سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
ایکون نحوه مصرف روغن ها
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
به قلم نارین‌گل
خرید روغن بادام شیرین ارگانیک

در خانه مرطوب کننده گیاهی بسازید

استفاده از ماسک طبیعی یکی از بهترین روش ها برای مرطوب نگه داشتن پوست صورت است. ترکیب روغن بابونه و عشل، مرطوب کننده ی بسیار خوبی است که می تواند پوست را شاداب نگه دارد.برای ساخت مرطوب کننده گیاهی با ما همراه باشید.

دو قاشق غذاخوری عسل طبیعی را با سه قاشق غذاخوری روغن بادام روی حرارت ملایم مخلوط کنید. سپس این ترکیب را زا روی حرارت برداشته و 10 قطره از اسانس بابونه را به آن اضافه کرده و آرام هم بزنید تا سرد شود. سپس روی پوست صورتتان بگذارید تا 30 دقیقه روی پوست بماند. این ماسک مرطوب کننده گیاهی کمک می کند تا سلول های پوست بتوانند میزان رطوبت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

خرید اینترنتی روغن بادام شیرین 

برای پوست های طبیعی مصرف روغن هسته ی انگور و جوجوبا پس از حمام مفید است.

خرید اینترنتی روغن هسته انگور 

خرید اینترنتی روغن جوجوبا 

بابونه برای پوست های خشک

برای افرادی که پوست های خشکی دارند، روغن های طبیعی مانند دانه انگور، روغن زیتون، بادام شیرین و بنفشه نقش مهمی در رطوبت بخشی پوست دارند.

اگر می خواهید معجزه ی گیاهان را روی پوست خشک ببینید، ترکیب ریحان، بابونه و گل همیشه بهار را فراموش نکنید. این محلول طبیعی، خشکی پوست را بر طرف می کند و اسپری کردن آن به صورت روزانه روی پوست صورت، موجب آب رسانی به سلول های پوستی می شود.

بهتر است اسپری کردن این محلول را دو بار در روز روی پوست خود امتحان کنید تا در مدت زمان کوتاهی (دو هفته) به نتیجه ی مطلوب برسید.

استفاده از خامه، روغن بادام و روغن زیتون هر کدام به صورت روزانه (روز اول خامه، روز دوم روغن بادام و روز سوم روغن زیتون) نیز برای پوست های خشک و آسیب دیده بسیا رمفید است و به لطافت آن کمک می کند.

گلاب مرطوب کننده ی پوست های حساس

برای پوست حساس باید از مرطوب کننده گیاهی استفاده کرد که مقابل سوزش، خارش و قرمزی پوست مدافع باشدو کرم آلوئه ورا و بابونه برای این گروه قابل استفاده نیستند، اما گلاب بسیار پر فایده است.

برای تهیه کردن این ماسک کافی است نصف لیوان گلاب را با دو قاشق غذاخوری گلیسیرین ترکیب کنید، درون یک شیشه تمیز و دودی رنگ بریزید و پس از بستن در ظرف، آن را به خوبی تکان دهید. پس از مخلوط شدن گلاب و گلیسیرین این مخلوط را روی دستمالی تمیز و نخی اسپری کنید و آن را به مدت یک ساعت روی صورت خود قرار دهید. یادتان باشد باید این پارچه را مرطوب کنید تا آب رسانی مناسب برای پوست تان انجام شود.

پوست های چرب هم مرطوب کننده می خواهند

بسیاری از افراد با پوست چرب فکر می کنند نیازی به مصرف مرطوب کننده ندارند، در حالیکه این تصور اشتباه است. انواع پوست ها به مرطوب کننده ی مناسب خود نیاز دارند. اگر شما پوست چربی دارید، باید گرد و خاک و چربی اضافه را با یک مرطوب کننده ملایم از بین ببرید. مرطوب کننده های بدون روغن یا سرم می تواند از پوست بهتر مواظبت کنند.

لطافت پوست با خیار

استفاده از خیار و شیر پر چرب نیز نقش مناسبی در زیبایی پوست ایفا می کند زیرا آب رسان های خوبی برای سلول های پوستی هستند. یک خیار تازه را پوست کنده و مغز آن را به صورت حلقه های باریک درآورید، سپس یک کاسه ی کوچک را پر از شیر پر چرب کنید و حلقه های باریک خیار را 10 دقیقه درون آن خیس کنید. این حلقه ها را روی صورت تان بگذارید و اجازه دهید 20 دقیقه بماند. بعد شیری را که حلقه های خیار درون آن بوده با کمک پنبه روی صورت خود مالیده و اجازه دهید 10 دقیقه روی پوست بماند. این ترکیب یکی از معجزه آساترین ترکیب های طبیعی برای حفظ نرمی و نشاط پوست است.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خرید روغن هسته انگور ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

خواص روغن سنجد تلخ

خواص روغن سنجد تلخ و فواید شگفت انگیزش

روغن سنجد تلخ یک روغن همه فن حریف است. خواص روغن سنجد تلخ هم برای موها و هم برای پوست شما ثابت شده است. چه چیزی بهتر از یک محصول ارگانیک که بتواند بسیاری از مشکلات پوست و موی شما را برطرف کند؟ این روغن بی‌اغراق برای پوست و موی شما معجزه می‌کند. در این مقاله با فواید این روغن برای پوست و مو آشنا می‌شوید و سپس برای یک خرید مطمئن شما را راهنمایی می‌کنیم تا بتوانید با خیال راحت از یک روغن باکیفیت و خالص استفاده کرده و از فواید آن لذت ببرید.  
ادامه مطلب
خواص روغن جوجوبا برای مو

خواص روغن جوجوبا برای مو و پوست

روغن جوجوبا از گذشته‌های دور به عنوان یک روغن بی‌نظیر و فوق‌العاده موثر شناخته شده است. به طوری که خواص روغن جوجوبا برای پوست و مو زبانزد افرادی است که از محصولات بهداشتی و آرایشی ارگانیک استفاده می‌کنند. به خصوص خواص روغن جوجوبا برای مو بسیار معروف است چرا که هم موها را مرطوب می‌کند و هم به رشد آنها کمک می‌کند. این روغن علاوه بر خواص زیادی که برای مو دارد، مژه‌ها و ابروها را تقویت کرده، چین و چروک‌های صورت را از بین می‌برد و در درمان شوره سر نیز بسیار مفید است. در ادامه به بررسی این روغن می‌پردازیم و برای خرید یک محصول مطمئن شما را راهنمایی می‌کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید