سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
روغن پسته
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
به قلم نارین‌گل
خرید روغن شمعدانی ارگانیک

3 خاصیت شگفت انگیز روغن پسته برای پوست و مو

روغن پسته به دلیل ساختار فوق العاده اش اثراتی شگفت انگیز برای زیبایی پوست و مو دارد. در اینجا به 3 مورد از مهم ترین خواص روغن پسته اشاره می کنیم.

1. یک ضد چروک طبیعی بی نظیر:

تجمع بالای ویتامین E در این روغن به انعطاف پذیری پوست کمک می کند. این روغن با روند پیری و چروک های پوستی مبارزه کرده و پوستی جوان و درخشان به شما هدیه می دهد. ویتامین E به بازسازی سلول های پوست و داشتن چهره ای سالم کمک می کند.

نحوه مصرف برای داشتن پوستی جوان:

برای دست یافتن به خواص جوانی روغن پسته هر شب قبل از خواب 1 قاشق غذاخوری روغن پسته را با 2 قطره روغن اسانسی شمعدانی مخلوط کرده و به برای چند دقیقه به آرامی روی پوست صورت و گردن و بخصوص چروک های دور چشم و دور لب ماساژ دهید. اینکار را حداقل برای مدت 6 هفته انجام دهید تا نتایج آن را مشاهده کنید.

روغن پسته
روغن پسته

خرید روغن شمعدانی

2. مرطوب کننده طبیعی فوق العاده:

روغن پسته پوست را به خوبی مرطوب می سازد و تولید سبوم در پوست را به تعادل می رساند و پوستی ابریشمین و بی نقص به شما هدیه خواهد داد.

نحوه مصرف برای مرطوب سازی پوست:

اگر پوست خشکی دارید و به دنبال یک مرطوب کننده طبیعی فوق العاده می گردد کافی است در مواقع لازم مقداری روغن پسته را روی پوست خود ماساژ دهید می توانید مقداری روغن هسته زردآلو و یا هلو برای نتیجه هر بیشتر به روغن پسته اضافه کنید.

3. جلوگیری از ریزش مو:

کمبود بیوتین عامل اصلی ریزش مو است و پسته حاوی مقادیر زیادی از بیوتین است و به جلوگیری از ریزش مو و حتی رشد موهای جدید و داشتن موهایی پرپشت کمک می کند.

روغن پسته
روغن پسته

نحوه مصرف برای داشتن موهایی پرپشت و ضخیم:

برای استفاده از خواص این روغن برای مو کافی است دو قاشق روغن پسته و دو قاشق غذاخوری روغن گردو را در مایکرویو و یا روی حرارت ملایم گرم کنید و بعد از انیکه کمی خنک شد بر روی موها و کف سر به آرامی ماساژ دهید و سپس یک سرتان را با یک حوله یا پارچه تمیز بپوشانید و بگذاردی برای مدت 30 دقیقه به همین حالت باقی بماند سپس با یک شامپوی ملایم مو های خود را بشویید. برای دست یافتن به بهترین نتیجه می توانید این روغن را برای کل شب روی پوست خود باقی بگذارید.

خرید روغن هسته زردآلو

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

خرید روغن هسته زردآلو ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

رایحه درمانی

رایحه درمانی با روغن های اسانسی

این روزها که همه سعی می­‌کنند تا جای ممکن از مصرف داروهای شیمیایی برای بهبود سلامت خود دوری کنند، روش‌های طبیعی پررنگ­تر شده­‌اند. یکی از این روش­‌ها، رایحه درمانی با روغن‌­های اسانسی است. استفاده از روغن­‌های ارگانیک اصل در آروماتراپی از جمله راهکارهایی است که برای بهبود سلامت جسم و روح کاربرد دارد. ما در این مقاله می­‌خواهیم به صورت تخصصی در مورد این فرایند صحبت کنیم تا با آگاهی کامل در خصوص انجام رایحه درمانی تصمیم بگیرید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید