سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
روغن های طبیعی
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
به قلم نارین‌گل
خرید روغن دانه‌ هویج ارگانیک

روغن های طبیعی که باید درباره اش بدانید ،روغن ریحان، روغن اسطوخودوس و ….

در این مطلب به خواص و فواید روغن های طبیعی می پردازیم. برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده و کاربرد این روغن ها با ما همراه باشید.

روغن ریحان

این گیاه داوریی آشنا و تندش در آشپزخانه که از تقطیر برگ‌ها و گل‌های بالای بدست می‌آید ، سردرد‌ها و عفونت‌ سینوس‌ها ، فقدان موقت حس بویایی ، تهوع (حتی از نوع شیمی درمانی )سوءهاضمه ، و دردهای ماهیچه‌ای را تسکین می‌دهد و به پیشگیری از شیوع آبله و زونای ویروسی کمک می‌کند . روغن ریحان به آرامی عملکرد غدد فوق کلیوی ، تیک عصبی ، تولد نوزاد و تولد شیر مادر را تحریک می‌کند . ریحان ، استرتس ، تیک عصبی ، هیستری و خستگی ذهن را کاهش می‌‌دهد در حالیکه اعتماد به نفس ، قاطعیت ، افکار مثبت و هوشیاری از محیط اطراف را بالا می‌برد . دوز بابا آن می‌تواند بیش از حد تحریک یا شاید گیج کند .

روغن های طبیعی

روغن تخم هویج

یک بوی تند و تیز که از تخم‌های هویج وحشی گرفته شده است ؛ این گیاه جدّ هویج معمولی است .روغن تخم هویج ، جریان خون را تحریک می‌کند و سیستم تناسلی ، مجاری ادراری و بی‌نظمی دستگاه هاضمه را درمان می‌کند .در ضمن این روغن کیفیت و انعطاف‌پذیری پوست را بالا می‌برد و خشکی ، چروک‌ها ، التهابات ، اگزما ، کهیرها و حتی برخی شرایط خاص پیش سرطانی پوست را کاهش ‌می‌دهد .

خرید اینترنتی روغن دانه هویج

روغن های طبیعی

روغن میخک

بوی گرم و تند میخک از غنچه‌های نارس ، برگ‌ها و ساقه‌های درخت تقطیر می‌شود .اروپایی‌ها ، هندیان شرق و چینی‌ها هنوز از روغن های طبیعی میخک برای تازه کردن نفسشان و از بین بردن دندان درد استفاده می‌کنند، در ضمن آنفولانزا ، کوفتگی عضلات ، آرتروز ، سرماخوردگی و عفونت نایژه‌ای را درمان می‌کند و افزایش دهنده‌ی حرارت روغن هست ، ترکیب اورژینال از میخک در داروهایی به کار می‌رود که میکروب‌ها را می‌کشند و درد را تسکین می‌دهند . به عنوان یک ماده‌ی محرک ، میخک به غلبه بر دلشوره ، استرس ، خستگی ذهنی و حافظه‌ی ضعیف کمک می‌کند . از استفاده از برگ که می‌تواند پوست و غشاهای مخاطی را تحریک کند ، اجتناب کنید .

خرید اینترنتی روغن میخک 

روغن های طبیعی

روغن اکالیپتوس

این روغن اسانسی از برگ‌ها و سرشاخه‌ها تقطیر می‌شود و تند و تیز و گاهی اوقات کافور مانند است .روغن اکالیپتوس در فراورده‌های صنعتی ، ادکلن‌های پس از اصلاح ، ادکلن‌ها ، دهان شویه‌ها ، روغن‌های لینمنت و ماساژ بخور به کار می‌روند . اوکالیپتوس عفونت سینوس و گلو ، تب ، آنفولانزا ، آبله مرغان و زونا را درمان می‌کند ، بر روی یک پوست چرب به ویژه پوست همراه با آکنه ،عالی عمل می‌کند و همچنین در مورد کورک‌ها و گزیدگی‌های حشرات و برای کشتن شپش سر.تنها رایحه‌ی آن ، انرژی ، توانایی مقابله‌ی فیزیکی و تعادل احساسی را افزایش می‌دهد .

خرید اینترنتی روغن اکالیپتوس

روغن های طبیعی

روغن رازیانه

رایحه‌ی این روغن های طبیعی از دانه‌های گیاه ، تقطیر می‌شود . علف ، شیرین است . رازیانه در کاهش چاقی ، احتباس ادرار ، مشکلات دستگاه ادرار ، سوءهاضمه و قولنج مفید است . خصوصیات هورمونی‌اش (اکثرا اتروژنیک ) شیر مادر را افزایش می‌دهد و اندکی غدد فوق کلیوی را تحریک می‌کند . رازیانه تحریک کننده و تقویت کننده است ، خودانگیختگی را بالا می‌برد و شخصیت انسان را زنده می‌کند .از آنجائیکه میزان زیاد رازیانه می‌تواند بیش از حد برای سیستم عصبی تحریک کننده باشد .بنابراین آن را به دقت کنید و برای افرادی با مشکلات سیستم عصبی یا افراد صرعی اصلا به کار نبرید .

روغن های طبیعی

روغن اسطوخودوس

این رایحه‌ی شیرین که از شکوفه‌های گل این گیاه تقطیر می‌شود ، با ته مزه‌ای بالزامیک ، علفی نیز هست .روغن استوخودس عفونت‌های ریه ، سینوژو واژن ، دردهای ماهیچه‌ای ، سردردها ، گزیدگی حشرات ، التهاب مثانه و دیگر انواع التهابات را رفع مکند .این گیاه برای اختلالات گوارشی از جمله قلنج و تقویت سیستم ایمنی نیز به کار می‌رود .روغن اسطوخودوس یک احیا کننده‌ی سلول‌های پوستی است . از ایجاد زخم و ترک‌های دوران بارداری پیشگیری می‌کند و به خاطر کند کردن روند شکل‌گیری چروک‌های پوستی شهرت دارد. این گیاه مناسب تمام انواع پوست هست و برای درمان سوختگی‌ها ، صدمات حاصل از آفتاب ، کهیرها ، و عفونت‌های پوستی مفید می‌باشد . استوخودوس که مخصوص مشکلات سیستم مرکزی اعصاب است ، برای درمان اظطراب ، خستگی ، بی‌خوابی ، تحریک‌پذیری و افسردگی به کار رفته است .حتی ثابت شده است که اسطوخودوس به عنوان درمان فرعی برای برخی افراد مبتلا به جنون افسردگی (ناهنجاری دو قطبی ) مفید است .

خرید اینترنتی روغن اسطوخودوس 

روغن های طبیعی

روغن مر

رایحه‌ی تند روغن مر که از برگ‌ها و سرشاخه‌ها و گاهی اوقات گل‌ها تقطیر شده است ، اندکی کافور مانند است . مورد ماده‌ی اصلی در درمان پوستی قرن شانزدهم بود که آب فرشته نامیده می‌شود . این روغن عفونت‌های ریه و دستگاه تنفسی ، اسپساسم‌های عضلانی و بواسیر را درمان می‌کند . مورد درمان پوست‌های چرب ، آکنه و واریس است .رایحه‌ی آن برای متعادل ساختن انرژی به کار می‌رود .

روغن های طبیعی

روغن گل سرخ

این روغن گران‌قیمت از شکوفه‌های گل محمدی تقطیر یا با ماده‌ی حلال استخراج می‌شود ، آسم ، تب یونجه ، مشکلات کبدی ، تهوع ، اکثر ناهنجاری‌های زنانگی و ناتوانی جنسی را درمان می‌کند . رز که یک احیاء کننده‌ی سلولی است ، انواع مختلف پوست را تسکین داده و درمان می‌نماید و خصوصت پائین آوردن روند پیر‌ی‌اش در پوست مشهور است . یک ضدعفونی کننده‌ی قوی است و علیه عفونت مبارزه می‌کند . روغن گل محمدی یک رایحه‌ی آرامش بخش دارد که با کاستن افسردگی و عدم اعتماد به نقس کمک می‌کند ؛ برای درمان برخورد‌های عاطفی ، حسادت و عدم تحمل مفید است .

خرید اینترنتی روغن گل سرخ 

خرید روغن میخک ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

رفع سیاهی دور چشم

سریعترین راه رفع سیاهی دور چشم

بسیاری از سلبریتی‌ها برای رفع سیاهی دور چشم از محصولاتی استفاده می‌کنند که در آنها از روغن‌های ارگانیک استفاده شده است. روغن‌هایی مانند روغن دانه خیار و روغن هسته هندوانه موجود در این محصولات برای درمان سیاهی زیر چشم بسیار موثر هستند. هر چند که این محصولات بسیار مفید هستند ولی بهتر است که این روغن‌ها را به صورت خالص و یا به صورت ترکیبی با سایر روغن‌های مناسب بر روی پوست استفاده کنید. در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازیم که سیاهی دور چشم چگونه است و چرا به وجود می‌آید. برای رفع تیرگی دور چشم چه کاری باید انجام دهیم و چه روغن‌های ارگانیکی برای رفع این تیرگی مناسب هستند. تا انتهای مقاله با ما باشید تا با بهترین روش‌های رفع تیرگی زیر چشم آشنا شوید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید