حل منطقی، رسیدگی به همان منطقه‌ای از پوست است که کلاژن آن کم شده است. ضدچروک ها راه درمان این چین و چروک‌ها است و در تولید آن‌ها نیز این موضوع در نظر گرفته شده است.
معجزه رفع چین و چروک صورت با استفاده از ضدچروک طبیعی انجام می‌شود. ضدچروک ها به صورتی ساخته شده‌اند که به‌محض استفاده بر روی پوست تأثیر خود را می‌گذارند. روغن های ارگانیک مثل روغن هسته انار موادی دارند که به‌محض ورود به پوست باعث تسریع در فرآیند کلاژن سازی می‌شوند. شما با چندین بار استفاده از این محصول کم‌کم متوجه معجزه‌ی آن خواهید شد. چین و چروک‌ها کم‌کم ناپدید می‌شوند و این به خاطر کلاژن سازی در زیر پوست است. در نتیجه پوست مرطوب، شاداب و سرحال می‌شود و شما شاهد جوان شدن پوستتان خواهید بود. مطمئناً بعد از چند بار مصرف ضدچروک اطرافیانتان از ناپدید شدن چروک‌های صورتتان و سرحال شدن پوستتان بازخورد می‌دهند.

پکیج‌های ضدچروک


چروک‌های پیشانی، چروک‌های کنار چشم و کنار دهان شایع‌ترین چروک‌های موجود بر روی صورت است. برای برطرف کردن آن نیز می‌توانید روغن‌های ضدچروک قوی پیشانی و یا دور چشم را تهیه کنید. شاید برای افراد سخت باشد تا روغن‌های هسته انار، هسته زردآلو و یا چندین روغن مختلف را به صورت جداگانه تهیه کنند؛ این افراد می‌توانند از پکیج‌های ضدچروک مختلف استفاده کنند. در پکیج‌های ضدچروک از بهترین روغن ضدچروک دور چشم و محصولات کلاژن سازی پوست که همگی طبیعی هستند استفاده شده است. در ادامه به بررسی چند پکیج پرطرفدار می‌پردازیم.

پکیج ضد چروک پوست چرب

بسیاری از افراد بدون توجه به نوع پوست خود اقدام به خرید کرم و روغن می‌کنند و بعد از مدتی که نتیجه مناسبی نمی‌گیرند از عدم کارایی محصول می‌گویند. حال آنکه مهم‌ترین کار این است که ابتدا نوع پوست خود را بشناسید و سپس اقدام به خرید پکیج‌های ضدچروک کنید. تقریباً نیمی از افراد پوست چرب دارند و این چربی به این دلیل است که غدد بر روی پوست بیش از حد معمول سبوم ایجاد می‌کنند. سبوم ماده‌ای روغنی است که از پوست محافظت می‌کند ولی مقدار زیاد آن باعث چرب شدن پوست شما می‌شود. روغن‌های هسته انار، شمعدانی و چوب رز برای از بین بردن چین و چروک صورت چرب بهترین هستند.

ما برای شما یک پکیج فوق‌العاده مؤثر تهیه کرده‌ایم که می‌تواند اثر بسیار چشمگیری بر روی پوست چرب شما بگذارد و علاوه بر کاهش چربی‌های اضافه بر روی پوست صورت، پوستی صاف را به شما هدیه دهد. شمعدانی یکی از ترکیبات پکیج ضد چروک پوست چرب است که به‌عنوان قوی‌ترین ضدچروک طبیعی شناخته می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم که این محصول را با قیمتی مناسب از فروشگاه نارین گل خریداری کنید.

برای مشاهده پکیج ضد چروک پوست چرب کلیک کنید

پکیج ضد چروک پوست خشک

دسته دیگری از افراد پوست خشکی دارند. اما نکته مهم اینجاست که افراد چگونه خشک بودن و یا چرب بودن پوست خود را متوجه شوند. اگر پوست شما پوسته پوسته می‌شود و ترک‌های پوستی زیادی دارید پوست شما یک پوست خشک است. چروکیده شدن پوست، در افرادی که پوست خشک دارند بسیار بیشتر از پوست‌های چرب رخ می‌دهد. افرادی که بیشتر در معرض آب و هوای سرد قرار دارند، افراد سیگاری و افراد با پوست‌های تیره و قهوه‌ای ممکن است بیشتر دچار خشکی پوست و چروکیده شدن پوست صوت شوند. این افراد می‌توانند از پکیج ضدچروک پوست خشک استفاده کنند. این پکیج شامل هسته زردآلو، شمعدانی و چوب رز است. پکیج ضدچروک پوست خشک درمان قطعی چروک است و از بسیاری از کرم‌های چین و چروک شیمیایی موجود در بازار مناسب‌تر است.

برای مشاهده پکیج ضد چروک پوست خشک کلیک کنید.

پکیج ضد چروک قوی

باکس ضدچروک قوی مخصوص کسانی است که پوست نرمال دارند و خواهان نتیجه گیری سریع از مواد طبیعی هستند. این پکیج ضدچروک قوی از روغن‌های هسته انار و دانه هویج تشکیل شده است. هسته انار و دانه هویج خاصیت پاک‌کنندگی و مرطوب کنندگی دارند و به کلاژن سازی پوست کمک بسیار زیادی می‌کنند. شما می‌توانید با خرید این محصول از فروشگاه نارین گل آن را بر روی پوست خود امتحان کنید و نتیجه شگفت انگیزی بگیرید.

برای مشاهده پکیج ضد چروک قوی کلیک کنید.

خرید روغن نارگیل خالص ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

روغن هسته انگور برای پوست صورت

معجزه روغن هسته انگور برای پوست صورت

اگر پوست صورت شما مستعد جوش است و به دنبال یک راه درمان قطعی برای رفع این مشکل هستید، روغن هسته انگور برای پوست صورت شما مناسب است. این روغن نه تنها جوش و آکنه را از صورت شما محو می‌کند، بلکه اثر بسیار زیادی نیز بر خشکی پوست شما گذاشته و آن را آّ‌ب‌رسانی می‌کند. این روغن شگفت‌انگیز می‌تواند چین و چروک‌های پوست شما را  درمان کند. پس با خرید یک محصول ارگانیک خالص و باکیفیت چند مشکل پوستی شما درمان خواهد شد. در این مقاله به بررسی خواص این روغن برای پوست می‌پردازیم و شما را با یک برند مطمئن آشنا می‌کنیم تا بتوانید با خیال راحت از محصولات آن استفاده کنید. تا انتهای مقاله با ما باشید.
ادامه مطلب
ریزش مو بعد از کرونا

نگران ریزش مو بعد از کرونا نباشید

شش تا هشت هفته پس از مثبت شدن آزمایش کرونا، تارهای مو فراوان روی شانه و برس، شوک بزرگی به بسیاری از افراد وارد می‌کند. همانطور که آلیسامیلانو، بازیگرهالیوود در توییتر، ویدئویی از توده های بزرگ تارهای موهایش منتشر کرد و نوشت: "این ریزش موهای من بعد از کروناست. ماسک بزنید!" در حالی که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ریزش مو را در لیست علائم COVID-19 خود قرار نمی‌دهد، پزشکان می‌گویند که شواهد قانع کننده ای وجود دارد که ریزش مو یک اثر طولانی مدت از بیماری کرونا است.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید