سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
مرحله اول
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
به قلم نارین‌گل

لوسیون خانگی ضد‌پیری

دستور تهيه لوسیون خانگی ضد‌پیری

تهیه لوسیون خانگی ضد‌پیری با کمک این گیاه و استفاده روزانه از آن، بهترین دارو برای پیشگیری از بروز چین و چروک در سطح پوست است. این گیاه امروزه توسط بسیاری از کارخانه‌های تهیه مواد آرایشی و بهداشتی برای تهیه لوسیون‌ها و کرم‌های درمان‌کننده چین و چروک استفاده می‌شود. برای شروع کافی است یک لیوان از جوشانده گیاه دم اسب را با یک استکان گلاب و ۲ قاشق غذاخوری سرکه ترکیب کنید و هر شب آن را با کمک پنبه یا پد روی پوست صورت و گردن خود بکشید. چروک درمانی با حمام گیاهی یکی دیگر از روش‌های درمان چین و چروک‌های سطحی پوست استفاده از حمام گیاه دم اسب است.

برای استفاده از این حمام می‌توانید ۳ لیوان از جوشانده گیاه دم‌اسب و آب را درون آب نیم ولرم وان بریزید و به‌مدت ۲۰ دقیقه در این آب دراز بکشید. استفاده از این حمام گیاهی ۲ بار در هفته تاثیر زیادی در درمان چین و چروک‌های پوست و پیشگیری از پیری زودرس پوست دارد. برای تهیه جوشانده گیاه دم اسب کافی است ۲۰۰ گرم از این گیاه را با ۴ لیوان آب جوش در ظرفی بریزید و روی حرارت قراردهید تا از این ۴ لیوان تنها ۲ لیوان باقی بماند. سپس این جوشانده را به آب وان اضافه کرده و حمام کنید.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

خاصیت روغن کندر برای پوست

8 خاصیت روغن کندر برای پوست و مو

روغن کندر یک روغن اسانسی است که برای پوست و مو بی‌نظیر است. هریک از روغن‌های اسانسی خواص و مزایای خاص خود را دارند و برای منظور متفاوتی مصرف می شوند. ما با ترکیب کردن این روغن‌ها و البته اضافه کردن روغن حامل به این ترکیب، می توانیم سرم یا کرم خانگی خود را با روغن‌هایی کاملا ارگانیک تهیه کنیم. در این مقاله به بررسی خاصیت روغن کندر برای پوست و مو می‌پردازیم و به سوالات شما در رابطه با این روغن پاسخ می‌دهیم. در انتهای مقاله برای خرید روغن کندر باکیفیت شما را راهنمایی می‌کنیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید