سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
روغن کندر
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
به قلم نارین‌گل
خرید روغن کندر ارگانیک

فواید روغن کندر در شاداب و رفرش کردن چهره

شاید شما هم در مورد فواید روغن کندر برای زیبایی و طراوت پوست چیزهایی شنیده باشید؛ کسانی که  خواهان داشتن پوستی شفاف هستند نباید از خواص این روغن غافل شوند. روغن کندر از صمغ درختی به همین نام به دست می­آید. این روغن دارای فواید کم­‌نظیری بوده و برای درمان طیف وسیعی از بیماری­ها هم استفاده می‌شود.

در ادامه به بررسی اثرات این روغن برای زیبایی پوست پرداخته شده و یقینا اگر شما هم تا پایان مقاله ما را همراهی کنید دیگر پول خود را صرف خرید محصولات پرادعا اما بی‌اثر نکرده و با تهیه این روغن جانی تازه به پوست خود می­بخشید.

آنچه در این مطلب می­خوانیم:

  • فواید روغن کندر برای پوست
  • نحوه استفاده از روغن کندر برای پوست
  • آیا می­توان به طور مستقیم از روغن کندر بر روی پوست ماساژ داد؟
  • آیا روغن کندر برای انواع پوست مناسب است؟
  • ویژگی‌های روغن کندر اصل
  • روغن کندر اصل را از کجا تهیه کنیم؟

اسانس کندر دارای خاصیت ضدمیکروبی، ضدالتهابی، آنتی‌اکسیدانی و ترمیم­‌کننده است که بواسطه داشتن آنها سلامت پوست را ضمانت می­کند. برخی از فواید روغن کندر برای پوست عبارتند از:

ضد جوش و آکنه

ویژگی ضدعفونی­ کنندگی و آنتی ­باکتریال این روغن مانع از بروز جوش و آکنه می­شود و در صورت ایجاد این مشکلات، عفونت آنها را از بین برده و پوست را تمیز می­کند.

ترمیم ­کننده پوست

روغن کندر حاوی ترکیبات فعالی مانند تری‌ترپن‌ها و فلاونوئیدها است که همگی دارای خواص ترمیم­‌کنندگی هستند. این ترکیبات با افزایش تولید کلاژن و الاستین و همچنین کاهش التهاب، باعث بهبود جای جوش و اسکار می­شود.

به این ترتیب اسانس کندر برای درمان انواع مختلف آسیب‌های پوستی مفید است، از جمله:

-        جای اسکار آکنه، اسکار جراحی و اسکار سوختگی

-        سایر آسیب‌های پوستی، مانند ترک‌های پوستی

برای استفاده از روغن کندر می‌توانید چند قطره روغن کندر را به کرم یا لوسیون مرطوب­‌کننده خود اضافه کرده و به صورت روزانه از آن استفاده کنید.

روغن کندر

کاهش التهاب پوست

در ادامه بحث از فواید روغن کندر باید گفت که تاثیر مصرف روغن کندر بر کاهش التهاب پوست، تاثیری کم ­نظیر بوده و برای درمان انواع مختلف التهابات پوستی به شرح زیر مفید است:

  • آکنه
  • اگزما
  • پسوریازیس
  • درماتیت
  • آفتاب سوختگی

رفع کدری پوست

روغن کندر می­تواند اثرات ناشی از استرس و اضطراب بر روی پوست را از بین ببرد و باعث شادابی آن می­شود و در نتیجه فرد با انرژی و اعتماد به نفس بیشتر در اجتماع حاضر می­شود.

همچنین استفاده از این روغن برای رفع لک­ ها و تیرگی پوست حکم لایه‌­بردار را داشته و سودمند است:

– درمان انواع لک­های قهوه­‌ایی ناشی از جوش، بارداری، آفتاب ­سوختگی، کک و مک، افزایش سن

– روشن­‌کننده قوی برای پوست­های سبزه و گندمی

– روشن­‌کننده تیرگی پوست صورت و بدن

– درمان لک­های ناشی از میکرو، لیزر، پلکسر و دیگر روش­های تهاجمی

آبرسانی پوست

یکی دیگر از فواید اسانس کندر خاصیت مرطوب­‌کنندگی و آبرسانی آن است. باید بدانید که آبرسانی پوست از طریق ترکیبی از عوامل داخلی و خارجی حاصل می‌شود. عوامل داخلی شامل میزان آب بدن، ژنتیک و سن است. عوامل خارجی شامل استفاده از محصولات مراقبت از پوست، آب و هوای محیط و قرار نگرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش است.

روغن کندر می­تواند یک آبرسان بی­نظیر برای پوست­های خشک و دهیدراته باشد و طراوت و شادابی را به آن بازگرداند و پوست را در برابر اشعه­‍های مضر ماوراء بنفش محافظت کند.

پس اگر دنبال یک مرطوب­‌کننده طبیعی هستید، ما این روغن را به شما معرفی می­کنیم و می­توانید مطابق با خشکی پوست خود در طول روز و یا شب پیش از خواب از آن استفاده کنید.

ضد پیری

ترکیبات این روغن با از بین بردن رادیکال‌های آزاد، کاهش التهاب و تقویت سد دفاعی پوست به پیشگیری از بروز چین و چروک آن کمک می‌کنند.

رادیکال‌های آزاد، مولکول‌های ناپایداری هستند که می‌توانند به سلول‌های پوست آسیب برسانند و باعث بروز چین و چروک شوند. روغن کندر دارای خواص آنتی‌اکسیدانی قوی است که می‌تواند به از بین بردن رادیکال‌های آزاد کمک کند.

التهاب نیز می‌تواند باعث بروز چین و چروک پوست شود که این روغن با خاصیت ضدالتهابی خود توانایی پیشگیری از چروک شدن آن را دارد.

برای استفاده از این روغن چند قطره از آن را به روغن­های حامل دیگر از قبیل روغن بادام یا روغن هسته انگور اضافه کرده و سپس آن را به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید و به این ترتیب از فواید روغن کندر برای رفع مشکلات پوست خود بهره بگیرید.

روغن کندر را نمی‌توان به صورت مستقیم روی پوست ماساژ داد و حتما بایستی با یک روغن دیگر ترکیب شود تا به سلامت پوست کمک کرده و زیبایی آن را تضمین کند. می‌توانید از ترکیب به دست آمده روی صورت، گردن، دست‌ها و سایر قسمت‌های بدن خود ماساژ دهید و به نتیجه دلخواه برسید.

روغن کندر

از خاصیت این روغن برای انواع پوست می­توان بهره‌­مند شد. به طور ویژه افراد میانسال برای روشن­‌شدن پوست­شان و برای رفع لک­های ناشی از افزایش سن می­توانند روی کمک این روغن حساب کنند.

طبعیتا برای رسیدن به اهدافی مثل شاداب شدن پوست صورت با استفاده از فواید روغن کندر ، باید اصل آن را تهیه کرد. اصل این روغن دارای ویژگی­‌هایی به شرح زیر است:

  • رنگ: رنگ آن معمولاً زرد کمرنگ یا بی‌رنگ است.
  • بو: دارای بوی تند و شیرینی است.
  • غلظت: غلیظ و چسبناک است.
  • ثبات: روغن کندر اصل باید در دمای اتاق پایدار باشد و نباید ته نشین شود.

یکی از شرکت­هایی که دغدغه ارائه محصولات گیاهی اصل به مشتریان را دارد، شرکت نارین گل است. نارین گل نماینده رسمی شرکت اتریشی موکشا لایف استایل است که ارائه دهنده محصولاتی است که در هند کشت شده و از طریق بهترین دستگاه­ها روغن­گیری می­شوند. این دستگاه­ها نمونه مشابه در ایران ندارند و بنابراین نارین گل این افتخار را دارد که روغن‌های ارگانیک و اصل را به مشتریان ایرانی عرضه کند.

برای خرید روغن کندر اصل کافی است که به آدرس اینترنتی برند نارین گل مراجعه کرده و با ثبت سفارش خود در کمترین زمان ممکن، محصول را دریافت کنید.

واقعیت آن است که داشتن پوست شفاف و بدون لک برای هر فردی به‌ویژه خانمها یک هدفی است که در راستای رسیدن به آن ممکن است هزینه‌های زیادی را صرف کرده باشند اما کماکان به این هدف نرسیده­ باشند و چه بسا در اثر عوارض مصرف مواد شیمیایی و کرم­های مختلف، مشکلات پوست­شان بیشتر از قبل شده باشد.

این در حالی است که اگر در سبد لوازم روتین پوست خود روغن کندر را جای دهید، بی‌­شک پس از گذشت زمانی محدود به هدف خود خواهید رسید.

فواید روغن کندر برای رفع مشکلات پوست بسیار هستند. استفاده از این روغن آکنه و جوش را برطرف می­کند و کسانی که دغدغه رفع جای جوش پوست خود را دارند می­توانند با ماساژ این روغن روی آنها، شاهد محو شدن­شان باشند و پوستی صاف تحویل بگیرند. درخشش پوست و رفع چین و چروک آن را هم بر عهده این روغن بگذارید و سعی کنید به عنوان یک آبرسان بی­‌نظیر به آن نگاه کنید.

اگر پا به سن گذاشته‌­اید و درگیر لک­های قهوه‌­ای پوست شده‌اید و یا در کنارتان فردی میانسال و یا سالمند با این مشکلات پوستی مواجه است، ماساژ پوست این نواحی با روغن کندر را فراموش نکنید.

 

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید