سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
ایکون روغن اسانسی
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
به قلم نارین‌گل
خرید روغن شمعدانی ارگانیک

چند مخلوط با روغن های معطر برای بالا بردن روحیه

برخی از مواقع هست که واقعا احتیاج به انرژی زیادی و بالا بردن روحیه دارید تا روز خود را بهتر شروع کنید یا شاید یک مهمانی گرفته اید که می خواهید حس آرامش و نشاط به مهمانهایتان دست بدهد. روغن های معطر و اسانسی گیاهی راه حلی فوق العاده برای این مواقع هستند. فقط کافی است چند قطره از روغن های مناسب هر موقعیت را در اسانس سوز بریزید تا رایحه شاداب کننده این روغن ها همه را سرحال کند.

مخلوط انرژی زا برای صبح های خواب آلود:

این مخلوط نشاط آور به درد صبح هایی می خورد که اصلا نمی خواهید از رخت خواب بیرون بیایید و اصلا حوصله سرکار رفتن و یا انجام کارهایتان را ندارید. برای اینکه پر انرژی و شاداب شوید و برای بالا بردن روحیه کافی است یک لیوان قهوه و چای برای خودتان بریزید و همان طورکه مشغول میل کردن آن هستید 5 قطره روغن نارنگی، 3 قطره روغن ترنج و 2 قطره روغن شمعدانی را در یک اسانس سوز ریخته و بگذارید در فضای خانه پخش شود تا حسابی سرحال و قبراق شوید و همه افکار نا امید کننده و منفی از ذهن و خانه شما دور شود. حتی می توانید این مخلوط را روی مچ ها و اندکی را روی پوست خود ماساژ دهید تا هم پوستتان شاداب شود و هم روحتان.

خرید روغن شمعدانی

یک مهمانی شام پر نشاط و آرامش بخش:

همه ما دوست داریم وقتی دوستان و آشنایمان برای شام مهمانمان هستند همه چیز به بهترین نحو پیش برود. برای اینکه یک فضای رمانتیک و نشاط آور برای مهمان های عزیزتان فراهم کنید که هیچ وقت فراموش نکنند 2 قطره روغن شمعدانی، 6 قطره روغن ترنج و 2 قطره روغن صندل را در اسانس سوز ریخته و بگذارید فضای خانه را پر کند.

شب های آرام:

این مخلوط برای ایجاد فضای آرام در هنگام شب وبالا بردن روحیه و برای اتاق خواب عالی است. 2 قطره روغن یلنگ یلنگ، 2 قطره روغن گل سرخ ، 6 قطره روغن گریپ فروت را در اسانس سوز بریزید تا بتوانید راحت تا خود صبح بخوابید.

خرید روغن نارنگی

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خرید روغن رز ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

از بین بردن چربی صورت

موثرترین راهکارهای از بین بردن چربی صورت

گویینت پالترو، بازیگر سرشناس آمریکایی پوستی چرب دارد. او همیشه از محصولات بهداشتی و آرایشی بدون چربی استفاده می‌کند تا بتواند پوست سالمی داشته باشد. همچنین او به این نکته اشاره می‌کند که بازیگران به دلیل موقعیت خاص خود لازم است که برای داشتن پوستی شفاف مراقبت‌های خاصی را انجام دهند. به خصوص که پوست چرب مستعد آکنه و جوش است. برای از بین بردن چربی صورت لازم است با نحوه نگهداری پوست چرب آشنا شوید. اگر شما هم این مشکل را دارید تا انتهای مقاله با ما باشید.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید