سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
مرحله دوم خاک رس
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
به قلم نارین‌گل
خرید روغن نارگیل خالص ارگانیک

دستور تهیه کرم و سرم دور چشم

برای آشنایی با نحوه تهیه سرم دور چشم با ما همراه باشید.

1. کرم معجزه گر دور چشم

پوست آسیب پذیر دور چشم اولین جایی روی صورت است که چروک ها روی آن ظاهر می شود. پوست ما چربی کم تری برای محافظت از پوست در این قسمت تولید می کند و با خندیدن و حرکات صورت این قسمت بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد. یک راه برای درمان و محافظت از پوست حساس این نقطه استفاده از یک کرم دور چشم سرشار از ویتامین E و ویتامین A است. درست کردن این کرم شب دور چشم تقریبا کار راحتی است فقط کافی است کمی صبر و حوصله داشته باشید تا یک کرم فوق العاده داشته باشید که با کرم های گران قیمت دور چشم برابری می کند. کافی است شب ها پیش از خواب مقداری از این کرم را دور چشم بزنید دهید. روغن زردآلوی موجود در این کرم سرشار از ویتامین A و E است و می توان از آن به عنوان بوتاکس طبیعی یاد کرد زیرا برای درمان چروک ها و سفت کردن پوست فوق العاده است و به راحتی جذب پوست می شود.

دستور تهیه و نحوه مصرف سرم دور چشم :

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل

2 قاشق غذاخوری موم زنبورعسل

½ فنجان روغن هسته زردآلو

1 قاشق غذاخوری کره کاکائو

3-4 قطره روغن مر

ابتدا موم زنبور عسل، روغن نارگیل و کره کاکائو را در یک کاسه ریخته و روی حرارت غیر مستقیم (قابلمه آب در حال جوش) قرار دهید تا آب شوند سپس بهم بزنید تا خوب مخلوط و یکدست شوند، سپس کاسه را از روی حرارت بردارید و روغن هسته زردآلو و روغن مر را اضافه کرده و خوب بهم بزنید. سپس مخلوط را در یک ظرف کرم ریخته و در آن را ببنید و بگذارید کرم سفت شود. این کرم را در جای خشک و خنک و بدون نور نگهداری کنید. هر شب پیش از خواب مقداری از کرم با نوک انگشتان به آرامی بر اطراف و دور چشم بمالید.

2. سرم ضد چروک دور چشم

برای اطراف چشم می توان از یک روغن سنگین تر هم استفاده کرد زیرا بیشتر در معرض چروک است و خشک تر است.

چرا روغن آووکادو؟

آووکادو برای زیر و دور چشم فوق العاده است زیرا سرشار از اسیدهای چرب مفید است که سطح رطوبت پوست و ویتامین A، C و E را متعادل کرده و آثار رادیکال های آزاد بر چهره را کاهش می دهد. بعد از استفاده از سرم صورت در شب مقداری از کرم دور چشم خودتان را نیز بزنید تا تاثیر این سرم بیشتر شود.

طرز تهیه سرم ضد چروک دور چشم:

2 قاشق غذاخوری روغن آووکادو

2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل

10قطره روغن ژرانیوم

اگر لازم است روغن نارگیل را آب کنید و سپس تمام روغن ها در یک بطری تیره بریزید و خوب بهم بزنید.هر شب قبل از خواب 3 تا 5 قطره از این سرم را بر روی انگشتان ریخته و با ضربه آهسته بر زیر چشم بزنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. .

خرید روغن هسته زردآلو ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

فواید ماساژ درمانی

فواید ماساژ درمانی چیست؟

از گذشته‌های دور افراد زیادی از ماساژ درمانی برای رفع مشکلات جسمی و فیزیکی استفاده می‌کنند. ماساژ درمانی یکی از بهترین روش‌ها برای رفع دردهای عضلانی، مفاصل و استخوان‌هاست. ماساژ درمانی به شیوه‌های متفاوتی انجام می‌شود. در این مقاله با فواید ماساژ درمانی برای بدن آشنا می‌شوید. همچنین روغن‌های ارگانیک مناسب برای ماساژ درمانی را به شما معرفی می‌کنیم و در انتهای مقاله برای یک خرید مطمئن شما را راهنمایی می‌کنیم.
ادامه مطلب
خاصیت روغن کندر برای پوست

8 خاصیت روغن کندر برای پوست و مو

روغن کندر یک روغن اسانسی است که برای پوست و مو بی‌نظیر است. هریک از روغن‌های اسانسی خواص و مزایای خاص خود را دارند و برای منظور متفاوتی مصرف می شوند. ما با ترکیب کردن این روغن‌ها و البته اضافه کردن روغن حامل به این ترکیب، می توانیم سرم یا کرم خانگی خود را با روغن‌هایی کاملا ارگانیک تهیه کنیم. در این مقاله به بررسی خاصیت روغن کندر برای پوست و مو می‌پردازیم و به سوالات شما در رابطه با این روغن پاسخ می‌دهیم. در انتهای مقاله برای خرید روغن کندر باکیفیت شما را راهنمایی می‌کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید