سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
ایکون ماساژ
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
به قلم نارین‌گل
خرید روغن رز ارگانیک

کریسمس و مراقبت از پوست در فصل زمستان

نارین گل کریسمس را به همه مسیحیان عزیز تبریک می گوید و امیدوار است سال میلادی پر از امید، روشنی و رنگ در انتظارشان باشد. کریسمس با شروع فصل زمستان از راه می رسد و از همین فرصت استفاده می کنیم تا راه های مراقبت از پوست در فصل زمستان را در اختیار شما بگذاریم.

1. آبرسانی با روغن های حامل اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک یک روان کننده قوی است بدین معنی که آب را زا لایه های زیرین پوست به سطح پوست می کشاند این اسید آبی را که می نوشید و آب داخل بدنتان را برای مرطوب سازی پوستتان استفاده می کند. این مرطوب کننده برای افراد با پوست چرب و حساس که دنبال یک مرطوب کننده مناسب هستند ایده آل است. این اسید را می توانید در فرآورده های بهداشتی ضد پیری پوست پیدا کنید اما یک جایگزین گیاهی مناسب حاوی اسید هیالورنیک روغن اسانسی رز. روغن رز به شدت آبرسان است و پوست شما را سفت و مرطوب می کند بدون آنکه اثر سوئی داشته باشد. به دلیل سرشار بودن از ویتامین روغن رز به عنوان یک عامل ضد التهاب نیز عمل می کند و قرمزی و التهاب پوست را کم می کند.

2. استفاده از کرم شب

پوست شما در طول شب امکان درمان و بازسازی سلولی را پیدا می کند بنابراین یک کرم شب تغذیه کننده و مرطوب کننده برای مراقبت از پوست در فصل زمستان حتما باید استفاده شود. کرمی را پیدا کنید که خیلی سنگین نباشد اما بتواند مواد مغذی مانند ویتامین b3, C, E را برای پوست تامین کند. اسید هیالورونیک و روغن جوجوبا یک ترکیب فوق العاده برای مرطوب سازی پوست و کنترل چربی پوست هستند که از جوش زدن هم جلوگیری می کنند. می توانید از ترکیب روغن جوجوبا، روغن اسانسی رز و ژل آلوئه ورا به عنوان کرم شب استفاده کنید.

3. شاداب کردن پوست با روغن های حامل اسید سالیسیلیک

گاهی اوقات در زمستان پوست ما کدر و تیره می شود. روغن های حامل اسید سالیسیلیک برای حذف سلول های سطحی مرده و داشتن پوستی روشن تر و درخشان تر فوق العاده است. در فصل زمستان بیش از اندازه از اسکراب استفاده نکنید زیرا ممکن است منجر به حساسیت و جوش شود.استفاده به اندازه از اسکراب نه تنها باعث روشن تر شدن پوست می شود بلکه پوست را آبرسانی کرده و مواد مغذی مورد نیاز را به پوست می رساند. روغن اسانسی لیمو سرشار از ویتامین C و اسید گلیکولیک است و می توانید برای روشن شدن پوست در فصل زمستان از اسکراب ترکیبی 1 قاشق غذاخوری قهوه، 3 قطره روغن لیمو و 1 قاشق غذاخوری روغن جوجوبا استفاده کنید.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خرید روغن جوجوبا خالص و ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

خشکی پوست صورت

چگونه خشکی پوست صورت را رفع کنیم؟

بسیاری از سلبریتی‌ها و بازیگران در روتین پوستی خود از مرطوب‌کننده استفاده می‌کنند. به طور مثال وقتی از « نیکول کیدمن» هنرپیشه سرشناس هالیوود درباره روتین پوستی سوال می‌کنند، او به مرطوب‌کننده پوست خود و استفاده منظم از آن اشاره می‌کند. چرا که پوست صورت ممکن است در اثر استفاده از مواد آرایشی و نیز هوای سرد و خشک زبر و ملتهب شود. ابتلا به خشکی پوست صورت در بین افراد بسیار متداول است و به راحتی با کمک مرطوب‌کننده‌ها و روغن‌های ارگانیک درمان می‌شود. با این حال باید توجه داشته باشید که خشکی پوست اگر درمان نشود سطح پوست را تیره می‌کند. همچنین پوست خشک خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و به راحتی چروک می‌شود. بنابراین اگر پوست صورت شما خشک شده تا انتهای مقاله با ما باشید تا با بهترین روش‌های درمان خشکی پوست آشنا شوید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید