سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
روغن هسته انگور برای پوست صورت
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
به قلم نارین‌گل
خرید روغن هسته انگور ارگانیک

معجزه روغن هسته انگور برای پوست صورت

اگر پوست صورت شما مستعد جوش است و به دنبال یک راه درمان قطعی برای رفع این مشکل هستید، روغن هسته انگور برای پوست صورت شما مناسب است. این روغن نه تنها جوش و آکنه را از صورت شما محو می‌کند، بلکه اثر بسیار زیادی نیز بر خشکی پوست شما گذاشته و آن را آّ‌ب‌رسانی می‌کند. این روغن شگفت‌انگیز می‌تواند چین و چروک‌های پوست شما را  درمان کند. پس با خرید یک محصول ارگانیک خالص و باکیفیت چند مشکل پوستی شما درمان خواهد شد. در این مقاله به بررسی خواص این روغن برای پوست می‌پردازیم و شما را با یک برند مطمئن آشنا می‌کنیم تا بتوانید با خیال راحت از محصولات آن استفاده کنید. تا انتهای مقاله با ما باشید.

فهرست مطالبی که در این مقاله به آن می‌پردازیم:

  • روغن هسته انگور چیست؟
  • مواد معدنی موجود در روغن هسته انگور چیست؟
  • خواص روغن هسته انگور برای پوست صورت چیست؟
  • چگونه از روغن هسته انگور استفاده کنیم؟
  • روغن هسته انگور اصل را از کجا تهیه کنیم؟

روغن هسته انگور چیست؟

روغن هسته انگور یک روغن حامل است که از طریق پرس سرد هسته انگور به دست می‌آید. به این شکل که هسته انگور را تحت فشار قرار می‌دهند تا روغن آن خارج شود. از آنجایی که این محصول یک روغن حامل است برای درمان مشکلات پوستی می‌توانید این روغن را به طور مستقیم بر روی پوست قرار دهید و یا با روغن‌های اسانسی ترکیب کنید تا اثر بیشتری داشته باشد. در این مقاله با فواید روغن هسته انگور برای پوست صورت آشنا می‌شوید.

مواد معدنی موجود در روغن هسته انگور چیست؟

روغن هسته انگور در مقایسه با سایر روغن‌های ارگانیک بیشترین مقدار امگا6 را دارد. این روغن خواص ضدالتهابی و ضد میکروبی دارد و یک آنتی‌اکسیدان قوی است. روغن هسته انگور به دلیل اینکه مقدار زیادی اسیدهای چرب زنجیره امگا و ویتامین E دارد یک روغن فوق‌العاده موثر برای درمان عوارض پوستی است. روغن هسته انگور دارای مقادیر فراوانی ویتامین E، F و نیز مواد معدنی مانند روی، پتاسیم، مس، کلسیم، فسفر، منیزیم، آهن و سلنیوم است. همچنین این روغن یک آب‌رسان قوی است که برای پوست‌های خشک بسیار مفید و موثر است.

خرید روغن هسته انگور ارگانیک

خواص روغن هسته انگور برای پوست صورت چیست؟

روغن هسته انگور برای پوست فواید زیادی دارد. به همین دلیل است که این روغن در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود و از مواد اصلی تولید این محصولات است. ولی همان‌طور که گفتیم این محصول یک روغن حامل است و شما می‌توانید به جای اینکه از آن در محصولاتی مانند کرم، نرم‌کننده و مرطوب‌کننده استفاده کنید آن را به طور مستقیم روی پوست ماساژ دهید و یا آن را با یک روغن اسانسی ترکیب کنید و بر روی پوست بزنید. در ادامه با خواص اصلی و فوق‌العاده این روغن آشنا می‌شوید:

ضد جوش و آکنه

یکی از مهم‌ترین خواص روغن هسته انگور برای پوست صورت مبارزه با جوش و آکنه است. این روغن ضد التهاب و ضد باکتری است. بنابراین با قرمزی و التهاب پوست صورت مقابله می‌کند. همچنین به دلیل خواص ضد باکتری، این روغن میکروب‌ها و باکتری‌های پوست را از بین می‌برد و پوست را سالم نگه می‌دارد. از طرفی این روغن مقدار زیادی اسید لینولئیک دارد. کمبود این اسید در پوست باعث می‌شود تا سبوم یا چربی پوست چسبنده شود و منافذ پوست را ببندد. بنابراین روغن هسته انگور با باز کردن منافذ پوست و پاک کردن چربی از روی آن از جوش زدن جلوگیری می‌کند. این روغن با خواص بی‌نظیری که دارد یک محصول فوق‌العاده برای جوش است و اگر با روغن درخت چای که یک روغن اسانسی است مخلوط شود اثر بیشتری بر جوش و آکنه خواهد گذاشت.

روغن هسته انگور برای پوست صورت

مرطوب‌کننده قوی

روغن هسته انگور مقدار بسیار زیادی ویتامین E وC  دارد و یک آب‌رسان قوی است. این روغن به تمامی لایه‌های پوست نفوذ می‌کند و آنها را مرطوب نگه می‌دارد. بنابراین اگر پوست خشکی دارید این روغن یک محصول ارگانیک فوق‌العاده موثر برای مرطوب کردن آن است. این روغن در بیشتر محصولات آب‌رسان و مرطوب‌کننده وجود دارد ولی بهتر است که از آن به صورت خالص استفاده کنید تا اثر بیشتری داشته باشد.

ضدچروک

روغن هسته انگور یک آنتی‌اکسیدان قوی است که با رادیکال‌های آزاد پوست که عامل اصلی چروک شدن پوست و پیری آن است مبارزه می‌کند. از دیگر خواص هسته انگور برای پوست صورت این است که این روغن میزان کلاژن و الاستین را در پوست زیاد می‌کند و به این ترتیب پوست شما را جوان و شاداب نگه می‌دارد. با استفاده منظم از این روغن روی سطح پوست، جوانی چهره شما حفظ می‌شود.

روشن شدن پوست

از دیگر خواص روغن هسته انگور برای پوست صورت روشن کردن آن است. این روغنیک آنتیاکسیدان قوی به نام پروانتوسیانیدین دارد که این ماده به روشن شدن پوست کمک می‌کند. از طرفی روغن هسته انگور سلول‌های پوست را بازسازی می‌کند و با از بین بردن تیرگی پوست و لکه‌ها آن را روشن و شفاف می‌کند.

محافظت در برابر نور خورشید

این روغن به دلیل داشتن ویتامین E و آنتی‌اکسیدان زیادی که در خود دارد در برابر اشعه UV خورشید از پوست محافظت می‌کند و مانند یک لایه محافظ روی پوست شما قرار می‌گیرد.

رفع ترک‌های پوستی

یک خاصیت روغن هسته انگور برای پوست صورت خاصیت آب‌رسانی آن است. این روغن تمامی سلول‌های پوست را مرطوب می‌کند. از طرفی روغن هسته انگور به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان زیاد سلول‌های جدیدی می‌سازد و سلول‌های مرده و فرسوده را از بین می‌برد.

روغن هسته انگور برای پوست صورت

چگونه از روغن هسته انگور استفاده کنیم؟

همان‌طور که گفتیم روغن هسته انگور یک روغن حامل است. بنابراین می‌توانید از آن به صورت تکی استفاده کنید و آن را مستقیم روی پوست خود ماساژ دهید. کافی است تا هر شب در آخرین مرحله روتین پوستی دو تا چهار قطره از روغن هسته انگور را بر پوست تمیز ماساژ دهید و اجازه دهید تا صبح روی پوست‌تان بماند. سپس آن را بشویید و از کرم ضدآفتاب استفده کنید.

همچنین می‌توانید از این روغن در ترکیب با سایر روغن‌ها نیز استفاده کنید:

سرم آب‌رسان ضدجوش:

یک راه استفاده از روغن هسته انگور برای پوست صورت تهیه سرم است. برای داشتن یک سرم آب‌رسان ضد جوش فوق‌العاده برای پوست‌های چرب و مختلط می‌توانید روغن هسته انگور را با چند قطره از روغن اسانسی درخت چای مخلوط کنید. به این صورت که سه قاشق غذاخوری روغن هسته انگور را با ده قطره روغن درخت چای ترکیب می‌کنید و هر شب 2 تا 4 قطره از آن را بر روی پوست صورت خود ماساژ می‌دهید و می‌گذارید تا صبح روی پوست صورت‌تان بماند. سپس آن را با فوم مخصوص صورت بشویید و برای خروج از منزل از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

سرم درخشان کننده پوست:

سه قاشق روغن هسته انگور، پنج قطره روغن لیمو و پنج قطره روغن بهارنارنج را با هم ترکیب کنید و هر شب 2 تا 4 قطره از آن را روی پوست صورت خود ماساژ دهید و اجازه دهید تا صبح روی پوست صورت‌تان باقی بماند. ویتامین C موجود در روغن لیمو و خاصیت ضدلک روغن بهار نارنج پوست شما را روشن کرده و لک‌ها را از بین می‌برند. پس از شستشوی صورت از مرطوب‌کننده استفاده کنید و یا اگر می‌خواهید از منزل خارج شوید از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

روغن هسته انگور برای پوست صورت

روغن هسته انگور اصل را از کجا تهیه کنیم؟

همان‌قدر که روغن هسته انگور اصل و باکیفیت برای رفع مشکلات پوستی شما مفید است، استفاده از یک روغن نامرغوب می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد. بنابراین برای تهیه روغن هسته انگور برای پوست صورت حتما به نام آن برند توجه کنید و با بررسی سابقه آن برند از خرید خود مطمئن شوید. شرکت نارین گل با دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی به شما اطمینان می‌دهد که بهترین و مرغوب‌ترین روغن‌ها را در اختیار شما قرار دهد. پس با خرید از نارین گل به سلامت پوست خود اهمیت دهید و کیفیت را تجربه کنید.

سخن پایانی

از روغن هسته انگور برای پوست صورت استفاده‌های زیادی می‌شود. خاصیت اصلی این روغن ضدجوش و آکنه بودن آن است ولی این روغن محدود به این موارد نمی‌شود. بلکه این محصول چروک‌های پوست را نیز از بین می‌برد و یک مرطوب‌کننده بسیار قوی است. به خصوص اگر این روغن حامل را با روغن‌های اسانسی ترکیب کنید اثر بیشتری بر مشکلات پوستی شما می‌گذارد. اگر می‌خواهید برای درمان جوش‌های صورت‌تان از این روغن استفاده کنید آن را با روغن درخت چای ترکیب کنید و یا برای روشن شدن پوست صورت خود آن را با روغن لیمو و روغن بهارنارنج مخلوط کنید.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا روغن‌های ارگانیک را از شرکت نارین گل تهیه کنید. این شرکت تمامی روغن‌های ارگانیک خود را با خلوص بالا و کیفیت عالی در اختیار شما می‌گذارد. شرکت نارین گل سابقه بسیار خوبی در ارائه محصولات خود دارد. شرکت نارین ‌گل تنها نماینده شرکت موکشا Moksha اتریش در خاورمیانه است. تمامی محصولات نارین‌ گل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند، تاییدیه سازمان بهداشت جهانی و عدم تست حیوانی دارند. تمام محصولات نارین‌‌ گل قابل بازیافت هستند.

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

خواص روغن لیمو سنگی

آشنایی با خواص روغن لیمو سنگی برای پوست

معمولا کسانی که پوست تیره و پر از لک دارند، از محصولاتی استفاده می‌کنند که بر روی آنها نام روغن لیمو نوشته شده است. ما به شما توصیه می‌کنیم تا به جای استفاده از محصولات آرایشی، به طور مستقیم از این روغن برای رفع تیرگی و لک صورت خود استفاده کنید. از خواص روغن لیمو سنگی می‌توانیم به رفع جوش‌های صورت و پاک‌سازی پوست اشاره کنیم. در این مقاله به بررسی فواید این روغن برای پوست می‌پردازیم و در انتهای مقاله، برند نارین گل را برای خریدی مطمئن به شما معرفی می‌کنیم.
ادامه مطلب
استفاده از روغن نارنگی

آموزش نحوه استفاده از روغن نارنگی

حتما شما هم از عطر و رایحه نارنگی لذت می‌برید. عطر این میوه همه ما را به یاد روزهای اول پاییز می‌اندازد. نارنگی رایحه مرکباتی و تلخ دارد که در صنعت عطرسازی از آن زیاد استفاده می‌شود. همچنین از رایحه این گیاه برای آروماتراپی یا رایحه درمانی استفاده می‌کنند. در این مقاله درباره رایحه درمانی و اثر آن بر جسم و ذهن صحبت می‌کنیم و روش‌های استفاده از روغن نارنگی در رایحه درمانی را یاد می‌گیریم. همچنین برای خرید روغن نارنگی اصل شما را راهنمایی می‌کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید