سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
ایکون روغن اسانسی
تاریخ انتشار ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
به قلم نارین‌گل
خرید روغن پرتقال ارگانیک

3 راه برای تمیز کردن آشپزخانه با روغن اسانسی

روغن های اسانسی یکی از بهترین دوستان پوست شما هستند. اما می دانید یکی دیگر از موارد استفاده آن ها چیست؟ محصولات شوینده و پاک کننده طبیعی و بی ضرر خانه. بسیاری از روغن های اسانسی به طور طبیعی آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده هستند و به همین دلیل برای تمییز کردن آشپزخانه فوق العاده هستند. نمی دانید چطور از آن ها برای تمییز کردن خانه خود استفاده کنید؟ در ادامه شما را با نحوه مصرف روغن های اسانسی و تمیز کردن آشپزخانه با روغن اسانسی آشنا می کنیم.

اسپری پاک کننده آشپزخانه مرکبات

این اسپری فوق العاده برای ضد عفونی کردن و پاک کردن سطوح آشپزخانه فوق العاده است و عطر و رایحه بی نظیری هم دارد. یک ظرف اسپری را با آب پرکنید و سپس 10 قطره روغن پرتقال ، 10 قطره روغن لیمو، 10 قطره روغن درخت چای  و 10 قطره روغن گریپ فروت  به آن اضافه کرده و خوب تکان دهید. برای پاکسازی کابینت ها، اوپن و کلیه سطوح آشپزخانه از این اسپری استفاده کنید.

پاک کننده سرامیک، موزاییک و کف آشپزخانه با رایحه کاج

در یک ظرف مقداری آب گرم یا سرد ریخته و 30 قطره روغن کاج ، 10 قطره روغن درخت چای  و 10 قطره روغن لیمو اضافه کنید و مقداری از این مخلوط را در هربار تمییز کردن کف آشپزخانه روی قسمت پارچه ای تی ریخته و بر زمین بکشید.

پاک کننده سینک سرکه سیب

سینک ظرفشویی در کل خانه بیشترین جرم ها را در خود جای می دهد پس استفاده از یک پاک کننده قوی برای ضدعفونی کردن سینک ضروری است. اگر علاقه دارید از یک پاک کننده طبیعی به جای یک پاک کننده شیمیایی استفاده کنید در یک اسپری مقداری سرکه سفید، مقداری آب و چند قطره روغن درخت چای و روغن سرو کوهی  را مخلوط نموده و برای پاک کردن سینک از آن استفاده نمایید.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

خرید روغن لیمو ارگانیک

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

تقویت حافظه

چگونه با رایحه درمانی به تقویت حافظه خود کمک کنیم؟

تا به حال شده که با استشمام یک رایحه، خاطره‌ای برای شما زنده شود؟ رایحه‌ها بسیار قوی هستند به‌طوری‌که از قرن‌ها پیش علمی به نام علم رایحه‌ درمانی یا آروماتراپی شکل گرفته و برای بهبود زندگی انسان از جمله تقویت حافظه و افزایش تمرکز افراد از آن استفاده می‌شده است. در این مقاله به اهمیت این علم، تاریخچه آن، روش کار و تاثیر آروماتراپی بر ذهن انسان می‌پردازیم. در انتها چند گیاه کاربردی در این زمینه معرفی خواهند شد.
ادامه مطلب
روغن گل سرخ

آشنایی با خواص روغن گل سرخ جادویی

روغن گل سرخ از تقطیر گلبرگ گل سرخ به دست می‌آید. این روغن که در کشور ایران و شیلی مورد استقبال قرار گرفته است و حاوی موادی مثل فنل که خاصیت ضد ویروسی، ضد قارچی و ضد باکتریایی به آن می‌دهد است.همچنین حاوی ویتامین  E و A و اسید‌های چرب ضروری است. برای استفاده از آن می‌توان آن را با روغن‌های حامل مخلوط یا به تنهایی استفاده کرد. این روغن فواید فراوانی برای پوست و مو و موثر در آروماتراپی است. شاید بپرسید روغن گل سرخ برای چی خوبه؟ ما در این مقاله به این سوال و سوال‌های مشابه پاسخ می‌دهیم.
ادامه مطلب
TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید