سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
روغن لوندر اصل
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
به قلم نارین‌گل
خرید روغن لوندر فرانسوی ارگانیک

نقد و بررسی قیمت روغن لوندر اصل

روغن لوندر از روغن‌های ارگانیک معروفی است که در عطرسازی نیز از آن استفاده می‌شود. این روغن برای پوست و مو بی‌نظیر است و خواص آروماتراپی آن نیز فوق‌العاده می‌باشد. در این مقاله با خواص این روغن برای پوست و مو آشنا می‌شوید و در انتهای مقاله برای خرید آنلاین روغن لوندر شما را راهنمایی می‌کنیم. آن‌چه قیمت روغن لوندر اصل را تعیین می‌کند کیفیت این محصول است. برای داشتن خریدی بهتر این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

فهرست مطالبی که در این مقاله به آن می‌پردازیم:

روغن لوندر چگونه تهیه می‌شود؟

لوندر یا اسطوخودوس یک گیاه از خانواده نعناع است که در مناطق مدیترانه‌ای رشد می‌کند. سالهاست که از این گیاه برای درمان بیماری‌های مختلف از جمله بیماری‌های پوست و مو و برخی عوارض روحی و روانی استفاده شده است. همچنین در گذشته از این روغن برای دفع حشرات و خوشبو کردن محیط خانه استفاده می‌کردند. مردم مصر و یونان سالهاست که از این گیاه استفاده می‌کنند. در دوران قرون وسطی و رنسانس نیز از خواص این گیاه استفاده می‌شده و همچنان روغن لوندر متداول بوده است. تا اینکه در قرن هجدهم این گیاه به رسمیت شناخته شد و به مقدار زیادی در اروپا کاشته شد. خاصیت ضدمیکروبی این گیاه سالیان طولانی مورد استفاده مردم بوده است. این خاصیت باعث از بین رفتن عفونت و میکروب می‌شود و در درمان پوست و مو فوق‌العاده عمل می‌کند. این روغن به طور مستقیم از گل لوندر به دست می‌آید.

برای تولید مقدار بسیار کمی از این روغن، حجم بالایی از گیاه لوندر را تحت فشار قرار می‌دهند و از طریق پرس سرد، روغن را از آن به دست می‌آورند. این روش باعث می‌شود که خصوصیات این گیاه حفظ شود و تمامی خواص آن در روغن گیاه باقی بماند. زیرا در روش پرس سرد، روغن با کمترین حرارت به دست می‌آید و کیفیت آن حفظ می‌شود. همچنین باید توجه داشته باشید که به دلیل استفاده از مقدار زیادی از این گیاه و تولید مقدار بسیار کمی روغن لوندر قطعا قیمت این محصول از روغن‌های با کیفیت پایین در بازار بیشتر است. پس برای تشخیص روغن لوندر اصل و تقلبی می‌توانید نام برند و قیمت آن محصول را در نظر بگیرید.

روغن لوندر برای پوست چه خواصی دارد؟

کوچک کردن منافذ پوست

روغن لوندر یک روغن ضد باکتری است که با همه باکتری‌ها و عفونت‌ها مبارزه می‌کند. این روغن لایه سطحی پوست را عمیقا ضدعفونی کرده و سلول‌های مرده را از پوست پاک می‌کند. کسانی که پوست چربی دارند معمولا منافذ پوست باز دارند. به این دلیل که منافذ پوست آنها با چربی‌ها و آلودگی‌ها مسدود شده است. پوست برای اینکه بتواند اکسیژن را دریافت کند منافذ را باز می‌کند. بنابراین روی پوست شما منافذ بزرگی ایجاد می‌شود که زیبایی چهره شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با استفاده منظم از روغن لوندر می‌توانید این مشکل را در پوست خود برطرف کنید. زیرا پوست شما به کمک این روغن کاملا ضدعفونی شده و منافذ به اندازه طبیعی خود برمی‌گردند.

خرید روغن لوندر اصل

رفع جوش و آکنه

اگر پوست چربی دارید می‌دانید که پوست شما برای ایجاد جوش و آکنه بسیار مستعد است. با استفاده از روغن لوندر می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. زیرا این روغن یک محصول آنتی‌باکتریال قوی است و با از بین بردن عفونت و باکتری‌ها از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند. از طرفی لوندر یک روغن بسیار سبک است و برای پوست چرب نیز مفید است. بر خلاف باور عموم کسانی که پوست چرب دارند نیز می‌توانند از روغن برای درمان جوش و آکنه استفاده کنند. روغن لوندر یکی از این روغن‌هاست که علاوه بر رفع جوش، میزان چربی پوست را تنظیم می‌کند.

همچنین این روغن قرمزی و التهاب پوست را از بین می‌برد. پس اگر از این روغن استفاده می‌کنید نه تنها جوش و آکنه شما از بین می‌رود، بلکه قرمزی و التهاب آن نیز رفع می‌شود و  جای جوش‌ها نیز به مرور زمان کم‌رنگ می‌شوند. برای تهیه این روغن توجه داشته باشید که حتما محصول اصل و با کیفیت را تهیه کنید. زیرا روغن اصل، سلامتی بدن شما را تضمین می‌کند. قیمت روغن لوندر اصل یکی از راه‌های تشخیص کیفیت آن است.

روغن لوندر اصل

رفع چین و چروک

یکی از عواملی که باعث چین و چروک پوست می‌شود نور خورشید است. بنابراین علاوه بر بالا رفتن سن که عامل اصلی پیری پوست است، لازم است تا از پوست خود در مقابل نور خورشید نیز مراقبت کنید. با بالا رفتن سن، پوست کلاژن کمتری تولید می‌کند. بنابراین پوست چروک می‌شود. روغن لوندر با رادیکال‌های آزاد پوست مبارزه می‌کند و آنتی‌اکسیدان بیشتری تولید می‌کند. بنابراین با استفاده منظم از این روغن به مرور چروک‌های پوست از بین می‌روند و پوست شما صاف و جوان می‌شود.

پاک‌سازی پوست

روغن لوندر ضدباکتری و ضدقارچ است. این روغن تمامی ناخالصی‌ها و آلودگی‌های پوست را پاک‌سازی می‌کند. به گونه‌ای که تمامی منافذ پوست ضدعفونی می‌شوند. وقتی پوست شما پاک‌سازی شود زمینه ایجاد بیماری‌ها و عوارض پوستی از بین می‌روند. بنابراین پوست شما کمتر دچار مشکل می‌شود. از طرفی وقتی پوست پاک‌سازی می‌شود اثر روغن‌ها بر روی پوست بیشتر می‌شود. به طور مثال اثر مرطوب‌کننده‌ها بر روی آن بیشتر می‌شود.

روغن لوندر برای مو چه خواصی دارد؟

نرم‌کننده:

موها معمولا بر اثر شستشوی زیاد خشک می‌شوند. اگر زیاد از رنگ مو استفاده می‌کنید و یا موهای شما بر اثر استفاده زیاد از مواد دکلره آسیب دیده این روغن مخصوص شماست. روغن لوندر موها را مرطوب و آب‌رسانی می‌کند. موهای شما به کمک این روغن احیا شده و خشکی آن به کلی از بین می‌رود. بنابراین با استفاد منظم از این روغن موهای شما مانند ابریشم نرم شده و احیا می‌شود.

تقویت‌کننده:

معمولا با بالا رفتن سن و یا استفاده زیاد از شامپوها موها شکننده و نازک می‌شوند. روغن لوندر تارهای مو را ضخیم می‌کند و فولیکول‌ها را تقویت می‌کند. بنابراین نه تنها ریشه موهای شما قوی می‌شوند بلکه تارهای مو نیز محکم می‌شوند. روغن لوندر با افزایش جریان خون در پوست سر به اکسیژن‌رسانی بیشتر پوست کمک می‌کند. با استفاده منظم از روغن لوندر موهایی محکم خواهید داشت. قیمت روغن لوندر در بازار بسیار متفاوت است. معمولا قیمت این روغن با توجه به کیفیت و نام برند آن تعیین می‌شود.

ضد شوره:

روغن لوندر قارچ‌ها و باکتری‌ها را از پوست سر پاک می‌کند. همچنین این روغن میزان چربی پوست کف سر را متعادل می‌کند. بنابراین با شوره سر مقابله کرده و آن را از بین می‌برد.

نحوه مصرف روغن لوندر برای پوست چگونه است؟

روغن لوندر یک روغن اسانسی است. برای استفاده از این روغن لازم است تا با یک روغن حامل ترکیب شود. برای استفاده از این روغن کافی است تا 10 قطره روغن لوندر را با 3 قاشق غذاخوری روغن دانه پاپایا مخلوط کنید. هر شب 2 تا 4 قطره از آن را به پوست صورت زده و ماساژ دهید. اجازه دهید تا صبح روی پوست‌تان باقی بماند. سپس آن را بشویید و از مرطوب‌کننده استفاده کنید.

خواص آروماتراپی روغن لوندر چیست؟

یکی از خواص روغن لوندر استفاده از رایحه آن است. لوندر رایحه گلی و شیرین دارد و بر روی چاکرای قلب اثر می‌گذارد. این روغن تمرکز و آرامش فرد را زیاد کرده و استرس را از بین می‌برد. از این روغن می‌توانید برای ماساژ نیز استفاده کنید. کافی است تا 3 قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین و 5 قطره روغن لوندر را ترکیب کرده و روی بدن ماساژ دهید. همچنین می‌توانید این ترکیب را قبل از یوگا و مدیتیشن بر روی قلب خود ماساژ دهید. یک روش دیگر استفاده از خواص رایحه درمانی استفاده از دیفیوزر است. در این روش چند قطره از روغن لوندر را در دستگاه دیفیوزر ریخته و از رایحه آن لذت می‌برید. برای خرید اینترنتی روغن لوندر به سایت نارین گل مراجعه کنید و با خیالی آسوده روغن اصل و باکیفیت لوندر را تهیه کنید.

روغن لوندر اصل

چگونه روغن لوندر اصل و تقلبی را تشخیص دهیم؟

همان‌طور که گفتیم روغن لوندر برای پوست و مو فوق‌العاده عمل می‌کند. بسیاری از افراد برای خرید روغن‌های ارگانیک به عطاری‌ها و یا برندهای ناشناخته مراجعه می‌کنند. در صورتی که سلامتی پوست و موی شما اهمیت بسیار زیادی دارد. روغنی که باکیفیت نباشد نه تنها بر روی پوست و موی شما اثر مثبتی نخواهد داشت بلکه باعث عوارض جانبی و پیش آمدن مشکلات جدیدی نیز خواهد شد. همچنین قیمت روغن لوندر اصل با روغنی که کیفیت بالایی ندارد بسیار متفاوت است. روغن لوندر اصل که از روش پرس سرد تولید می‌شود قیمت بالاتری نسبت به روغن‌های معمولی دارد که از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. بنابراین یک راه تشخیص روغن اصل از یک روغن بی‌کیفیت قیمت آن است.

قیمت روغن لوندر اصل چند است؟

ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که قیمت روغن لوندر اصل چند است؟ برای خرید روغن لوندر اصل حتما باید به برندی مراجعه کنید که سابقه خوبی در فروش روغن‌های ارگانیک دارد. برندی مانند نارین گل ضمن اینکه سالها سابقه درخشان در فروش روغن‌ها دارد، چند گواهینامه بین‌المللی نیز دارد. همان‌طور که می‌دانید برای دریافت این گواهینامه‌ها لازم است تا آن برند مراحل سختی را بگذراند. بنابراین برند نارین گل یک برند کاملا مطمئن و موفق در زمینه تولید روغن‌های ارگانیک است. این برند تنها نماینده شرکت موکشا اتریش در خاورمیانه است و زیر نظر این شرکت فعالیت می‌کند. تمامی محصولات این برند بدون هرگونه کود شیمیایی تولید می‌شوند. شرکت نارین گل محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌کند و شما می‌توانید با خیالی آسوده از این محصولات استفاده کنید. برای خرید اینترنتی روغن لوندر به سایت نارین گل مراجعه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره روغن لوندر و خواصی که برای پوست، مو و رایحه‌درمانی دارد صحبت کردیم. این روغن فواید بی‌نظیری دارد و به همین دلیل است که قرن‌ها مورد استفاده بوده است. این روزها استفاده از این روغن متداول است. اما آنچه باید به آن توجه داشت این است که قیمت روغن لوندر بر اساس کیفیت و اصل بودن آن ممکن است بسیار متفاوت باشد. ما به شما توصیه می‌کنیم تا از برند نارین گل خرید کنید. زیرا تمامی محصولات این شرکت قابل بازیافت هستند. این محصولات تست حیوانی ندارند. شرکت نارین ‌گل تنها نماینده شرکت موکشا Moksha اتریش در خاورمیانه است. تمامی محصولات نارین‌ گل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند و تاییدیه سازمان بهداشت جهانی دارند.

خرید روغن لوندر اصل

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

ماساژ درمانی

تأثیر شگفت‌انگیز ماساژ درمانی با آروماتراپی

قطعاً درباره فواید ماساژ و اثرات مثبت آن روی سلامت جسم و روح، زیاد شنیده‌اید. اما چقدر درباره ماساژ درمانی با آروماتراپی، اطلاعات دارید؟ در آروماتراپی یا ماساژ رایحه‌درمانی، ماساژور از روغن‌های گیاهی که دارای رایحه‌های بسیار مطبوعی هستند، برای ماساژ استفاده می‌کند. استفاده از این رایحه‌ها باعث ایجاد احساس آرامش و تسکین اعصاب در فرد می‌شود. همچنین روغن‌های گیاهی که ماساژور از آن‌ها استفاده می‌کند، فواید زیادی برای سلامت پوست و جسم شما دارند. در ادامه مطلب با تأثیرات فوق العاده آروماتراپی بیشتر آشنا شوید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید