سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
تک عکس
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
به قلم نارین‌گل

پوستی و لطیف و زیبا با استفاده از فواید روغن های طبیعی

بدن هایی لطیف و درخشان با استفاده از فواید روغن های طبیعی

استفاده از روغن بدن می تواند روشی صد در صد طبیعی برای تغذیه پوست و انعطاف پذیر نگه داشتن آن باشد .(میکروب ها نمی توانند به روغن ها نفوذ کنند بنابرای روغن ها نیاز به مواد نگهدارنده ندارند ) اما همه روغن های بدن شبیه به هم تولید نمی شوند .

بسیاری از آن ها ( مانند روغن های مخصوص کودکان ) از روغن های معدنی ساخته می شوند که می توانند منافذ را مسدود کنند .بر عکس آن ها ، روغن های طبیعی همچون بادم شیرین ، هسته ی انگور و زیتون ، به شدت با پوست سازگارند .برای آشنایی با فواید روغن های طبیعی با ما همراه باشید.

روغن ها در سراسر جهان به جهت خاصیت ضد پیریشان مورد توجهند : مثلا خانم های بربر در آفریقای شمالی با استفاده از روغن آرگان پوست خود را نرم مخملی نگه می دارند .خانم های فرانسوی با پوست صاف را که سنش غیرقابل تشخیص است به ما نشان دهید تا بگوییم که او تا چه حد مرید روغن بدن است. در حقیقت می خواهیم به شما بگوییم که روغن های بدن بهترین انتخاب برای افراد خواهان زیبایی طبیعی هستند .

تقویت کننده های بدن

دوستمان کتی فیلیپس یکی از قهرمانان زیبایی است : او قبلا مدیر بخش زیابیی در مجله وگ بوده است .کتی اکنون سرپرست بخش زیبایی خاور دور این مجله است ، همچنین مجموعه کاملی از فواید روغن های طبیعی و درمان های زیبایی مبنی بر رایحه درمانی شامل استفاده از بعضی از روغن های بدن و حمام محبوب ما را منتشر کرده است. یک تبلیغ زنده برای مجموعه او ، داشتن پوست فوق العاده منعطف خودش است . بنابراین ما از کتی خواستیم تا چند ماساژ شخصی که بدن را پس از یک روز خسته کنند بازیابی می کند به ویژه برای دست ها و پاها به ما توصیه کند .

کتی می گوید : دکتر مایکل اسکیپوید ، متخصص بیماری های استخوانی جمجمه ، اخیرا به من گلت که بدن از کل روز پشت کامپیوتر نشستن بیش از چندین کیلومتر پیاده روی سریع تحت فشار قرار می گیرد . آیا تا به حال دقت کرده اید که ایستادن برای کل روز بدون حتی انجام دادن هیچ کاری چقدر می توانید خسته کننده باشد ؟ چقدر می تواند در پاها احساس سنگینی ، سفت شدگی و تورم ایجاد کند ؟ به هر طریقی که عضلاتتان دچار تنش یا گرفتگی شده باشند به کشیده شدن و آرام شدن های معمول نیاز خواهند داشت و ماساژ منظم با روغن های اسانسی در صورت امکان هر روز تفاوت چشمگیری ایجاد خواهد کرد .

جین والنت متخصص پوست ، سیر و زنجبیل را برای درد رماتیسم و اسطوخدوس را برای تقریبا همه چیز ، از تنظیم سیستم عصبی و درمان سوختگی گرفته تا برطرف کرند جوش و حتی ریزش مو ، توصیه می کند . من ترکیب ویژه خود را با مخلوطی از زنجبیل ، فلفل سیاه و سیر تهیه کرده ام و این ترکیب را محکم روی ماهیچه ساق ها ، قسمت پایینی کمر ، گردن و شانه ها حتی ران ها اگر دچار مشکل اند ، ماساژ می دهم .(اگر بعد از یک حمام گرم باشد ایده آل است .)

بیشتر بخوانید: رایحه درمانی ( آروماتراپی) چیست؟

برای تسکین پاهای خسته ، از بین بردن ورم زانوه و آرامش بخشیدن به ساق های دچا گرفتگی ، روغن های گیاهی را با حرکات رو به بالای ران از مچ تا زانوه و ران ماساژ دهید ، از همه کف دستتان برای در برگرفتن و حرکت دادن پوست استفاده کنید . فشردن انگشتان شست پا را هم فراموش نکنید و کف پایتان را به گونه ای به جلو و عقب خم کنید تا به این نقاط دست یابید .بدین ترتیب ، با این نوع ماساژ دادن با روغن ضمن تغذیه و نرم کردن پوست ، جریان خون را هم تقویت می کنید .به علاوه بالا قرار دادن پاها عبارت فوق العاده ای است و یکی از اولین تمرین های یوگایی پس از یک روز طولانی : خوابیدن به پشت و بالا گرفتن پاها در هوا است که بسیار ساده و درمان بخش می باشد .

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

خواص روغن ترنج

آشنایی با خواص روغن ترنج ، بهترین آبرسان برای پوست چرب

عطر ترنج برای بسیاری از ما آشناست. جالب است بدانید که از خواص روغن ترنج در درمان پوست و مو و همچنین درمان مشکلات روحی و ذهنی استفاده می‌شود. این روغن آب‌رسان فوق‌العاده‌ای است و برای پوست‌های خشک یک درمان قطعی است. از طرفی این روغن بسیار سبک است و جوش و آکنه را برطرف می‌کند. در این مقاله به بررسی برخی از فواید روغن ترنج می‌پردازیم و در انتهای مقاله با یک برند فوق‌العاده عالی برای خرید این محصول آشنا می‌شوید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید