سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
خواص روغن میوه نسترن
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
به قلم نارین‌گل
خرید روغن میوه نسترن ارگانیک

بررسی خواص روغن میوه نسترن و راز درخشش و زیبایی افراد مشهور

خواص روغن میوه نسترن شگفت‌انگیز است. این روغن از آن دسته روغن‌های ارگانیکی است که افراد مشهور و سلبریتی‌ها در محصولات مراقبت پوست و موی خود زیاد از آن استفاده می‌کنند. به طور مثلا "میراندا کر" که مدل معروف استرالیایی است در لاین تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خود از روغن میوه نسترن استفاده می‌کند و خودش نیز از این روغن استفاده کرده و می‌گوید که این محصول پوست را شفاف و درخشان می‌کند. کورنتی کارداشیان و ویکتوریا بکهام نیز از این روغن برای مراقبت از پوست خود استفاده می‌کنند. در این مقاله به بررسی خواص این روغن برای پوست و مو می‌پردازیم و در انتهای مقاله برندی را به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید روغن اصل را با اطمینان کامل خریداری کنید.

فهرست مطالبی که در این مقاله به آن می‌پردازیم:

  • خواص روغن میوه نسترن برای پوست چیست؟
  • چگونه از روغن میوه نسترن بر روی پوست استفاده کنیم؟
  • استفاده از روغن میوه نسترن به صورت تکی
  • ساخت محلول ضدلک با روغن میوه نسترن
  • خواص روغن میوه نسترن برای مو چیست؟
  • چگونه از روغن میوه نسترن برای تقویت موها استفاده کنیم؟
  • روغن میوه نسترن اصل را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از بهترین روغن های تغذیه کننده پوست، روغن میوه نسترن است. این روغن اسیدهای چرب فراوانی دارد که لایه‌های پوست را بازسازی می‌کند. همچنین دارای مقدار زیادی اسید آلفالینولئیک و اسید لینولئیک است. این روغن بسیار آرامش‌بخش می باشد و برای پوست های خشک، معمولی و مختلط مناسب است.

بدون شک با اضافه کردن یک رطوبت دهنده مفید و غنی مانند روغن میوه نسترن به برنامه روزانه مراقبت از پوست، بعد از مدتی احساس آرامش و نرمی در پوست خود خواهید کرد. می توانید روزی دوبار و هربار سه قطره از این روغن را بر روی پوست خود ماساژ بدهید تا اثر فوق العاده این روغن را بر روی سلامتی پوست متوجه بشوید.

خواص روغن میوه نسترن برای پوست چیست؟

درمان چین و چروک:

آیا می‌خواهید خطوط خنده ، خط اخم و چین های ریز اطراف چشمتان را از بین ببرید؟ ایا راه حل طبیعی به جای استفاده از مواد شیمیایی برای از بین بردن یا کاهش دادن این چروک ها وجود دارد؟ از نظر دو چهره مشهور جهان میراندا کر و کیت میدلتون خواص روغن میوه نسترن برای این منظور بسیار توصیه می‌شود. حالا ببینیم چطور این روغن می‌تواند این کار را انجام دهد. همان‌طور که گفتیم روغن میوه نسترن دارای مقادیر بالایی از اسید لینولئیک می باشد که این ماده جزء کلیدی غشای سلولی و افزایش دهنده بازسازی سلولی است. رتینوئیک اسید موجود در این روغن نیز باعث کاهش خطوط ریز و چین و چروک‌ها می‌شود. همچنین موادی که در بالا گفته شده به روغن کمک می‌کنند که به صورت عمقی به داخل پوست نفوذ کند و اثرات درمانی خود را به انجام برساند.

خرید اینترنتی روغن میوه نسترن

درمان جای زخم:

همان‌طور که گفتیم اسیدلینولئیک موجود در این روغن و همچنین وجود ویتامین های A و C باعث افزایش بازسازی سلولی می‌شود که این موجب از بین بردن جای زخم یا جای جوش می شود. پس اگر جای جوش‌ و اسکار بر روی پوست‌تان باقی مانده کافی‌ست روغن میوه نسترن را بر روی پوست‌تان ماساژ دهید.

روشن کردن پوست و بهبود لک ها:

ویتامین C موجود در روغن میوه نسترن باعث درخشان شدن پوست و کاهش تیرگی پوست می‌شود. میراندا کر(مدل مشهور برند ویکتوریا سکرت) تاکید می‌کند که با استفاده هر شب از روغن نسترن توانسته پوست بدون نقصی داشته باشد.

مرطوب کننده و آب‌رسان:

روغن نسترن یک جایگزین عالی برای مرطوب کننده های شیمیایی پوست شما می باشد. این روغن تمامی لایه‌های عمیق پوست شما را آب‌رسانی می‌کند و خشکی آن را از بین می‌برد. روغن میوه نسترن یک روغن عالی برای کسانی است که پوست خشکی دارند و به خصوص در زمستان دچار مشکلات خشکی پوست می‌شوند.

خواص روغن میوه نسترن

کوچک کننده منافذ پوست:

ترکیبات آب‌رسان موجود در این روغن باعث کوچک‌تر شدن منافذ پوست شما خواهد شد. وقتی منافذ بیش از اندازه باز نباشند و به اندازه نرمال برسند بسیاری از مشکلات پوستی مانند تولید چربی زیاد و بسته شدن منافذ و به طبع ایجاد جوش و آکنه برطرف خواهند شد. این روغن مشکلات جوش و چربی زیاد پوست را نیز درمانی می‌کند.

حفظ حالت کشسانی پوست:

برای تقویت و حفظ حالت کشسانی پوست (جلوگیری از افتادگی پوست) کافی‌ست چند قطره از این روغن را بر روی پوست تمیز و مرطوب خود ماساژ بدهید. این روغن به دلیل آنتی‌اکسیدانی که دارد کلاژن‌های پوست را بازسازی می‌کند و حالت کشسانی پوست حفظ می‌شود.

لایه بردار:

از دیگر خواص روغن میوه نسترن این است که این روغن لایه‌بردار پوست است. به این معنی که می‌تواند سلول‌های کهنه و پیر پوست را از سطح پوست جدا کند و لایه‌های جوان پوست را نمایان کند. بنابراین برای داشتن پوستی جوان و شاداب می‌توانید از این روغن لایه‌بردار استفاده کنید.

چگونه از روغن میوه نسترن بر روی پوست استفاده کنیم؟

حال که با خواص روغن میوه نسترن آشنا شدید ببینیم که چگونه می‌توانیم از این روغن استفاده کنیم؟

روغن میوه نسترن یک روغن حامل است که هم می‌توانید به صورت تکی از آن استفاده کنید و هم با روغن‌های اسانسی ترکیب کنید.

استفاده از روغن میوه نسترن به صورت تکی:

هر شب در مرحله آخر روتین پوستی خود 2 تا 4 قطره از این روغن را بر روی پوست تمیز خود ماساژ دهید و اجازه دهید تا صبح روی پوست صورت‌تان باقی بماند.

ساخت محلول ضدلک با روغن میوه نسترن:

3 قاشق غذاخوری روغن میوه نسترن را با 10 قطره روغن بهارنارنج مخلوط کنید و هر شب 2 تا 4 قطره از آن را بر روی پوست صورت خود ماساژ دهید. اجازه دهید این ترکیب تا صبح روی صورت‌تان باقی بماند. سپس آن را بشویید و از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

خواص روغن میوه نسترن

خواص روغن میوه نسترن برای مو چیست؟

روغن میوه نسترن برای موهای آسیب دیده ، خشک و وز فوق‌العاده عمل می‌کند. این روغن ویتامین‌های A، C، E و عناصری مانند آهن و کلسیم، آنتی‌اکسیدان‌های قوی و اسیدهای چرب ضروری دارد که برای بهبود سلامتی موها و پوست سر بسیار مفید است.

روغن میوه نسترن موها را تغذیه می‌کند و یک مرطوب‌کننده طبیعی برای موهای خشک و زبر است. با استفاده از این روغن، موهای شما نرم و لطیف می‌شوند و می‌درخشند.

علاوه بر این، روغن میوه نسترن ضد التهاب است و تحریک پوست سر و مشکلات مربوط به خشکی پوست سر را درمان می‌کند. همچنین، ریزش مو را کم می‌کند، ریشه موها را تقویت می‌کند و از  شکسته شدن موها جلوگیری می‌کند.

 به طور کلی خواص روغن میوه نسترن برای موها شامل موارد زیر است:

  • تقویت موها
  • درمان موخوره
  • رفع خشکی پوست سر
  • نرم‌کننده

چگونه از روغن میوه نسترن برای تقویت موها استفاده کنیم؟

برای استفاده از روغن میوه نسترن چند قطره از آن را به محصولات مراقبت از موها یا شامپوی خود اضافه کنید و موهای خود را با آن‌ها ماساژ دهید. همچنین می‌توانید روغن را به صورت مستقیم روی پوست سر خود استفاده کنید و موهای خود را با یک حوله گرم بپیچید و به مدت 30 تا 45 دقیقه بگذارید و سپس شستشو دهید.

روغن میوه نسترن اصل را از کجا تهیه کنیم؟

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که روغن میوه نسترن را از کجا تهیه کنیم؟ چگونه می‌توانیم یک روغن اصل و باکیفیت را تشخیص دهیم؟ باید توجه کنید که تهیه یک روغن با کیفیت بالا کار بسیار دشواری برای افراد غیرمتخصص است. بنابراین لازم است تا برای تهیه این محصولات به نام برندی که می‌خواهید از آن خرید کنید توجه کنید. نارین گل سابقه درخشانی در تولید روغن‌های ارگانیک دارد. این شرکت با دریافت چند گواهینامه بین‌المللی محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله با خواص روغن میوه نسترن آشنا شدید. این روغن برای پوست و مو آنقدر مفید است که بسیاری از شرکت‌های تولیدی محصولات آرایشی و بهداشتی از این روغن در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. این روغن حامل را می‌توانید به تنهایی استفاده کنید و یا با روغن‌های اسانسی دیگر مخلوط کنید تا اثری دوچندان داشته باشد. روغن میوه نسترن درمان موخوره، خشکی پوست سر، شکنندگی و ریزش موها است. از طرفی این روغن برای پوست هم فواید بسیار زیادی دارد. رفع علائم پیری، جوان‌سازی پوست، رفع جوش و آکنه، متعادل کردن چربی پوست، کوچک کردن منافذ پوست و مرطوب کردن آن از جمله خواصی است که این روغن دارد.

ما به شما توصیه می‌کنیم تا روغن میوه نسترن را از شرکت نارین گل تهیه کنید. این شرکت سابقه درخشانی در تولید روغن‌های ارگانیک دارد و چندین گواهینامه بین‌المللی دارد. شرکت نارین گل تنها نماینده شرکت موکشا Moksha اتریش در خاورمیانه است. محصولات نارین گل عدم تست حیوانی دارند و همه این محصولات قابل بازیافت هستند. تمامی محصولات نارین‌ گل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند و تاییدیه سازمان بهداشت جهانی دارند. با خرید از نارین گل از نظر کیفیت، اصالت محصول و نیز قیمت خاطری آسوده داشته باشید.

خرید اینترنتی روغن میوه نسترن

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

فواید ماساژ درمانی

فواید ماساژ درمانی چیست؟

از گذشته‌های دور افراد زیادی از ماساژ درمانی برای رفع مشکلات جسمی و فیزیکی استفاده می‌کنند. ماساژ درمانی یکی از بهترین روش‌ها برای رفع دردهای عضلانی، مفاصل و استخوان‌هاست. ماساژ درمانی به شیوه‌های متفاوتی انجام می‌شود. در این مقاله با فواید ماساژ درمانی برای بدن آشنا می‌شوید. همچنین روغن‌های ارگانیک مناسب برای ماساژ درمانی را به شما معرفی می‌کنیم و در انتهای مقاله برای یک خرید مطمئن شما را راهنمایی می‌کنیم.
ادامه مطلب
خواص روغن زنجبیل

خواص روغن زنجبیل ، بهترین درمان‌ آرتروز، رماتیسم و دردهای عضلانی

قرن‌های می‌گذرد که توانایی درمانی زنجبیل شناخته شده است و یونانی‌ها و رومی‌ها فراوان از این ادویه مفید بهره‌مند شده‌اند . این گیاه بومی آسیای جنوب شرقی است . از ساقه‌های زیرزمینی آن ادویه می‌سازند و به وسیله تقطیر با بخار روغن فرّار تهیه می‌کنند . تقطیر روغن ، بیشتر در انگلستان انجام می‌گیرد و حاصل آن مایعی است به رنگ زرد روشن ، متمایل به سبز کم‌رنگ کهربایی ، با رایحه گرم و دلپذیر ادویه‌ای .
ادامه مطلب
درمان خشکی پوست

بهترین راه های درمان خشکی پوست

آیا می‌دانستید بسیاری از ستارگان هالیوود که پوستی شفاف و شاداب دارند در روتین پوستی خود از مرطوب‌کننده‌ها استفاده می‌کنند؟ استفاده مرتب از لوازم آرایشی باعث خشکی پوست می‌شود ولی این ستارگان با مرطوب کردن پوست خود آن را جوان و شاداب نگه می‌دارند. مرطوب کردن پوست خاصیت ارتجاعی آن را بیشتر کرده و از چروک شدن آن جلوگیری می‌کند. خشک شدن پوست صورت و دست آزاردهنده است زیرا معمولا با التهاب، سوزش و خارش همراه است. در این مقاله به بررسی عواملی که باعث خشک شدن پوست می‌شوند می‌پردازیم و در ادامه با هم می‌خوانیم که برای درمان خشکی پوست از چه محصولاتی استفاده کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید