سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
خاک رس سبز
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
به قلم نارین‌گل
خرید خاک رس سبز فرانسوی خالص

آشنایی با خواص خاک رس و رنگ خاک رس مناسب برای پوست ها

خاک رس می تواند سم ها و آلودگی ها را جذب خود کند و از پوست پاک کند. برای آشنایی بیشتر با خواص خاک رس با ما همراه باشید.

خاک رس سبز

این نوع خاک رس بیشتر از خاک رس سفید و صورتی مواد معدنی دارد که به همین دلیل بهتر می تواند سم ها و آلودگی ها را جذب خود کند و از پوست پاک کند.

این رنگ خاک رس برای چه کسانی مناسب است؟

این رنگ خاک رس برای پوست های چرب و کدر مناسب است. کسانی که پوست های چرب، مختلط و مستعد جوش دارند عاشق این رنگ خاک رس خواهند شد چون آلودگی را از روی پوست حذف کرده و هم چنین چربی اضافه را به خود جذب می کند.یکی از خواص مهم خاک رس سبز که آن را به یکی از بخش های مهم در روتین مراقبت از پوست چرب و مستعد جوش تبدیل می کند این است که  خاک رس سبز پوست را به تعادل می رساند و منافذ پوست را عمیقا پاکسازی می نماید و درنتیجه از ایجاد جوش جلوگیری کرده و منافذ را جمع می کنید. علاوه بر این خاک رس سبز به افزایش گردش خون در پوست و بازسازی سلول ها کمک می کند و نتیجه استفاده از آن پوستی یکدست و درخشان خواهد بود. خواص خاک رس : تنظیم تولید چربی پوست درمان جوش کاهش و بهبود جوش های سرسیاه و جمع کردن منافذ مات کردن پوست کمک به درمان پوست درمان شوره پاکسازی و به تعادل رساندن پوست کف سر

خرید اینترنتی خاک رس سبز

خاک رس زرد: یکدست سازی، اکسیژن رسانی و لایه برداری این رنگ نسبت به خاک رس سبز دارای اکسید آهن کم تری است و به همین دلیل کم تر باعث ملتهب شدن پوست می شود.

این رنگ خاک رس برای چه کسانی مناسب است؟

این رنگ از خاک رس برای پوست های مختلط مناسب است و البته به دلیل ملایم بودن این رنگ از خاک رس، برای پوست های خشک، حساس و بالغ نیز قابل استفاده است. خواص خاک رس : پاکسازی و جذب آلودگی های پوستی تحریک تولید کلاژن اکسیژن رسانی به سلول ها شاداب کردن موها تقویت موهای شکننده دارای خواص طبیعی ضد چروک

خاک رس سفید: آرام کردن پوست، التیام و درمان مشکلات پوستی و بازسازی پوست خاک رس سفید سرشار از نمک های معدنی است و حاوی کائولین ماده ای که به بازسازی پوست و مو کمک می کند می باشد. این رنگ ا زخاک رس یکی از انواع ملایم ترین خاک رس ها برای پوست است.

این رنگ خاک رس برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجاییکه خاک رس سفید کاملا ملایم است برای همه نوع پوست مناسب است به خصوص برای پوست های خشک و بالغ. علاوه بر این خاک رس به بازگرداندن درخشش به پوست خشک و موهای آسیب دیده کمک می کند. خواص خاک رس : ضد عفونی کننده ضد التهاب کمک به التیام پوست نرم کننده و پاکسازی پوست آبرسانی پوست

خاک رس صورتی: بازسازی و آرام کردن پوست از آنجاییکه خاک رس صورتی ترکیبی از خاک رس قرمز و سفید است خواص هر دو خاک را در خود دارد. و نتیجه استفاده از آن پوستی درخشان بلافاصله بعد از استفاده است.

این رنگ خاک رس برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجاییکه خاک رس صورتی پوست را بدون ایجاد التهاب عمیقا پاکسازی می نماید اگر پوستتان ملتهب و حساس است یکی از مهم ترین محصولات در روتین مراقبت از پوست شما است. علاوه بر این این محصول برای کف سر ملتهب نیز فوق العاده است. خواص: • بازگرداندن درخشش پوست • نرم کننده و آبرسان پوست • درمان پوست آسیب دیده • کاهش قرمزی پوست • یکدست سازی بافت پوست • بازسازی پوست کف سر

خرید اینترنتی خاک رس صورتی

خاک رس قرمز

به تعادل رساندن چربی پوست، یکدست کردن رنگ پوست و پاکسازی این رنگ از خاک رس که رنگ خود را به دلیل سرشار بودن از اکسید آهن دارد از زمان آغاز زندگی برای زیبایی پوست استفاده می شده است. این رنگ از خاک رس گردش خون مایکرو را در رگ های خونی افزایش می دهد و پوست را بیدار می کند.

خاک رس قرمز برای چه کسانی مناسب است؟

خاک رس قرمز برای همه نوع پوست مناسب است به خصوص برای افرادی که پوست حساس، ملتهب، خسته و مستعد قرمزی دارند این رنگ خاک رس فوق العاده است.

خواص خاک رس قرمز:

بازیابی و روشن کردن پوست

کاهش قرمزی، آرام کردن ناراحتی های پوستی

مات کردن و یکدست سازی رنگ پوست

قابل استفاده در مواد آرایش طبیعی

جذب چربی اضافی پوست و مو

بازگرداندن درخشش و نرمی به موها

خاک رس بنفش:

آرام کردن و پاکسازی پوست

این رنگ خاک رس برای چه کسانی مناسب است؟

خاک رس بنفش برای افرادی که پوست کدر و خسته دارند فوق العاده است. به دلیل تجمع کردم نمک های معدنی خاک رس بنفش دوست فوق العاده پوست های خشک و آسیب پذیر است.

خواص خاک رس بنفش:

سم زدایی پوست

بازگرداندن نرمی به پوست

افزایش درخشش پوست

استفاده به عنوان رنگ در مواد آرایشی

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خرید خاک رس صورتی خالص و ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

خواص روغن جوانه گندم

تاثیر شگفت انگیز خواص روغن جوانه گندم برای پوست و مو

اولین کاری که برای داشتن پوستی سالم و زیبا لازم است انجام دهید آبرسانی به آن است. اگر پوست خشک شود نه تنها باعث خارش و سوزش می‌شود، بلکه به مرور تیره و چروک هم می‌شود. یکی از مهم‌ترین خواص روغن جوانه گندم برای پوست این است که پوست را نرم و مرطوب می‌کند و آن را سالم و شاداب نگه می‌دارد. در این مقاله به بررسی فواید این روغن برای پوست و مو می‌پردازیم و در انتهای مقاله شما را برای خرید روغن جوانه گندم راهنمایی می‌کنیم:
ادامه مطلب
از بین بردن لک صورت

راهکارهای موثر برای از بین بردن لک صورت

حتما برای شما هم جالب است که بدانید 16000 نفر در سایت آمازون طرفدار ماسک خاک رس هستند. این محصول به عنوان لایه‌بردار عمل کرده و برای از بین بردن لک صورت استفاده می‌شود. یکی از طرفداران ثابت ماسک خاک رس، بازیگر آمریکایی، خانم « میندی کالینگ» است که در یکی از مصاحبه‌های خود به این مورد اشاره می‌کند. سلبریتی‌ها و هنرپیشه‌های بسیاری از محصولات ارگانیک برای رفع لک صورت استفاده می‌کنند. زیرا لک صورت تاثیر بسیاری بر زیبایی افراد می‌گذارد. اگر پوست صورت شما هم لک دارد تا انتهای این مقاله با ما باشید تا در مورد علت ایجاد لک، پیشگیری از آن و روغن‌های ارگانیک مناسب برای رفع آنها بیشتر بدانید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید