سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
آروماتراپی
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
به قلم نارین‌گل
خرید روغن آووکادو ارگانیک

پاشویه گیاهی آرامش بخش برای پاهایی نرم و زیبا

فصل تابستان فصل پوشیدن صندل و کفش های خنک تابستانی است. اما ممکن است بعد از چند ماه پوشیدن کفش های کتانی و پوشیده پوست و نرسیدن به پاهایتان کف پایتان زبر و پوسته پوسته باشد و نتوانید از صندل استفاده کنید. در ادامه طرز تهیه یک پاشویه گیاهی فوق العاده برای نرم شدن و خوشبو شدن کف پاها و ریکلس شدن بدن در اختیار شما قرار می دهیم تا با خیال راحت کفش های مورد علاقه تان را بپوشید. برای تهیه این پاشویه به نمک (اگر نمک دریاچه باشد بهتر است) و مقداری جوش شیرین نیاز دارید. نمک به همراه آب گرم به نرم شدن پوست کمک م یکند و مواد معدنی لازم را برای بدن تامین می کند. علاوه بر این پاشویه نمک به سم زدایی بدن نیز کمک می کند. جوش شیرین حتی مقدار کم آن به عنوان یک ضد تعریق عمل می کند. در این پاشویه از گل های خشک سرخ و بابونه نیز استفاده می کنیم تا حس اسپا مانند بهمان دست بدهد. گل سرخ و بابونه اثر آرام بخش دارن و پاشویه آن ها به ریلکس شدن شما کمک می کند و پوست را نیز آرام می کنند. در این پاشویه به یک قاشق روغن تغذیه کننده برا یمرطوب سازی پا نیاز داریم. علاوه بر این چند قطره روغن اسانسی معطر به انتخاب خودتان می تواند به آرامش بیشتر و خوشبو شدن پاها کمک کند. توصیه می کنیم در آخر هر هفته از این پاشویه استفاده کنید تا هم خستگی در کنید و هم پاهایی زیبا داشته باشید.

مواد لازم برای تهیه پاشویه گیاهی :

1 قاشق غذاخوری گل سرخ خشک

1 قاشق غذاخوری بابونه خشک

½ فنجان نمک دریاچه

1 قاشق غذاخوری جوش شیرین

1 قاشق غذاخوری روغن تغذیه کننده (مثل روغن زیتون، روغن آووکادو یا روغن بادام شیرین)

خرید اینترنتی روغن آووکادو خالص 

6 قطره روغن اسانسی معطر ( مثل روغن پرتقال، روغن اسطوخودوس، روغن یاس و ...)

نحوه تهیه:

    1. گل سرخ و بابونه خشک را در آسیاب برقی بریزید و یا با هاون بکوبید تا پودر شود
2. در یک کاسه متوسط نمک، جوش شیرین و روغن زیتون و یا آووکادو را مخلوط کنید و سپس گل ها را به آن اضافه کنید

3. این مخلوط را در یک ظرف ریخته و نگهداری کنید. در زمانی که برایتان مطلوب ایت تا پاشویه دهید مقداری از این ترکیب را استفاده کنید.

نحوه استفاده از پاشویه گیاهی:

    1. یک تشت را با آب گرم پر کنید و مقداری از مخلوط را در آن بریزید و بهم بزنید.
    2. وقتی آب به دمای مطلوب رسید پای خود را برای 30 دقیقه در آن قرار دهید و ریلکس کنید. می توانید چای بنوشید و کتاب بخوانید و یا سریال مورد علاقه تان را تماشا کنید.
3. بعد از پاشویه پای خود را خشک کنید و بشویید و سپس از کرم یا روغن نرم کننده پا استفاده کنید. اگر کف پاهیتان خیلی زبر است ابتدا با سنگ پا کف پا را ماساژ دهید، پا را بشویید و سپس از نرم کننده پا استفاده کنید.

امیدواریم از این پاشویه استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

خرید روغن پرتقال ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

خشکی پوست صورت

چگونه خشکی پوست صورت را رفع کنیم؟

بسیاری از سلبریتی‌ها و بازیگران در روتین پوستی خود از مرطوب‌کننده استفاده می‌کنند. به طور مثال وقتی از « نیکول کیدمن» هنرپیشه سرشناس هالیوود درباره روتین پوستی سوال می‌کنند، او به مرطوب‌کننده پوست خود و استفاده منظم از آن اشاره می‌کند. چرا که پوست صورت ممکن است در اثر استفاده از مواد آرایشی و نیز هوای سرد و خشک زبر و ملتهب شود. ابتلا به خشکی پوست صورت در بین افراد بسیار متداول است و به راحتی با کمک مرطوب‌کننده‌ها و روغن‌های ارگانیک درمان می‌شود. با این حال باید توجه داشته باشید که خشکی پوست اگر درمان نشود سطح پوست را تیره می‌کند. همچنین پوست خشک خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و به راحتی چروک می‌شود. بنابراین اگر پوست صورت شما خشک شده تا انتهای مقاله با ما باشید تا با بهترین روش‌های درمان خشکی پوست آشنا شوید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید