سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
مرحله سوم
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
به قلم نارین‌گل

لوسیون گل ختمی

برای پیشگیری از بروز این چین و چروک‌ها بهترین راه استفاده روزانه از لوسیون گل ختمی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.

لوسیون یک محصول آرایشی، بهداشتی است که اغلب به‌صورت مایع تولید و به بازار عرضه می‌شود. این محصول معمولا جهت پاک‌سازی و رفع خشکی پوست به کار می‌رود و تاثیر زیادی در باز کردن راه‌های تنفسی پوست و حفظ سلامت آن دارد.افرادی که زیاد آرایش می‌کنند، ورزشکاران، کودکان و نوزادان، افراد مسن و… به دلیل داشتن پوستی با رطوبت کم می‌توانند از لوسیون استفاده کنند. در واقع لوسیون برای این افراد نقش یک پزشک همراه را دارد و با حفظ رطوبت پوست باعث شادابی و طراوت آن خواهد شد.

دستور تهيه لوسیون گل ختمی و درمان خشکی پوست

خشکی پوست نیز از جمله عواملی است که به بروز چین و چروک در سطح پوست منجر می‌شود. هر چقدر میزان رطوبت پوست کمتر و میزان خشکی آن بیشتر باشد، چین و چروک‌های ریز و عمیق تری در پوست نمایان می‌شود. برای پیشگیری از بروز این چین و چروک‌ها بهترین راه استفاده روزانه از این لوسیون است. برای تهیه این لوسیون کافی است ۳۰ گرم از برگ و گل ختمی خشک شده را در ۲ لیوان آب بجوشانید و آن را صاف کنید. این جوشانده را پس از سرد شدن هر شب بعد از پاک کردن کرم‌ها و مواد آرایشی از صورتتان روی پوستتان بزنید. این لوسیون علاوه‌بر آبرسانی به سطح پوست مانع از بروز چین و چروک درصورت می‌شود. شما می‌توانید این لوسیون را تا صبح روی پوست صورت و گردن خود حفظ کنید.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

ماساژ درمانی

تأثیر شگفت‌انگیز ماساژ درمانی با آروماتراپی

قطعاً درباره فواید ماساژ و اثرات مثبت آن روی سلامت جسم و روح، زیاد شنیده‌اید. اما چقدر درباره ماساژ درمانی با آروماتراپی، اطلاعات دارید؟ در آروماتراپی یا ماساژ رایحه‌درمانی، ماساژور از روغن‌های گیاهی که دارای رایحه‌های بسیار مطبوعی هستند، برای ماساژ استفاده می‌کند. استفاده از این رایحه‌ها باعث ایجاد احساس آرامش و تسکین اعصاب در فرد می‌شود. همچنین روغن‌های گیاهی که ماساژور از آن‌ها استفاده می‌کند، فواید زیادی برای سلامت پوست و جسم شما دارند. در ادامه مطلب با تأثیرات فوق العاده آروماتراپی بیشتر آشنا شوید.
ادامه مطلب
از بین بردن جای جوش

کارهایی که برای از بین بردن جای جوش باید انجام دهیم!

ناتالی پورتمن بازیگر آمریکایی در یکی از مصاحبه‌هایش می‌گوید که برای کنترل جوش‌های صورتش رژیم غذایی مناسبی را رعایت می‌کند. او همیشه برای از بین بردن جای جوش‌ هایش از روغن‌های ارگانیک استفاده می‌کند. بازیگران و سلبریتی‌های زیادی هستند که مشکل جوش و آکنه دارند و بسیاری از آنها برای رفع لک جای جوش از محصولاتی استفاده می‌کنند که در آنها روغن‌های ارگانیک مناسب برای رفع لک وجود دارد. حتما شما هم با دیدن جوش‌هایتان در آینه احساس بدی دارید و یا بعد از اینکه جوش‌ها حالت عفونی خود را از دست دادند اثر باقی مانده از آنها زیبایی و شادابی چهره‌تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این مقاله بررسی می‌کنیم که چه کارهایی انجام دهیم تا جای جوش‌ها روی صورت‌ باقی نماند و از چه روغن‌هایی برای درمان جای جوش صورت استفاده کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید