سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
فواید روغن رز
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
به قلم نارین‌گل
خرید روغن هسته زردآلو ارگانیک

4 روش استفاده از روغن رز برای پوستی جوان و بدون جوش

روغن رز سرشار از ویتامین و مواد معدنی است که به شما پوست و مویی را هدیه خواهد داد که رویایش را دارید. فقط کافی است تصور کنید چه مقدار مواد مغذی در یک بطری روغن رز وجود دارد. روغن رز خواص فوق العاده ای برای پوست دارد از درمان جوش، کاهش نشانه های پیری، درمان لک تا داشتن پوستی جذاب، بی نقص و درخشان! در ادامه با فواید روغن رز آشنا می شویم. از آنجاییکه روغن رز فوق العاده قوی است یک قطره از آن می تواند تاثیر بی نظیری داشته باشد.

چطور از این روغن برای پوست و مویی زیبا استفاده کنیم؟

روغن ضد چروک و تغذیه کننده:

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری روغن هسته زردآلو (خرید روغن هسته زردآلو)

4 قطره روغن اسانسی رز (خرید روغن  اسانسی رز)

1 قطره روغن اسانسی شمعدانی (خرید روغن اسانسی شمعدانی)

2 قطره روغن اسانسی اسطوخودوس

نحوه مصرف و تهیه:

تمای روغن ها را دریک بطری اسپری کوچک ریخته و مخلوط کنید. هر شب قبل از خواب صورت خود را شست و شو داده و ظرف اسپری را خوب تکام دهید سپس مقداری کمی از روغن را کف دست ریخته و روی صورت ماساژ دهید.

فواید روغن رز

ماسک ضد جوش رز:

مواد لازم:

2 قطره روغن رز

1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

1 قاشق غذاخوری ماسک خاک رس

1 قاشق غذاخوری گلاب

نحوه تهیه و مصرف:

همه مواد را در ظرفی ریخته و خوب بهم بزنید تا مخلوط یکدست خمیر مانندی حاصل شود. این ماسک را هفته ای 2 تا 3بار بر پوست تمیز بمالید و بگذارید برای 10 تا 15 دقیقه روی پوست بماند سپس با آب ولرم شست و شو دهید و برای تاثیر بیشتر و درمان جای جوش مقداری گلاب روی صورت اسپری کنید و پس از خشک شدن گلاب از مروط بکننده ضد جوش یا ژل آلوئه ورا استفاده کنید. برای تاثیر بیشتر علاوه بر استفاده از این ماسک چند قطره روغن رز را به کرم مرطوب کننده خود اضافه نمایید. این ماسک برای پوست فوق العاده است و برخی بعد از یک هفته استفاده از این ماسک تغییرات زیادی را احساس کرده اند. پس این ماسک را استفاده کنید و نتیجه اش را به ما بگویید. جلوگیری از جوش و رفع جوش یکی از فواید روغن رز است.

ماسک ضد لک و روشن کننده رز:

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

 
1 قطره روغن رز

1قاشق چایخوری زردچوبه

نحوه تهیه و مصرف:

تمامی مواد را به خوبی مخلوط کنید تا مخلوطی خمیر مانند حاصل شود. از این ماسک 2 بار در هفته استفاده کنید و بعد از شست و شوی صورت روی صورت بمالید و برای 10 تا 15 دقیقه روی صورت بگذارید و بعد از 10 تا 15 دقیقه با آب ولرم شست و شو دهید. بعد از شستن ماسک از اسپری صورت گلاب استفاده کنید.

نرم کننده ضد ریزش مو رز:

مواد لازم:

5 قاشق غذاخوری کره کاکائو (خرید کره کاکائو)

3 قاشق غذاخوری روغن نارگیل (خرید روغن نارگیل)

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

15 قطره روغن رزماری (خرید روغن اسانسی رزماری)

3 قطره روغن رز

فواید روغن رز

نحوه تهیه و مصرف:

برای تهیه این نرم کننده ضد ریزش مو روی حرارت غیر مستقیم (داخل یک کاسه شیشه ای روی قابلمه آب در حال جوش) کره کاکائو و روغن نارگیل را آب کرده و مخلوط کنید و سپس کاسه را از روی حرارت بردارید و روغن زیتون، روغن رزماری و روغن رز را اضافه نمایید و بگذارید مایع خنک و سفت شود.
این نرم کننده را داخل یک ظرف شیشه ای در دارد نگهداری کنید. هفته ای دو تا 3 بار از این ماسک مو بر کف سر و موها بزنید و بگذارید برای 30 تا 60 دقیقه روی موهایتان بماند سپس با شامپو بشویید و سپس روی موهای خود گلاب اسپری کنید.

شما از روغن رز استفاده کردید؟ اگر دستور تهیه ای دارید که تاییدش می کنید آنرا با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

خرید روغن رز ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

درباره نارین گل

25 راهکار کاربردی و شگفت‌انگیز برای داشتن پوست صاف و درخشان را از دست ندهید.

پاکسازی پوست با روغن یا OCM یک روش مطمئن برای رسیدگی و پاکسازی پوست می باشد که شروع استفاده از آن به طب باستانی آیورودیک برمی گردد. این روش شامل ماساژ روغن بر روی پوست،‌ گرم کردن پوست و درنهایت پاک کردن روغن از روی پوست می باشد. اساس فیزیولوژیک و علمی این روش به زبان ساده این است که روغن در نتیجه ماساژ، وارد منافذ پوستی شده و با چربی، دوده و سایر آلودگی ها در عمق این منافذ پیوند برقرار کرده و پس از شستن روغن از پوست همه این آلودگی‌ها نیز به همراه آن شسته می‌شوند و بدون آسیب یا تحریک پوست، آن را عمیقا پاکسازی می‌کند و پوست صاف و درخشان خواهید داشت.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید