سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
تونر و مرطوب کننده
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
به قلم نارین‌گل
خرید روغن شمعدانی ارگانیک

دستور تهیه تونر گیاهی بر اساس نوع پوست

استفاده از تونر یکی از مراحل ضروری مراقبت از پوست است. همان طور که می دانید.تونر ها برای بازگرداندن سطح pH پوست پس از پاکسازی ضروری هستند. تونرها به پاک کردن چربی اضافی، مواد آرایشی و آلودگی های باقیمانده از پوست و منافذ آن کمک می کنند. انواع مختلفی از تونرها در بازار وجود دارد اما اگر می خواهید یک تونر گیاهی داشته باشی که هیچ گونه مواد مضر و شیمیایی در آن وجود ندارد که به پوست و سلامتی شما آسیب برساند با ما همراه باشید.

1. تونر پوست های مختلط:

این تونر گیاهی چربی اضافی پوست را کاهش می دهد، pH پوست را تنظیم می کند، پوست را ضدعفونی و عمیقا پاکسازی می نماید التهاب پوست را کاهش می دهد و از ایجاد جوش جلوگیری می کند. برای تهیه این تونر 1 قاشق غذاخوری سرکه سیب طبیعی برای بازگرداندن pH طبیعی پوست، 3 قاشق غذاخوری گلاب برای خاصیت قبض کنندگی و کوچک کردن منافذ، 3 قطره روغن کندر برای مرطوب سازی و یکدست سازی پوست، 3 قطره روغن شمعدانی برای خواص ضد باکتریای و ضد عفونی کننده و کاهش جای جوش و اسکار، 3 قطره روغن یلنگ یلنگ برای تنظیم چربی و رطوبت پوست و پیشگیری از جوش را در یک ظرف اسپری ریخته و قبل از هر بار مصرف خوب تکان دهید. هر شب پس از پاکسازی صورت مقداری از تونر را روی پنبه ریخته و صورت خود را با آن پاک کنید.

2. تونر پوست های چرب و ضد جوش:

این تونر دارای مواد ضد عفونی کننده و ضد جوش قوی است و با تنظیم چربی و رطوبت پوست از ایجاد جوش های پوستی جلوگیری می کند و برای افرادی که دارای پوست مستعد جوش هستند یک تونر گیاهی فوق العاده است. برای تهیه این تونر 1 قاشق غذاخوری سرکه سیب طبیعی برای بازگرداندن pH طبیعی پوست، 3 قاشق غذاخوری گلاب برای خاصیت قبض کنندگی و کوچک کردن منافذ، 3 قطره روغن درخت چای برای خواص ضد باکتریایی و ضد جوش، 3 قطره روغن اسطوخودوس برای خواص آرام بخشی و ضد جوش و هم چنین ترمیم جای جوش و اسکار در یک ظرف اسپری ریخته و قبل از هر بار مصرف خوب تکان دهید. هر شب پس از پاکسازی صورت مقداری از تونر را روی پنبه ریخته و صورت خود را با آن پاک کنید.

3. تونر پوست های خشک و ضد چروک:

این تونر دارای مواد مرطوب کننده ای است که رطوبت و چربی پوست را به تعادل می رسانند و یک آبرسان فوق العاده برای پوست های خشک است. برای تهیه این تونر نصف قاشق غذاخوری روغن نارگیل را برای خواص مرطوب کنندگی و پاک کنندگی، 3 قاشق غذاخوری گلاب برای خاصیت قبض کنندگی و کوچک کردن منافذ و آبرسانی، 3 قطره روغن کندر برای خواص ضد چروک و یکدست کردن پوست، 3 قطره روغن مر برای آبرسانی عمیق در یک ظرف اسپری ریخته و قبل از هر بار مصرف خوب تکان دهید. هر شب پس از پاکسازی صورت مقداری از تونر گیاهی را روی پنبه ریخته و صورت خود را با آن پاک کنید.

4. تونر پوست های حساس:

اگر پوستتان حساس و ملتهب است. برای کاهش قرمزی و حساسیت پوست و به تعادل رساندن چربی و رطوبت پوست کافی است 3 قاشق غذاخوری گلاب برای خواص آبرسانی و آرام کنندگی، 3 قطره روغن رز برای خواص ضد التهابی، آبرسانی عمیق و ضد چروک و 2 قطره روغن بابونه برای خواص فوق العاده ضد التهابی و آبرسانی پوست را در یک ظرف اسپری ریخته و قبل از هر بار مصرف خوب تکان دهید. هر شب پس از پاکسازی صورت مقداری از تونر را روی پنبه ریخته و صورت خود را با آن پاک کنید.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خرید روغن یلنگ‌ یلنگ ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

درمان چاکرای پنجم

پاکسازی و درمان چاکرای پنجم (چاکرای گلو)

چاکرای گلو در ناحیه سیب آدم قرار دارد. در صورتیکه این چاکرا در تعادل نباشد روابط بین فردی شما موثر و جدی نخواهد بود و در برقراری ارتباط با دیگران با مشکل روبرو خواهید بود. هم چنین چاکرای گلو اگر تیره شده باشد شما نمی توانید با اعتماد به نفس و رسا صحبت کنید و حرفتان را بزنید. از مراقبه تا رایحه درمانی راه هایی بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند چاکرای پنجم خود را پاکسازی کرده و به تعادل برسانید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید