سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
روغن ارگانیک
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
به قلم نارین‌گل
خرید روغن رز ارگانیک

آشنایی با 7 روغن ارگانیک و جایگزین مواد مصنوعی پر مصرف در محصولات زیبایی

وقتی صحبت از مراقبت از پوست در میان باشد نارین گل معتقد است که نباید روند تغییرات پوست شامل اثرات جانبی باشد. درست است که برخی از محصولات شیمیایی که در آزمایشگاه ها تولید می شوند و طبیعی نیستند نتایج محسوسی دارند اما اکثر اوقات این نتایج همراه با اثرات جانبی مخرب برای لایه رویی پوست و لایه های عمیق تر پوست هستند. پس اگر نمی خواهید سلامتی خود را فدای زیبایی بکنید ما راه بهتری را به شما معرفی می کنیم. 7 روغن جایگزین مواد شیمیایی برای ایجاد تغییرات مثبت در پوست کمک می کند بدون آنکه لازم باشد از محصولات شیمیایی مخرب استفاده کنید. اگر نمی دانید از کدام روغن ارگانیک برای مراقبت از پوست و بهبود و مشکلات پوستی خود استفاده نمایید در ادامه با ما همراه باشید.

چه در استفاده از مراقبت از پوست حرفه ای هستید و یا اینکه تازه شروع به پیدا کردن محصولاتی برای مراقبت از پوست خود هستید احتمالش هست که اسم چند ماده مانند رتینول، اسید هیالونریک، اسیدهای آلفا هیدروکسی را در محصولات مراقبت از پوست شنیده باشید. اگر نمی دانید از کدام روغن ارگانیک برای مراقبت از پوست و بهبود و مشکلات پوستی خود استفاده نمایید 7 روغن به اندازه محصولات مصنوعی و شیمیایی موثر هستند و البته بدون عوارض ناشی از جذب مواد مصنوعی به داخل پوست. در ادامه می توانید این مواد را به علاوه روغن های حاوی این مواد را مطالعه نمایید.

7 روغن ارگانیک جایگزین مواد موثر در زیبایی پوست:

روغن رز به جای اسید هیالورونیک

اگرطرفدار محصولات مراقبت از پوست هستید این ماده روی لیبل بسیاری از محصولات زیبایی به چشم می خورد اسید هیالورونیک یک رطوبت ساز طبیعی است ماده ای است که آب را جذب می کند و اعتقاد بر این است که 1000 برابر وزنش می تواند در خود آب نگه دارد. از آنجاییکه این ماده به شدت مرطوب کننده و آبرسان است اغلب این ماده را در محصولات ضد چروک پیدا می کنید. اما اسید هیالورونیک مصنوعی یک جایگیزین فوق العاده دارد: روغن رز.روغن رز با خواص آبرسانی فوق العاده خود پوست را سفت و مرطوب می کند. به خاطر سرشار بودن از ویتامین ها روغن رز به عنوان یک عامل ضد التهاب عمل می کند و به همین دلیل قرمزی و التهاب پوست را کاهش می دهد.

روغن ارگانیک

روغن صندل به جای هیدروکورتیزون

هیدروکورتیزون یک استروید موضعی برای درمان مشکلات پوستی از جمله اگزما و التهاب پوست است. قبل از اینکه سراغ این ماده مصنوعی برای درمان مشکلات پوستی بروید از روغن صندل استفاده نمایید. خواص فرا-مرطوب کنندگی و ضد التهابی روغن صندل می تواند بسیاری از مشکلاتی را که هیدروکورتیزون حل می کند را حل کند. این روغن با سیستم طبیعی بدن هماهنگ است و رنگ کلی پوست را روشن تر کرده و با لک ها مبارزه می کند. استفاده از این روغن برای پوست وضعیت برد برد برد ایجاد می کند.

روغن کندر به جای رتینول

طرفداران محصولات زیبایی با رتینول غریبه نیستند و هر از گاهی این ماده را روی لیبل محصولات بخصوص محصولات ضد چروک می بینند. رتینول در واقع نام ملوکول کامل ویتامین A است که وقتی در محصولات مراقبت ا زپوست استفاده می شود به صورت مصنوعی تولید می شود. این ماده دو اثر قابل توجه دارد: یکی خاصیت آنتی اکسیدانی و دیگری پیامی است که این ماده به سلول ها می دهد تا به صورت جوان تر و سالم تر فعالیت کنند. خبر خوب این است که شما می توانید این خواص قوی و ضد پیری و ضد چروک را بدون استفاده از مواد مصنوعی بدست آورید. روغن کندر جایگزین طبیعی رتینول است. روغن کندر به سرعت تولید سلولی را افزایش می دهد که در نتیجه باعث می شود پوست سریع تر سلول های سالم را جایگزین سلول های پیر کند. این اثر به سرعت چروک ها و اسکارها را بهبود می بخشد. خاصیت دیگر روغن کندر؟ این روغن به طور فوق العاده ای آرام بخش است و می توانید پوست را ضد عفونی کند.

روغن ارگانیک

روغن لیمو به جای اسید سالیسیلیک

اسید سالیسیلیک، ماده اصلی در بسیاری از اسکراب های ضد آکنه، در عین حال که موثر است اما متاسفانه پوست را خشک می کند. این ماده برای کاهش قرمزی و پاکسازی منافذ کاربرد دارد. اگر دچار آکنه و یا دارای پوست چرب هستید نگران نباشید. یک روغن ارگانیک فوق العاده وجود دارد که نه تنها پوستتان را خشک نمی کند بلکه به اندازه اسید سالیسیلیک در پاکسازی منافذ پوست های چرب و اسکراب پوست موثر است. روغن اسانسی لیمو، البته منظورمان اصلا خود میوه لیمو و یا آب نیست، سرشار از ویتامین سی است و در مبارزه با جوش و لک فوق العاده عمل می کند. اما مانند بسیاری از روغن روغن لیمو روغنی غلیظ است و باید حتما قبل از استفاده با یک روغن پایه مانند روغن هسته انگور برای جوش و روغن میوه نسترن یا روغن آرگان برای لک این روغن را غلیظ نمایید.

روغن درخت چای برای بنزوئیل پروکساید

بنزوئیل پروکساید یکی از درمان های معمول آکنه ماده ای بسیار قوی و دارای اثرات جانبی احتمالی است. این ماده اغلب برای درمان جوشها تجویز می شود زیرا باعث پاکسازی و لایه برداری عمیق پوست می شود.خوشبختانه جایگزین های طبیعی غیر مضر برای این ماده وجود دارد: روغن درخت چای که قدرت فوق العاده ای برای پاکسازی منافذ و درمان جوش ها دارد. روغن درخت چای به دلیل خواص التیام بخشی، آرام کنندگی و ضد عفونی کنندگی خود شناخته شده است که در اصل ویژگی های مهم برای درمان آکنه هستند.

روغن ارگانیک

روغن گریپ فروت جایگزین آلفا هیدروکسی اسید

آلفا هیدروکسی اسید یا آاچآ یکی دیگر از مواد پرکاربرد در محصولات مراقبت ا زپوست است بخصوص در محصولات ضد چروک. این ماده تاثیر مخرب آفتاب را بر سلول ها کاهش می دهد و خواص دیگری هم دارد که همگی به جوان تر شدن پوست کمک می کند. متاسفانه این ماده باعث التهاب پوست های حساس می شود. اما نگران نباشید جایگزین طبیعی آن در دسترس شما است: روغن گریپ فروت . روغن گریپ فروت برای جوان سازی و افزایش گردش خون مناسب است.

روغن بهارنارنج، روغن پرتقال و روغن بابونه جایگزین هیدروکینون

شاید هیدروکینون یک از بحث برانگیزترین مواد در دنیای محصولات مراقبت از پوست باشد. این ماده که به دلیل خواص روشن کنندگی پوست و کمک به درمان لک به خصوص لک هایی که با بالا رفتن سن ایجاد می شود برای خانم ها جذاب است. اما اگر هدف شما یکدست سازی فوق العاده پوست است می توانید از سه جایگزین طبیعی این ماده مصنوعی استفاده نمایید. روغن بهارنارنج (شکوفه پرتقال)، روغن پرتقال و روغن بابونه. روغن بهارنارنج از شکوفه های نارنج تقطیر می شود و این روغن سرشار از ویتاین سی خاصیت ارتجاع پذیری پوست در حال پیر شدن را افزایش می دهد و درخشش و روشنایی کلی پوست را بیشتر می کند. روغن پرتقال نیز که سرشار از ویتامین و مواد مغذی است به درمان پوست دارای مشکل کمک کرده و پوست را ضدعفونی می کند و درنتیجه به داشتن پوستی بی نقص کمک می کند. اگر با زهم به دلیل بیشتری برای کنار گذاشتن هیدروکینون احتیاج دارید روغن بابونه را به شما معرفی می کنیم که یک جایگزین فوق العاده دیگر برای هیدروکینون است. روغن ارگانیک اسانسی بابونه دارای یک ماده طبیعی به نام azulene می باشد که شرایط پوستی متنوعی را که منجر به لک و یکدست نبودن رنگ پوست می شود از بین می برد.

اگر از این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خرید روغن لیمو ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

فواید روغن هسته انگور برای پوست

فواید روغن هسته انگور برای پوست و سلامتی

جالب است بدانید که از شش هزار سال پیش از خواص درمانی روغن هسته انگور استفاده می‌شده است. فواید روغن هسته انگور برای پوست و مو تا به امروز نیز مورد توجه افراد بوده است. از جمله مهم‌ترین این فواید درمان جوش با روغن هسته انگور است. همچنین این روغن ضدچروک و آبرسان نیز هست. روغن هسته انگور برای تقویت مو، درمان شوره و موخوره نیز استفاده می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که روغن هسته انگور یک روغن همه فن حریف است. در این مقاله به بررسی خواص روغن هسته انگور برای پوست و مو می‌پردازیم. از آنجایی که می‌دانیم خرید یک روغن مطمئن برای بسیاری از افراد چالش بزرگی است، در انتهای مقاله برای خرید روغن هسته انگور با کیفیت و مطمئن شما را راهنمایی می‌کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید