سفارش هایی که از ۲۵ اسفند به بعد ثبت بشوند، ارسال آنها بعد از تعطیلات خواهد بود

محصولات پوست و مو
محصولات عطرسازی و آروماتراپی
logo سوالی دارید؟
ایکون ماساژ
تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
به قلم نارین‌گل

مراقبت از پوست در پاییز در 3 مرحله

با آمدن پاییز می توانید یک روتین مراقبت از پوست جدید را در پیش بگیرید و در اینجا به شما روتینی 3 مرحله ای برای مراقبت از پوست در پاییز را که سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان است معرفی می کنیم:

1. پاکسازی پوست:

از لایه بردار و اسکراب کدو حلوایی برای پاکسازی صورت استفاده منید. اسکراب را به آرامی به نوک انگشتان و حرکات دایره مانند بر پوست خود ماساژ دهید، مواظب اطراف چشم باشید. این اسکراب سلول های مرده را محو از بین برده و مرطوب کننده است. سپس با آب بشویید.

مواد لازم:

1 فنجان شکر قهوه ای

½ فنجان روغن جوجوبا 

½ فنجان کدو حلوایی پخته 5 قطره روغن وانیل

همه مواد را با یک دیگر در یک کاسه بزرگ مخلوط نمایید. بعد از شست و شوی صورت مقداری از اسکراب را بر صورت و گردن ماساژ دهید، مواظب چشم ها باشید. سپس با آب گرم بشویید. یادتان باشد هر چه ملایم تر به پوست فشار وارد کنید بهتر است.

2. استفاده از یک ماسک

ماسک سیب و کدو حلوایی:

نمی داسنتید کدو حلوایی خواص فوق العاده ای برای مراقبت از پوست در پاییز دارد؟ کدو حلوایی سرشار از آنتی آکسیدان و اسیدهای آلفا هیدروکسی است که با ملایمت پوست را لایه برداری کرده و آنرا مرطوب م یکند. سیب نیز یک ماده اولیه پاییزی فوق العاده است که پر از اسیدهای مبوه ای طبیعی است که برای جوانسازی پوست فوق العاده است.

مواد لازم:

½ فنجان سیب سبز

¼ فنجان کدو حلوایی

1 قاشق غذاخوری عسل

1 تا 2 قاشق غذاخوری شیر

مقداری دارچین

چطور این ماسک را آماده کنید؟

سیب را پوست کنده و خرد کنید. کدو حلوایی را پخته و تکه تکه کنید و همراه سیب در خرد کن بریزید. سپس شیر و عسل را اضافه نمایید و بگذارید برای 15 دقیقه روی پوستتان بماند و سپس شست و و دهید.

3. استفاده از تونر

استفاده از یک تونر پی اچ لازم را به پوست شما باز می گرداند و پوست را آرام می کند. بسته به نوع پوستتان برای مراقبت از پوست در پاییز از یک تونر استفاده کنید.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مطالب این مقاله تا چه اندازه برای شما مفید بود؟


اگر پرسش یا نظری درباره این مطلب دارید، اینجا مطرح کنید

مقالات مرتبط

TEST candle
جست و جو
خانه
دسته بندی
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید