سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
روغن طبیعی سرو
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
به قلم نارین‌گل
خرید روغن سرو ارگانیک

پوستی طبیعی و سالم با روغن طبیعی سرو

روغن طبیعی سرو بخاطر داشتن خاصیت ضد عفونی ، کمک به سیستم تنفسی ، خارج کردن سموم از بدن و کاهش استرس و اضطراب بسیار با ارزش می باشد. این روغن از تقطیر شاخه های جوان ، ساقه ها و برگ های سوزنی بدست می آیند و روغن اسانسی ان دارای بوی شفاف و انرژی بخشی می باشد. ترکیب اصلی روغن اسانسی سرو شامل الفاپنین ، کارین و لیمونین بوده و ضد اسپاسم ، ضدباکتری وضد رماتیسم می باشد.

خواص روغن اسانسی سرو

- درمان زخم ها و عفونت ها

اگر به دنبال درمان سریع بریدگی ها هستید روغن سرو را امتحان کنید خاصیت آنتی سپتیک روغن طبیعی سرو بخاطر داشتن ماده کامفن در آن است. مطالعات نشان داده که روغن سرو می تواند برای درمان جوش ها نیز بسیار موثر می باشد.

- درمان گرفتگی عضلات

بخاطر داشتن خواص ضداسپاسمی- روغن سرو میتواند با مشکلاتی که ناشی ازاسپاسم می باشند مانند گرفتگی یا کشیدگی عضلات مقابله کند. برخی از گرفتگی ها ناشی از تشکیل اسیدلاکتیک در عضلات می باشد که این روغن با دارا بودن ترکیبات دیورتیک آن را از بین برده و ناراحتی ایجاد شده را رفع می کند. همچنین روغن طبیعی سرو در کاهش سندرم بی قراری که یک بیماری عصبی است که باعث اسپاسم های خفیف و غیرقابل کنترل در پاها می شود نیز کاربرد دارد. کسانی که دچار این مشکل هستند معمولا از عدم تمرکز رنج می برند و قادر به انجام کارهای روزمره خود بخوبی نیستند، ولی زمانیکه از این روغن به صورت موضعی استفاده می کنند این روغن با کاهش اسپاسم - افزایش گردش خون و کاهش دردهای موضعی باعث کمک به این افراد می شود.

روغن طبیعی سرو

- حذف سموم بدن

روغن سرو دیورتیک (ادرار آور) می باشد. بنابراین کمک می کند سمومی که وارد بدن شده اند خارج شوند. همچنین باعث عرق کردن نیز می شود که این امر به بدن کمک می کند تا به سرعت سموم ، نمک و آب اضافه را از بین ببرد. این باعث جلوگیری از ایجاد آکنه و سایر مشکلات پوستی نیز می شود.
حذف سموم بدن به تمیز شدن کبد نیز کمک می کند که این منجر به کاهش سطح کلسترول بدن بصورت طبیعی می شود.

- افزایش انعقاد خون

روغن سرو دارای قدرت متوقف کردن جریان خون اضافی می باشد که این بخاطر داشتن ترکیبات هموستاتیک و قابض کننده است. روغن سرو باعث انقباض عروق خونی می شود که جریان خون را تحریک می کند و باعث انقباض پوست، ماهیچه ها، فولیکول های مو و لثه ها می شود. این خاصیت منقبض کننده روغن سرو باعث می شود بافتها محکمتر و فولیکولهای مو قویتر و درنتیجه ریزش مو کاهش یابد. دارا بودن خاصیت متوقف کردن جریان خون اضافی و افزایش انعقاد خون باعث شده که این روغن به یک روغن مفید برای ترمیم جراحات ، بریدگی ها و زخم های باز تبدیل شود.
برای کاهش کبودی ناشی از زخم و جراحات میتوان از ترکیب روغن سرو و روغن نارگیل استفاده کرد.

- دئودورانت طبیعی

روغن سرو دارای بوی تمیز تند و مردانه ای دارد که باعث ایجاد شادابی و انرژی بخشی می شود. این روغن با داشتن ترکیبات آنتی باکتریالی خود می تواند براحتی جایگزین دئودورانت های شیمیایی بشود.
روغن سرو از تعریق و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند. شما میتوانید حتی پنج یا ده قطره از این روغن را در مایع دستشویی یا پودر لباسشویی بریزید و ببینید که چطور پس از استفاده احساس تازگی و نشاط در وجودتان زنده می شود. اینکار را بخصوص در فصل زمستان انجام بدهید تا از افسردگی و دلمردگی زمستانه خلاص شوید.

- از بین بردن اضطراب

روغن طبیعی سرو دارای اثرات آرامش بخش می باشد و زمانیکه بصورت موضعی یا رایحه درمانی استفاده شود احساس آرامش و ریلکسی به شما خواهد داد. این روغن همچنین انرژی زا می باشد و تحریک کننده احساس شادی و راحتی می باشد. بنابراین برای کسانی که زیر فشار عصبی و استرس هستند و همینطور افرادی که مشکل بی خوابی دارند و یا به تازگی شوک عاطفی زا تجربه کرده اند بسار مفید می باشند.

- درمان واریس و سلولیت با روغن طبیعی سرو 

بخاطرداشتن خاصیت تحریک کننده گردش خون ، روغن سرو یک درمان خونگی برای واریس می باشد. همچنین این روغن باعث درمان سلولیت بر روی پاها، پهلوها، شکم و بازوها نیز می شود.

طرز تهیه سرم برای درمان واریس

مواد لازم:

10 قطره روغن اسانسی گریپ فروت

10 قطره روغن سرو

30 گرم (روغن نارگیل +  روغن هسته انگور ) به میزان مساوی

طرز استفاده:

می توانید از یک بلندر یا میکسر برای میکس کردن اینها استفاده کنید. هرشب مقداری از این ترکیب را بروی محل مورد نظر ماساژ بدهید.

ضد جوش

جالبه بدانید یونیان و رومانیان باستان بر این عقیده بودند که بعد از مرگ اولین درختی که می بینند درخت سرو می باشد. و این به خاطر خاصیت و ظاهر اسرآمیز این درخت بود. این گیاه قادر است زیبایی را به پوست شما بازگرداند.
روغن طبیعی سرو برای درمان آکنه بسیار مفید می باشد به این علت که از ترشح بیش از حد چربی از غدد چربی که باعث چرب شدن پوست و مستعد کردن آن به ابتلا به آکنه جلوگیری می کند. و آن چیزی که روغن سرو را استثنا می کند این است که این روغن ضد حساسیت زا و غیر فتوتوکسیک می باشد به این معنی که شما بعد از استفاده از این روغن نباید نگران در معرض قرار گرفتن نورآفتاب باشید. با این حال هیچوقت ازاین روغن قبل از رقیق کردن با روغن خای حامل استفاده نکنید.

روغن طبیعی سرو

طرز تهیه سرم برای درمان جوش

مواد لازم:
60 گرم روغن هسته انگور
12 قطره روغن سرو
12 قطره روغن یلانگ یلانگ
طرز استفاده:
این روغن ها را با هم ترکیب می کنیم و هرشب مقداری از آن را بر روی پوست شسته شده و تمیز ماساژ می دهیم. این روغن را در یک مکان تاریک و خنک نگهداری کنید.

طرز تهیه سرم آبرسان به پوست

برای تهیه این سرم کافیست مقدار کمی از روغن سرو را با گلاب ترکیب کنید این ترکیب همزمان هم کار آبرسانی و هم کنترل چربی پوستتان را انجام می دهد. قبل از هر استفاده این ترکیب را بخوبی تکان دهید تا با هم ترکیب شوند چون روغن در آب (گلاب) حل نمی شود.

 

خرید روغن هسته انگور ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

خواص روغن زنجبیل

خواص روغن زنجبیل ، بهترین درمان‌ آرتروز، رماتیسم و دردهای عضلانی

قرن‌های می‌گذرد که توانایی درمانی زنجبیل شناخته شده است و یونانی‌ها و رومی‌ها فراوان از این ادویه مفید بهره‌مند شده‌اند . این گیاه بومی آسیای جنوب شرقی است . از ساقه‌های زیرزمینی آن ادویه می‌سازند و به وسیله تقطیر با بخار روغن فرّار تهیه می‌کنند . تقطیر روغن ، بیشتر در انگلستان انجام می‌گیرد و حاصل آن مایعی است به رنگ زرد روشن ، متمایل به سبز کم‌رنگ کهربایی ، با رایحه گرم و دلپذیر ادویه‌ای .
ادامه مطلب
روغن هسته انگور برای پوست صورت

معجزه روغن هسته انگور برای پوست صورت

اگر پوست صورت شما مستعد جوش است و به دنبال یک راه درمان قطعی برای رفع این مشکل هستید، روغن هسته انگور برای پوست صورت شما مناسب است. این روغن نه تنها جوش و آکنه را از صورت شما محو می‌کند، بلکه اثر بسیار زیادی نیز بر خشکی پوست شما گذاشته و آن را آّ‌ب‌رسانی می‌کند. این روغن شگفت‌انگیز می‌تواند چین و چروک‌های پوست شما را  درمان کند. پس با خرید یک محصول ارگانیک خالص و باکیفیت چند مشکل پوستی شما درمان خواهد شد. در این مقاله به بررسی خواص این روغن برای پوست می‌پردازیم و شما را با یک برند مطمئن آشنا می‌کنیم تا بتوانید با خیال راحت از محصولات آن استفاده کنید. تا انتهای مقاله با ما باشید.
ادامه مطلب
علت ریزش ابرو

مهمترین علت ریزش ابرو و روش جلوگیری از آن

ابروهای زیبا و پرپشت چهره شما را جذاب می‌کنند. ابروها این قدرت را دارند که عیب‌های جزیی صورت را بپوشانند. مثلا اگر چشم‌های کوچکی دارید ولی در عوض ابروهای سالم و پرپشتی دارید، صورت شما زیبایی خودش را حفظ خواهد کرد. شکل ابروها تاثیر مستقیمی بر فرم صورت شما دارند. ابروهای گرد چهره شما را مهربان‌تر می‌کنند در حالی که ابروهای شکسته و زاویه‌دار فرمی جدی به صورت شما می‌دهند. پس اگر در آینه به چهره خودتان نگاه می‌کنید و از ریزش ابروهای خود نگران هستید تا انتهای مقاله با ما باشید تا با علت ریزش ابرو و روش‌های درمان آن آشنا شوید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید