سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
کره ها
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
به قلم نارین‌گل

لوسیون گل بابونه برای پوست

كاربرد لوسیون گل بابونه برای پوست

با ما همراه باشید تا با لوسیون گل بابونه آشنا شویم.

دستور تهيه

پس از پاک کردن پوست ، عملی بسیار با اهمیت بوده و نیز مطبوع است ، استفاده از لوسیون های طراوت بخش است . پوست شما از هر نوع که باشد معمولی ، خشک ، چرب نیاز به استفاده از لوسیون دارد تا بدین ترتیب طراوت یابد . از انواع لوسیون های الکل دار می توان در پوست های چرب که بی لطافت بوده و تمایل به جوش دارند استفاده کرد .در پوست های حساس و خشن و خیلی نازک که علایم پیری زودرس در آن نمایان است و مویرگ های زیر آن به وضوح قابل مشاهد می باشد ، استفاده از مواد حاوی الکل به شدت ضرر داشته و باید از لوسیون هایی استفاده کرد که به جای الکل در ساخت آن عصاره ارزشمند گیاهی به کار برده شده است . به شما طرز تهیه یک نوع لوسیون گل بابونه بدون الکل را آموزش می دهیم.

مواد لازم :

گل بابونه 20 گرم ، آب 200 میلی گرم ، گلاب 30 میلی گرم ، آب لیمو ترش تازه 20 میلی گرم

طرز تهیه لوسیون گل بابونه

گل های بابونه را به مدت 3 دقیقه در آب بجوشانید . در ظرف را گذاشته و بگذارید سرد شود . از صافی ظریف با فشار عبور دهید . گلاب و آب لیمو را به آن افزوده و بعد از مخلوط کردن در شیشه قهوه ای رنگی بریزند . صدها سال است که تاثیر مرطوب کنندگی گیاه بابونه به اثبات رسیده است .این گیاه موجب درمان و تمیزی پوست نیز می گردد .استفاده از گل بابونه در پوست های بسیار حساس و پوست هایی که تحت فشار عصبی ، مستعد داشتن لکه های قرمز هستند ، توصیه می شود .

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

روغن هسته انگور برای پوست صورت

معجزه روغن هسته انگور برای پوست صورت

اگر پوست صورت شما مستعد جوش است و به دنبال یک راه درمان قطعی برای رفع این مشکل هستید، روغن هسته انگور برای پوست صورت شما مناسب است. این روغن نه تنها جوش و آکنه را از صورت شما محو می‌کند، بلکه اثر بسیار زیادی نیز بر خشکی پوست شما گذاشته و آن را آّ‌ب‌رسانی می‌کند. این روغن شگفت‌انگیز می‌تواند چین و چروک‌های پوست شما را  درمان کند. پس با خرید یک محصول ارگانیک خالص و باکیفیت چند مشکل پوستی شما درمان خواهد شد. در این مقاله به بررسی خواص این روغن برای پوست می‌پردازیم و شما را با یک برند مطمئن آشنا می‌کنیم تا بتوانید با خیال راحت از محصولات آن استفاده کنید. تا انتهای مقاله با ما باشید.
ادامه مطلب
منافذ باز پوست صورت

درمان قطعی منافذ باز پوست صورت

شاید برای شما هم پیش آمده که در آینه به پوست صورت خود نگاه کنید و متوجه شوید که منافذ بزرگی روی پوست شما ایجاد شده‌اند. به خصوص اگر پوست چربی دارید این منافذ ممکن است روی بینی، اطراف گونه و روی پیشانی شما باشند و به راحتی دیده شوند. این منافذ به دلایل مختلفی به وجود می‌آیند. روغن‌های ارگانیک برای درمان قطعی منافذ باز پوست صورت بسیار مفید هستند. بر خلاف باور عموم همه انواع پوست‌ها ( چرب، خشک و مختلط) می‌توانند از روغن‌های ارگانیک استفاده کنند. اما باید توجه داشته باشید که پوست‌های چرب لازم است از روغن‌های سبکی استفاده کنند که به سرعت جذب پوست می‌شوند.  
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید