سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
مرحله دوم خاک رس
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
به قلم نارین‌گل
خرید روغن نارگیل خالص ارگانیک

دستور تهیه کرم و سرم دور چشم

برای آشنایی با نحوه تهیه سرم دور چشم با ما همراه باشید.

1. کرم معجزه گر دور چشم

پوست آسیب پذیر دور چشم اولین جایی روی صورت است که چروک ها روی آن ظاهر می شود. پوست ما چربی کم تری برای محافظت از پوست در این قسمت تولید می کند و با خندیدن و حرکات صورت این قسمت بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد. یک راه برای درمان و محافظت از پوست حساس این نقطه استفاده از یک کرم دور چشم سرشار از ویتامین E و ویتامین A است. درست کردن این کرم شب دور چشم تقریبا کار راحتی است فقط کافی است کمی صبر و حوصله داشته باشید تا یک کرم فوق العاده داشته باشید که با کرم های گران قیمت دور چشم برابری می کند. کافی است شب ها پیش از خواب مقداری از این کرم را دور چشم بزنید دهید. روغن زردآلوی موجود در این کرم سرشار از ویتامین A و E است و می توان از آن به عنوان بوتاکس طبیعی یاد کرد زیرا برای درمان چروک ها و سفت کردن پوست فوق العاده است و به راحتی جذب پوست می شود.

دستور تهیه و نحوه مصرف سرم دور چشم :

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل

2 قاشق غذاخوری موم زنبورعسل

½ فنجان روغن هسته زردآلو

1 قاشق غذاخوری کره کاکائو

3-4 قطره روغن مر

ابتدا موم زنبور عسل، روغن نارگیل و کره کاکائو را در یک کاسه ریخته و روی حرارت غیر مستقیم (قابلمه آب در حال جوش) قرار دهید تا آب شوند سپس بهم بزنید تا خوب مخلوط و یکدست شوند، سپس کاسه را از روی حرارت بردارید و روغن هسته زردآلو و روغن مر را اضافه کرده و خوب بهم بزنید. سپس مخلوط را در یک ظرف کرم ریخته و در آن را ببنید و بگذارید کرم سفت شود. این کرم را در جای خشک و خنک و بدون نور نگهداری کنید. هر شب پیش از خواب مقداری از کرم با نوک انگشتان به آرامی بر اطراف و دور چشم بمالید.

2. سرم ضد چروک دور چشم

برای اطراف چشم می توان از یک روغن سنگین تر هم استفاده کرد زیرا بیشتر در معرض چروک است و خشک تر است.

چرا روغن آووکادو؟

آووکادو برای زیر و دور چشم فوق العاده است زیرا سرشار از اسیدهای چرب مفید است که سطح رطوبت پوست و ویتامین A، C و E را متعادل کرده و آثار رادیکال های آزاد بر چهره را کاهش می دهد. بعد از استفاده از سرم صورت در شب مقداری از کرم دور چشم خودتان را نیز بزنید تا تاثیر این سرم بیشتر شود.

طرز تهیه سرم ضد چروک دور چشم:

2 قاشق غذاخوری روغن آووکادو

2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل

10قطره روغن ژرانیوم

اگر لازم است روغن نارگیل را آب کنید و سپس تمام روغن ها در یک بطری تیره بریزید و خوب بهم بزنید.هر شب قبل از خواب 3 تا 5 قطره از این سرم را بر روی انگشتان ریخته و با ضربه آهسته بر زیر چشم بزنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. .

خرید روغن هسته زردآلو ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

خواص روغن جوانه گندم

تاثیر شگفت انگیز خواص روغن جوانه گندم برای پوست و مو

اولین کاری که برای داشتن پوستی سالم و زیبا لازم است انجام دهید آبرسانی به آن است. اگر پوست خشک شود نه تنها باعث خارش و سوزش می‌شود، بلکه به مرور تیره و چروک هم می‌شود. یکی از مهم‌ترین خواص روغن جوانه گندم برای پوست این است که پوست را نرم و مرطوب می‌کند و آن را سالم و شاداب نگه می‌دارد. در این مقاله به بررسی فواید این روغن برای پوست و مو می‌پردازیم و در انتهای مقاله شما را برای خرید روغن جوانه گندم راهنمایی می‌کنیم:
ادامه مطلب
فواید روغن هسته انگور برای پوست

فواید روغن هسته انگور برای پوست و سلامتی

جالب است بدانید که از شش هزار سال پیش از خواص درمانی روغن هسته انگور استفاده می‌شده است. فواید روغن هسته انگور برای پوست و مو تا به امروز نیز مورد توجه افراد بوده است. از جمله مهم‌ترین این فواید درمان جوش با روغن هسته انگور است. همچنین این روغن ضدچروک و آبرسان نیز هست. روغن هسته انگور برای تقویت مو، درمان شوره و موخوره نیز استفاده می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که روغن هسته انگور یک روغن همه فن حریف است. در این مقاله به بررسی خواص روغن هسته انگور برای پوست و مو می‌پردازیم. از آنجایی که می‌دانیم خرید یک روغن مطمئن برای بسیاری از افراد چالش بزرگی است، در انتهای مقاله برای خرید روغن هسته انگور با کیفیت و مطمئن شما را راهنمایی می‌کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید