سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
بنر محصولات مراقبت ازموگوشی
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
به قلم نارین‌گل
خرید روغن رزماری خالص ارگانیک

راز داشتن موهایی پرپشت و ضخیم

ما در این مقاله شما را با راز داشتن موهای پرپشت و ضخیم آشنا می کنیم. بعضی ها به صورت ارثی موهای پرپشتی دارند و بعضی موهایی کم پشت تر. گاهی اوقات هم کم پشتی موها به انواع دلایل مانند استرس، فشارهای روحی، رژیم های غذایی سخت و ...مربوط می شود. در هر صورت راه هایی وجود دارد که بتوانیم موهایمان را پر پشت تر و جذاب تر کنیم. با ما همراه باشید:

1. اصلاح تغذیه:

برای داشتن موهایی پر پشت حتما باید از غذاهایی حاوی پروتئین ( انواع آجیل، ماهی سالمون و ...) چربی های سالم (آووکادو، روغن زیتون، خشکبار، دانه گیاهان و ...) و مواد میکرو-مغذی مانند (زینک و آهن) را در برنامه غذایی خود قرار دهید. از مصرف مواد غذایی دارای شکر و شیرینی مصنوعی و غذاهای فرآوری شده، چرب و شور بپرهیزید. هم چنین حتما به میران کافی غذا بخورید زیرا رژیم های سخت غذایی در ریزش بیشتر مو موثر هستند. در کل برای داشتن موهایی زیبا و پرپشت باید یک رژیم غذایی سالم را دنبال کنید. یکی از ادویه هایی که به داشتن موهایی پرپشت کمک می کند و می توانید از آن در اکثر غذاهای خود استفاده کنید زردچوبه است.

2. بیش از حد شامپو استفاده نکنید:

برای جلوگیری از ریزش موها و داشتن موهایی پرپشت نباید موهای خود را زیاد با شامپو بشویید زیرا مصرف کم تر شامپو باعث مرطوب ماندن موها و داشتن موهایی پرپشت می شود. سعی کنید از شامپوهای فاقد سولفات استفاده کنید. شستن موها به میزان بیش از 3 بار با شامپو برای موها مضر است. هر چه موهای خود را کم تر بشویید سرتان امکان بیشتری برای تولید روغن های خوب برای پرپشت موهایتان را خواهد داشت. پس کاری که باید بکنید این هست که در هر بار حمام از شامپو استفاده نکنید، هر چه کم تر بهتر. اگر موهایتان چرب است یا هر روز حمام می روید و احساس می کنید اگر موهایتان را نشویید را آلودگی های محیط بیرون ار موهایتان بیرون نمی رود می توانید از یک شامپوی کاملا گیاهی خانگی استفاده کنید.

دستور تهیه شامپوی گیاهی خانگی برای رشد موها:

1 قاشق غذاخوری عسل 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب

4 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون 3 قاشق غذاخوری آب 20 قطره روغن رزماری

خرید اینترنتی روغن رزماری خالص

10 قطره روغن نعناع فلفلی

خرید اینترنتی روغن نعناع فلفلی خالص

یک بطری شامپو خالی روغن زیتون، سرکه سیب و ژل آلوئه ورا، آب و عسل را خوب بهم بزنید تا مایع یک دستی حاصل شود. سپس روغن رزماری و روغن نعناع فلفلی را اضافه نمایید و این شامپو را در ظرف ریخته و نگهداری کنید. در هر بار حمام به جای شامپوی معمولی از این شامپو استفاده نمایید.

3. تا حد ممکن کم تر از رنگ مو استفاده کنید و سعی کنید رنگ موهای طبیعی مثل حنا را جایگزین رنگ های شیمیایی کنید. 4. از نرم کننده های سنگین استفاده نکنید: نرم کننده های سنگین می توانند وزن اضافی روی موها ایجاد کنند. مثلا کم تر از روغن نارگیل استفاده کنید زیرا روغن نارگیل برای موهای پرپشت تر و ضخیم تر توصیه می شود.

دستور تهیه نرم کننده سبک مو:

3 قاشق غذاخوری روغن آووکادو

خرید اینترنتی روغن آووکادو خالص

2 قاشق غذاخوری روغن جوجوبا

خرید اینترنتی روغن جوجوبا خالص

5 قطره روغن اسطوخودوس

خرید اینترنتی روغن اسطوخودوس خالص

یک بطری کوچک همه مواد را خوب با هم مخلوط کرده و در یک ظرف نگهداری کنید. پس از هر بار حمام برای نرم شدن موها بر ساقه و انتهای مو ماساژ دهید.

خرید روغن نعناع‌ فلفلی ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

از بین بردن لک صورت

راهکارهای موثر برای از بین بردن لک صورت

حتما برای شما هم جالب است که بدانید 16000 نفر در سایت آمازون طرفدار ماسک خاک رس هستند. این محصول به عنوان لایه‌بردار عمل کرده و برای از بین بردن لک صورت استفاده می‌شود. یکی از طرفداران ثابت ماسک خاک رس، بازیگر آمریکایی، خانم « میندی کالینگ» است که در یکی از مصاحبه‌های خود به این مورد اشاره می‌کند. سلبریتی‌ها و هنرپیشه‌های بسیاری از محصولات ارگانیک برای رفع لک صورت استفاده می‌کنند. زیرا لک صورت تاثیر بسیاری بر زیبایی افراد می‌گذارد. اگر پوست صورت شما هم لک دارد تا انتهای این مقاله با ما باشید تا در مورد علت ایجاد لک، پیشگیری از آن و روغن‌های ارگانیک مناسب برای رفع آنها بیشتر بدانید.
ادامه مطلب
رفع چین و چروک

بهترین ضدچروک طبیعی برای پوست شما چیست؟

پوست در حالت جوانی، شادابی و انعطاف‌پذیری بالایی دارد و نتیجه آن یک زیبایی طبیعی خواهد بود. اما رفته رفته چین و چروک‌هایی در صورت افراد به وجود می‌آید که بسیار آزاردهنده است. این چروک‌ها ممکن است در اثر افزایش سن، مصرف دخانیات، آلودگی هوا و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش به وجود آیند. تحقیقات متعددی انجام شده است و نتایج آن نشان‌دهنده‌ی آن است که در شهرهای پرجمعیت که آلودگی هوا در آن‌ها بیشتر از سایر شهرها است، چین و چروک در صورت افراد آن شهر زودتر نمایان می‌شود. در این مقاله به بررسی ضدچروک طبیعی برای پوست شما عزیزان می پردازیم، در ادامه با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید