سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
درمان تیرگی دور چشم
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
به قلم نارین‌گل
خرید روغن بادام شیرین ارگانیک

درمان تیرگی دور چشم با روغن بادام شیرین اصل

تیرگی دور چشم مشکلی در پوست صورت است که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی شما می‌گذارد. اگر پلک شما تیره است حتما از دیدن آن در آینه ناراحت می‌شوید. تیرگی دور چشم چهره را خسته نشان می‌دهد. یک راه حل ارگانیک که می‌تواند این مشکل شما را حل کند روغن بادام شیرین است. این روغن یک روغن بسیار موثر است که پوست پلک شما را روشن می‌کند و مشکل تیرگی دور چشم را برطرف می‌کند. با استفاده منظم از این روغن مطمئن باشید که به مرور رنگ پلک‌ها روشن می‌شوند. روغن بادام شیرین فقط برای درمان تیرگی دور چشم استفاده نمی‌شود. در این مقاله با خواص دیگر این محصول ارگانیک آشنا می‌شوید. در انتهای مقاله به شما برندی را معرفی می‌کنیم که بتوانید با خیال راحت این روغن خالص را تهیه کنید و از آن استفاده کنید.

فهرست مطالبی که در این مقاله به آن می‌پردازیم:

  • روغن بادام شیرین چگونه تولید می‌شود؟
  • فواید روغن بادام شیرین برای پوست و مو چیست؟
  • روغن بادام شیرین اصل را از کجا تهیه کنیم؟

روغن بادام شیرین چگونه تولید می‌شود؟

روغن بادام شیرین یک روغن ارگانیک است که از طریق پرس سرد تولید می‌شود. ابتدا مغز بادام را جدا می‌کنند، سپس ناخالصی‌ها را از آن پاک کرده و آن را تحت فشار بالا و با کمترین حرارت قرار می‌دهند. حجم زیادی از بادام، مقدار کمی روغن تولید می‌کند. این روغن ارگانیک اگر خالص و با کیفیت بالایی باشد برای درمان پوست و مو بسیار مفید است. زیرا روغن بادام شیرین سرشار از ویتامین های A،B و E است و برای زیبایی و سلامت پوست و مو خواص فوق العاده‌ای دارد. در ادامه برخی از کاربردهای بی نظیر این روغن مثل درمان تیرگی دور چشم را به شما معرفی می کنیم:

فواید روغن بادام شیرین برای پوست و مو چیست؟

درمان تیرگی دور چشم

روغن بادام شیرین یکی از بهترین روغن‌ها برای درمان تیرگی زیر چشم است. اگر دایره تیره رنگی دور چشمان‌تان را گرفته است و چهره‌تان خسته به نظر می‌رسد روغن بادام شیرین می‌تواند یک راه حل فوق العاده برای شادابی و روشن کردن پوست زیر چشم باشد. این روغن دارای خواص روشن کنندگی است و حتی لک ها و اسکارها را نیز کاهش می‌دهد. برای درمان تیرگی دور چشم کافی است 2 قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین را با دو قطره روغن شمعدانی مخلوط و هر شب قبل از خواب و پس از شست و شوی صورت با نوک انگشتان دست بر زیر چشم ها بزنید.

 خرید اینترنتی روغن بادام شیرین اصل

جلوگیری از پیری زودرس پوست

به دلیل آلودگی‌ها، تغذیه نامناسب و بسیاری از عوامل دیگر پوست بسیاری از افراد دچار چروک‌ها و پیری زودتر از موعد می‌شود و استفاده از روغن بادام شیرین به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین E، اسیدهای چرب و دیگر مواد مغذی برای پوست می‌تواند به خنثی کردن رادیکال‌های آزاد پیش از آنکه باعث تغییرات سلولی شوند کمک کند و در نتیجه خاصیت کشسانی پوست را افزایش داده و از چروک و لک پوست جلوگیری می‌کند. برای تهیه یک سرم ضد چروک خوش عطر 2 قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین با 5 قطره روغن رز مخلوط و هر روز صبح و شب پس از شست و شوی صورت و استفاده از کرم مرطوب کننده بر پوست خود ماساژ دهید.

درمان تیرگی دور چشم

درخشش و سلامت پوست

با استفاده از روغن بادام شیرین نیازی به محصولات گران قیمت و زمان‌بر برای داشتن پوستی شاداب، سالم و درخشان نخواهید داشت. این روغن درخششی به پوست می‌دهد و پوست را عمیقا آبرسانی، تغذیه و نرم می کند. روغن بادام شیرین سرشار از ویتامین E، A و B است و از آنجایی‌که این روغن جزو روغن‌هایی است که منافذ را نمی‌بندد می‌توانید از آن با خیال راحت استفاده نمایید.

از بین بردن سلول‌های مرده و آلودگی‌های پوستی

اکثر کسانی که در شهرهای صنعتی و بزرگ زندگی می‌کنند پوست کدری دارند. دلیل اصلی این موضوع این است که انواع آلودگی‌ها و باقی مانده مواد آرایشی به شکل سلول‌های مرده پوستی تجمع پیدا می‌کنند. خاصیت آبرسانی روغن بادام شیرین فرایند پاک کردن آلودگی‌ها و سلول‌های مرده را روان کرده و کاری می‌کند که به راحتی آلودگی‌ها از روی صورت شما پاک شود.

موهای بلند، پرپشت و سالم با روغن بادام

روغن بادام شیرین نه تنها برای درمان تیرگی دور چشم بسیار مفید است بلکه برای موها نیز کاربرد زیادی دارد. استفاده مداوم از روغن بادام شیرین بر روی موها سلول‌های موها را بهبود می‌بخشد. این روغن سرشار از منیزیوم است و به همین دلیل از ریزش موها جلوگیری می‌کند و در طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود. برای مرطوب کردن کف سر خود هفته ای یک تا دو بار این روغن را بر کف سر ماساژ دهید. بعد از ماساژ کف سر یک حوله گرم را دور سرتان بپیچید. این کار ریزش موها را کاهش داده و کیفیت موها را بهبود می‌بخشد.

با روغن بادام شیرین از شر مو خوره خلاص شوید

روغن بادام شیرین یکی از بهترین روغن‌ها برای سلامت موها به شمار می‌رود و ماساژ مرتب این روغن بر موها به درمان موخوره و تقویت موها کمک می‌کند. کافی است که مقداری روغن بادام شیرین را با مقداری روغن زیتون و 10 قطره روغن رزماری مخلوط کنید و هفته‌ای یک تا دو بار بر پایین موها ماساژ دهید و روز بعد شست و شو دهید.

روغن بادام شیرین نرم‌کننده و درخشان‌کننده موها

هر بار که موهای خود را می‌شویید می‌توانید به آرامی چند قطره از روغن بادام شیرین را بر موهای‌تان ماساژ دهید. این روغن موها را مرطوب، نرم و درخشان نگه می‌دارد. بافت روغن بادام شیرین به شکلی است که یک جایگزین فوق العاده برای محصولات نرم‌کننده و درخشان‌کننده مو است و به دلیل وجود ویتامین E و اسیدهای چرب در این روغن موهای‌تان فوق العاده به نظر خواهد رسید. بنابراین برای نرم کردن موهای‌تان لازم نیست تا از محصولات شیمیایی استفاده کنید. با استفاده منظم از این روغن موهای‌تان درخشان و نرم می‌شود.

درمان تیرگی دور چشم

افزایش مقاومت ناخن ها

این روغن دقیقا همان‌طور که موها را تقویت می‌کند، ناخن ها را نیز تقویت می‌کند. اگر می‌خواهید ناخن‌هایی ضخیم و مقاوم داشته باشید و از ناخن‌های‌تان در برابر عفونت‌ها محافظت کنید و از رشد عفونت جلوگیری نمایید از این روغن استفاده کنید. برای تقویت ناخن ها هر شب ناخن‌های خود را با بادام شیرین ماساژ دهید. با استفاده منظم از این روغن می‌توانید اثر آن را بر روی ناخن‌های خود ببینید.

روغن بادام شیرین اصل را از کجا تهیه کنیم؟

همان‌طور که گفتیم روغن بادام شیرین به روش پرس سرد به دست می‌آید. این روغن برای درمان تیرگی دور چشم  بی‌نظیر است. اما از آنجایی که حجم زیادی از بادام را برای تهیه این روغن استفاده می‌کنند و مقدار کمی روغن از آن به دست می‌آید، قیمت این روغن در صورتی که اصل و باکیفیت باشد بیشتر از انواع روغن‌های موجود در بازار است که با کیفیت پایینی عرضه می‌شود. بنابراین توجه داشته باشید که قیمت روغن ارگانیک معیار قابل توجهی برای تشخیص اصل بودن این محصول است. برای تهیه روغن‌ بادام اصل و با کیفیت لازم است تا به نام آن برند و سابقه‌ای که در فروش محصولات ارگانیک دارد توجه کنید.

همچنین گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی نیز در تشخیص اصالت آن برند نقش موثری دارد. زیرا این گواهینامه‌ها طی مراحل گوناگون کنترل کیفیت به یک برند داده می‌شوند. شرکت نارین گل با سابقه درخشانی که در تولید روغن‌های ارگانیک دارد یک برند کاملا معتبر در تولید روغن‌های ارگانیک است. شما می‌توانید با خیال راحت از این برند خرید کنید و مطمئن باشید که محصولی بسیار با کیفیت در اختیار شما است.

سخن پایانی

روغن بادام شیرین یک روغن بی‌نظیر برای درمان تیرگی دور چشم است. این روغن با روش پرس سرد تولید می‌شود و یک روغن حامل است. از دیگر فواید این روغن می‌توان به مواردی مانند ضدپیری، رفع موخوره، براق کردن موها و نرم کردن آنها اشاره کرد. این روغن مقدار زیادی ویتامین A، E، B و منیزیوم دارد و برای حفظ و نگهداری پوست و مو بسیار مفید است. این روغن به دلیل داشتن مواد معدنی مناسب، پوست پلک‌ها را روشن می‌کند و زیبایی را به چهره شما برمی‌گرداند.

همان‌طور که گفتیم بسیار مهم است که از روغن‌های اصل و با کیفیت استفاده کنید. زیرا روغنی که کیفیت مناسبی نداشته باشد نه تنها اثر مثبتی بر بدن شما نمی‌گذارد، بلکه باعث از بین رفتن سلامتی پوست و موی شما نیز می‌شود. این روغن روشن‌کننده و ضدلک است و پوست شما را شفاف و براق می‌کند. ما به شما توصیه می‌کنیم تا این محصول را از شرکت نارنی گل تهیه کنید. تمامی محصولات این شرکت قابل بازیافت هستند و بدون تست حیوانی تولید می‌شوند. نارین گل تنهای نماینده شرکت موکشا اتریش در خاورمیانه است. تمامی محصولات نارین‌ گل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند و تاییدیه سازمان بهداشت جهانی دارند.

 خرید اینترنتی روغن بادام شیرین اصل

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

درمان چاکرای پنجم

پاکسازی و درمان چاکرای پنجم (چاکرای گلو)

چاکرای گلو در ناحیه سیب آدم قرار دارد. در صورتیکه این چاکرا در تعادل نباشد روابط بین فردی شما موثر و جدی نخواهد بود و در برقراری ارتباط با دیگران با مشکل روبرو خواهید بود. هم چنین چاکرای گلو اگر تیره شده باشد شما نمی توانید با اعتماد به نفس و رسا صحبت کنید و حرفتان را بزنید. از مراقبه تا رایحه درمانی راه هایی بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند چاکرای پنجم خود را پاکسازی کرده و به تعادل برسانید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید