سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
کاهش استرس در محل کار
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
به قلم نارین‌گل
خرید روغن اکالیپتوس خالص و ارگانیک

آرامش ، سلامتی ، و کاهش استرس در محل کار ، با استفاده از روغن های گیاهی

رایحه درمانی و استفاده از روغن‌های گیاهی برای کاهش استرس در محل کار

به یاد داشته باشید که برای کاهش فشارهای عصبی محیط کار و کاهش استرس در محل کار ،عصاره‌های دلخواه را به همراه داشته باشید .

در اتومبیل

از این روغن‌ها برای رفع تنش در هنگام رانندگی می‌توان استفاده کرد .شاید هم برای بیدار ماندن هنگام رانندگی به طرف محل کار :

مسافرت همراه با تنش :

3 یا 4 قطره روغن اکلیپتوس روی دستمال کاغذی بریزید و مقابل دریچه خروجی هوای گرم قرار دهید . دالخ اتوموبیل خوشبو می‌شود . یا این که چند قطره روغن روی فرش کف اتومبیل ریخته شود .مواظب باشید روی فرش کم‌رنگ روغن تیره رنگ ریخته نشود .

خرید اینترنتی روغن اکالیپتوس 

روغن‌های گیاهی مخصوص محیط کار :

در انتخاب نوع مخلوط باید مراقب بود که برای سایر همکاران هم‌اتاق نیز بدون اشکال باشد ، به عنوان مثال ، مانند اشخاص باردار یا مبتلایان به فشار خون بالا . در دفتر کار بهتر است از افشانه‌های برقی برای رایحه درمانی و کاهش استرس در محل کار استفاده شود .

کاهش استرس در محل کار

رفع سرماخوردگی :

هنگامی که همکاران دچار سرماخوردگی و آنفولانزا می‌شوند برای کاهش شیوع بیماری عفونی ضروری است ؛ 4 قطره روغن اکلیپتوس ، یا مخلوط 2 قطره درخت چای و 2 قطره رزماری

خرید اینترنتی روغن درخت چای

خرید اینترنتی روغن رزماری 

نیروی محرک ذهن :

وقتی برای مذاکره در یک جلسه مهم و یا رویارویی با کاری چالش‌برانگیز ، به نیروی فکری بیشتری نیاز دارید ؛ 2 قطره نعناع یا 3 قطره رزماری یا 3 قطره اکالیپتوس

خرید اینترنتی روغن نعناع فلفلی 

هفته قبل از عادت ماهانه :

هرگاه شما یا همکارانتا از عوارض قبل از عادت ماهانه رنج می‌برید ، برای کاهش استرس در محل کار و راحتی خود از این مخلوط استفاده کنید : 2 قطره اُترُج ، 2 قطره مریم گلی و 3 قطره شمعدانی عطری ، یا 3 قطره روغن گل محمدی یا 3 قطره بهارنارنج

خرید اینترنتی روغن گریپ فروت

خرید اینترنتی روغن مریم گلی 

خرید اینترنتی روغن شمعدانی 

مخلوط انرژی‌زا :

اگر در اواخر روز در نیروی شما رو به تحلیل است از این مخلوط نیروبخش استفاده کنید : 4 قطره اُترُج ؛ 4 قطره گریپ فروت ؛ 2 قطره سرو کوهی

خرید اینترنتی روغن سرو کوهی 

تنش در محل کار :

این مخلوط جو متشنج اداره را آرام می‌سازد : 2 قطره مرزنجوش ؛ 1 قطره مریم‌گلی ؛ 3 قطره گریپ‌فروت و 3 قطره اُترُج .همچنین از 4 یا 5 روغن استوخودوس نیز به تنهایی می‌توانید استفاده کنید .

فواید دستمال:

چند قطره روغن گیاهی روی دستمال کاغذی و یا دستمال پارچه‌ای در ایام روز بسیار موثر است .اگر پوست حساس دارید دقت کنید روغن به طور مستقیم با پوست بدن تماس نداشته باشد .

سرماخوردگی ، گرفتگی سینوس‌ها یا سردرد :

2 تا 3 قطره اکالیپتوس ، را روی دستمال کاغذی بریزید و داخل پیراهان ، بلوز یا سینه‌بند بگذارید . حرارت بدن رایحه را پخش کرده ، رفع خستگی می‌کند .

شرایط اعصاب خوردکن :

قبل از یک سخنرانی ، امتحان یا شاید پیش از مراجعه به دندان‌پزشک ، از روغن اسطوخودوس استفاده کنید . 3 تا 4 قطره اسطوخودوس روی دستمال کاغذی بریزید و مثل بالا استفاده کنید.

کاهش استرس در محل کار

می‌خواهید سرحال باشید :

3 تا 4 قطره اُترُج یا گریپ‌فروت بر روی یک دستمال بریزید و مانند بالا استفاده کنید .

ماساژ در محیط کار

اگر در هنگام کار اداری گرفتار سردردهای عصبی می‌شوید برای کاهش استرس در محل کار با چند روش ساده ماساژ با روغن اسطوخودوس آرامش می‌یابید .

مالش شقیقه :

یک قطره اسطوخودوس روی انگشتتان بریزید و به شقیقه‌ها (فرورفتگی جزیی در امتداد ابروها) بمالید. به آرامی و بر خلاف جهت ساعت با سر انگشتان شقیقه‌ها را ماساژ دهید .بالافاصله تسکین می‌دهد .

فشار به شقیقه :

یک قطره روغن اسطوخودوس به کف دست بریزید و این روش را برای تسکین سردرد امتحان کنید . دست‌ها را دو طرف سر بگذارید به طوری که کف دست‌ها را روی شقیقه قرار گیرد و نوک انگشتان دست به طرف سقف باشد .سرتان را با پاشنه دست‌ها با حرکت دایره‌وار بمالید ، سپس سر را بین دو دست به شدت فشار داده و در همان حال دست‌ها را به طرف بالا کشیده و موها را با انگشتان گرفته و با ملایمت به طرف بالا بکشید .

با این روش شگفت‌انگیز احساس می‌شود که دردِ سر ، از کله شخص خارج و دور شده است .

کاهش استرس در محل کار

خستگی چشم :

اگر ساعات طولانی در مقابل کامپیوتر می‌نشینید ، ممکن است دچار خستگی چشم شوید . برای اطمینان خاطر ، مرتبا دید چشم معاینه شود و به وط منظم به چشمان خود در مقابل مونیتور استراحت دهید . با روش زیر هر نوع خستگی چشم تخفیف می‌یابد :

آرنج را روی میز گذارده ، کاسه دست‌ها را روی چشمان بسته شده قرار دهید . چند دقیقه‌ای این حالت را حفظ کنید .گرما کف دست ، چشمان خسته و دردناک را آرامش می‌دهد .

خرید روغن درخت‌ چای ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید