سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
مرحله دوم خاک رس
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
به قلم نارین‌گل
خرید روغن علف لیمو ارگانیک

3 دستور تهیه از چای سبز برای درمان جوش سر سیاه و…

چای سبز به دلیل خواص آنتی اکسیدانی، انتی باکتریایی و ضد پیری خود برای پوست فوق العاده است. چای سبز التهاب پوست، جوش صورت و چروک های پوستی را کاهش می دهد. پس هر چقدر از چای سبز در فرمول محصولات مراقبت از پوست خانگی استفاده کنید کم است. در ادامه 3 دستور برا یتهیه 3 محصول بی نظیر پوست با چای سبز را برای شما آماده کرده ایم. در ادامه به بررسی درمان جوش سر سیاه با چای سبز می پردازیم.

1. ماسک چای سبز و عسل ( درمان جوش سر سیاه ) :

مواد داخل این ماسک سرشار از آنتی اکسیدان هستند و برای درمان التهاب و قرمزی بی نطظیر هستند و از بوجود آمدن جوش های سرسیاه جلوگیری می کند. علاوه بر این، این ماسک رایحه فوق العاده ای دارد. این ماسک برای درمان لک هم مناسب است. این ماسک آلودگی ها را از منافذ پوست کاملا پاکسازی می کند و طولی نمی کشد که پوستتان خواهد درخشید. مواد لازم: 1 عدد تی بگ چای سبز

1 قاشق غذاخوری عسل

5 قطره روغن علف لیمو

طرز تهیه و مصرف:

چای کیسه ای سبز را باز کرده و چای داخل آنرا در یک کاسه بریزید و با یک قاشق عسل مخلوط نمایید و 5 قطره روغن علف لیمو اضافه کرده و مجددا مخلوط کنید. مقداری از ماسک بر روی صورت و گردن بمالید و بگذارید برای 15 دقیقه روی صورتتان بماند سپس با آب گرم شست و شو دهید.

2. تونر چای سبز (خنک کننده و آبرسان):

اگر بعد از استفاده از تونرهای دیگر احساس می کنید پوستتان بیش از حد خشک می شود از این تونر استفاده کنید. تونر چای سبز شاداب کننده و خنک کننده است و به پوستتان انرژی می دهد و آنرا عمیقا آبرسانی می کند.

مواد لازم:

نصف فنجان لیوان دم کرده چای سبز(خنک شده)

1 قاشق غذاخوری سرکه سیب

5 قطره روغن اسطوخودوس یا درخت چای

طرز تهیه و مصرف:

در یک ظرف اسپری کوچک چای دم شده، سرکه سیب و روغن اسطوخودوس را مخلوط نمایید و خوب بهم بزنید. هر روز صبح و شب این تونر را روی پوست اسپری کنید و یا مقداری از آنرا روی یک تکه پنبه ریخته و صورت و گردن را با آن پاک کنید.

3. کرم مرطوب کننده چای سبز (نرم کننده و احیا کننده):

چای سبز می تواند صدمات ناشی از نور خورشید را درمان کند و نشانه های پیری پوست را کاهش دهد. روغن هسته زردآلو به بازسازی و جوان سازی پوست کمک می کند. کره کاکائو و روغن بادام شیرین مرطوب کننده و نرم کننده های فوق العاده ای هستند.

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری موم زنبور عسل.

1 قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین

1 قاشق غذاخوری کره کاکائو

1 قاشق چایخوری روغن هسته زردآلو

1 عدد تی بگ چای سبز

10 قطره روغن مریم گلی

طرز تهیه :

کره کاکائو را به همراه روغن هسته زردآلو و روغن بادام شیرین و موم زنبور عسل روی حرارت غیر مستقیم (داخل یک ظرف شیشه ای روی قابلمه در حال جوش) آب کنید و خوب مخلوط کنید و بگذارید خنک شود در همین حین چای سبز را دم کرده و پس از خنک شدن به بقیه مواد اضافه نمایید، در مرحله آخر وقتی مخلوط دمای متوسطی دارد روغن مریم گلی اضافه نمایید و مخلوط را داخل ظرف کرم بریزید و بگذارید خنک شود.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خرید روغن هسته زردآلو ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید